ارتباط با ما در

کدام مایع ظرفشویی بهتر است؟

اگر شما هم دغدغه این را دارید که مایع ظرفشویی را انتخاب کنید که به دستان شوهرتان آسیب نرسد تا انتهای این مقاله از سایت هماوش همراه ما باشید.

منتشر شده

images_1663676906.jpg

همانطور که می دانید یکی از پر مصرف ترین مواردی که در شست و شو و نظافت هر خانه و یا اداره ای انجام می شود، مایع ظرفشویی است. در این مقاله سایت هماوش به سوال کدام مایع ظرفشویی بهتر است پاسخ می دهیم. تا انتهای این مقاله آموزشی همراه ما باشید.

مایع ظرفشویی از موارد پر استفاده است که باید در انتخاب جنس خریداری شده دقت لازم را داشته باشید. زیرا انتخاب جنس نامناسب نه تنها ظروف شما را به خوبی پاک نمی کند، بلکه باعث می شود تا به پوست دستان شما هم آسیب برسد.

ما در این مقاله هماوش سعی داریم تا چندتا از برندهای خوب را به شما معرفی کنیم. محصولاتی که در هماوش به شما معرفی می شود از مواردی است که مشتریان رضایت زیادی نسبت به آن ها داشتند.

ما همچنین در شرکت هماوش برای شما عزیزان مایع ظرفشویی و سایر شوینده ها را در ظرفیت های ده لیتری(مایع ظرفشویی ۱۰ لیتری) و بیست لیتری(مایع ظرفشویی ۲۰ لیتری) نیز اماده کردیم. شما برای قیمت مایع ظرفشویی به صورت عمده می توانید با کارشناسان ما ارتباط بر قرار کنید. پیش از این که چند برند خوب را به شما معرفی کنیم، ابتدا شما را با فرمول مایع ظرفشویی آشنا می کنیم.

فرمول مایع ظرفشویی

فرمولاسیون مایع ظرفشویی از مواردی است که شاید برای شما دانستن آن جالب باشد. در کشور ما ایران کمتر از ۳۵ سال است که برای شست و شو از مایع ظرفشویی استفاده می شود.

مایع ظرفشویی ابتدا با نام ریکا شناخته می شد و از همین رو، امروزه نیز بسیاری به جای استفاده از واژۀ مایع ظرفشویی از کلمه ریکا استفاده می کنند.

قبل از این در ایران از گرده آجر، خاکستر و برخی روش های دیگر برای شست و شو استفاده می شده است. در ایران مصرف مایع ظرفشویی بسیار زیاد است. به حدی که می توان گفت در کشور عزیزمان مصرف مایع ظرفشویی به چیزی در حدودبیش از یک صدو ده میلیون واحد در سال رسیده است.

در بیشتر مایعات ظرفشویی از یک نوع ماده استفاده می شود. این ماده که در فرمول بیشتر مایعات ظرفشویی استفاده می شود، از اکلیل بنزن و سولفرویک اسید تشکیل شده است.

این که این ماده در مایع ظرفشویی استفاده می شود، بر می گردد به سال ۱۹۵۰ میلادی که دوستداران محیط زیست مشاهده کردند که در رودخانه ها کف هایی ایجاد می شود. پس از انجام تحقیقات متوجه شدند که این کف تشکیل شده به دلیل بازمانده دودیسل بنزن موجود در فاضلاب شهری است که در رودخانه وارد شده است.

پس از ان به جهت جلوگیری از آلودگی محیط زیست تصمیم گرفتند تا از الکیل بنزن استفاده کنند. پس از آن بیشتر کارخانه های تولید کنند مایع ظرفشویی تصمیم گرفتند تا از این ماده برای تولید استفاده کنند و خط تولید های زیادی با این فرمول مایع ظرفشویی روانه بازار شد.

فرمول مایع ظرفشویی از چند بخش تشکیل شده:

فعال کنند های سطحی که معمولا از آنیونیک استفاده می کنند. آنیونیک در اسید سولفونیک و تگزاپون است که در فرمول مایع ظرفشویی استفاده می شود.

بخش بعدی که در اکثر مایعات ظرفشویی باید باشد،نرم کننده  ومرطوب کنندها هستند مانند گلیسیرین.

فلیرکننده نیز در مایع ظرفشویی به کار برده می شود مانند سولفاتها.

خنثی کننده ها نقش بسیار مهمی در سلامتی پوست دارند که در سود سوزآور مانند الکنوامینها به کار برده شده است. مواد جانبی مانند رنگ و اسانس هم در هر محصولی هست.

مایع ظرفشویی خوب کدام است؟

مایع ظرفشویی خوب است که شما به وسیله آن بتوانید ظروف خود را به بهترین شکل تمیز کنید. پوست دستتان آسیب نبیند و رایحه خوبی داشته باشد. در انتخاب مایع ظرفشویی غلظت بسیار مهم است که باید دقت کنید از شرکت هایی خرید خود را انجام دهید که غلظت محصولشان زیاد باشد.

ما در هماوش پیش از خرید یک محصول، ابتدا آزمایشات گوناگونی بر روی آن انجام می دهیم تا بتوانیم محصول درجه یکی را به مشتریان ارائه دهیم.

images_1663676855.jpg

ویژگی های مایع ظرفشویی خوب

تمیز کنندگی بالا و غلظت خوب

همانطور که در بالا اشاره شد باید از مایع ظرفشویی خریداری کنید که غلظت خوبی داشته باشد. هر شرکت و برندی با توجه به فرمولاسیون خود، سبب می شود این غلظت متفاوت باشد.

غلظت رابطه مستقیمی با سورفکتانت یا عصاره خشکی دارد که در فرمول مایع ظرفشویی استفاده می شود.

حساسیت زا نباشد

یکی دیگر از مواردی که بسیار مهم است، اسیب ندیدن پوست است. بسیاری از افراد برای شست و شو از دستکش نمی توانند استفاده کنند زیرا این کار سختی های خود را دارد. بنابراین در انتخاب مایع ظرفشویی باید دقت کنید از برندهایی استفاده کنید که آزمون خود را به خوبی پشت و سر گذاشته باشند تا به پوست دستان شما آسیب نرسد.

شوهرانی که در منزل به این کار شریف مشغول می شوند حتما دقت داشته باشند که با انتخاب یک مایع خوب از آسیب دیدن دست خود و همسرشان جلوگیری کنند.

برند های خوب مایع ظرفشویی

مایع ظرفشویی نگین

مایع ظرفشویی نگین از مواردی است که مشتریان زیادی دارد و درصد رضایت مشتریان نیز زیاد است. این محصول هیچگونه حساسیت پوستی را برای شما به همراه ندارد.

برند نگین استاندارد را دارد که همین مورد می تواند نشان دهنده خوبی این محصول باشد. این محصول با انتخاب موادی که در ساختار خود به کار برده است سبب شده تا رضایت مشتریان بالا برود و بازار خوبی داشته باشد.

images_1663676890.jpg

مایع ظرفشویی کریستال

مایع ظرفشویی کریستال از برندهایی است که شاید برای شما نام آشنا نباشد ولی  محصولات بسیار خوبی تولید کرده است. این محصولات حتی صادرات خوبی به کشورهای همسایه دارد.

مایع ظرفشویی کریستال برای مجموعه هایی که به دنبال خرید مایع ظرفشویی عمده هستند بسیار مناسب است.

برای آشنایی با بهترین برندهای مایع ظرفشویی تنها کافی است با کارشناسان هماوش در ارتباط باشید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.