ارتباط با ما در

تنظیم سرمایش داکت اسپلیت در تابستان چگونه انجام می‌شود؟

با نزدیک شدن به فصول گرم سال دما به طور خود به خود افزایش پیدا می‌کند. به گونه‌ای که دیگر زندگی بدون استفاده از تکنولوژی‌های خنک کننده قابل تحمل نیست.

منتشر شده

با نزدیک شدن به فصول گرم سال دما به طور خود به خود افزایش پیدا می‌کند. به گونه‌ای که دیگر زندگی بدون استفاده از تکنولوژی‌های خنک کننده قابل تحمل نیست. در چنین شرایطی نیاز است تا با تنظیم سرمایش داکت اسپلیت،دستکاه را برای فعالیت در فصل تابستان آماده کنید.
در هنگام عوض شدن فصل‌ها بایستی اقداماتی را انجام دهید تا بتوانید دما دلخواه را در محیط برقرار کنید. به عنوان مثال اگر در روزهای پایانی فصل زمستان هستید، و هوا کم کم به سمت گرم شدن می‌رود، باید با تغییر مود دستگاه آن را برای فعالیت به عنوان یک وسیله سرمایشی آماده کنید.

نحوه تنظیم سرمایش داکت اسپلیت

 تنظیم سرمایش داکت اسپلیت در تابستان چگونه انجام می‌شود؟ 

قبل از اینکه اقدام به فعال سازی حالت سرمایشی داکت اسپلیت کنید، بهتر است تهویه را مورد بررسی قرار دهید و سرویس دهی کنید. فراموش نکنید که پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی همیشه هزینه کمتری نسبت به تعمیرات خواهد داشت.
تمیز کردن فیلترها و دیگر قطعات داکت اسپلیت از جمله اقداماتی است که باعث می‌شود تهویه شما بتواند برای مدت زمانی طولانی‌تر بدون هیچ گونه آسیب و هزینه برای تعمیر به فعالیت خود اقدام کند.
برای فعال سازی حالت سرمایشی داکت اسپلیت در مرحله اول نیاز است تا حالت گرمایشی غیر فعال شود. آنگاه نسبت به فعال سازی حالت جدید برای برقراری دما دلخواه اقدام کنید.

برای مشاوره تنظیم داکت اسپلیت میتوانید با این شماره جهت مشاوره تماس بگیرید  ۰۲۱۷۷۵۳۲۵۳۷

این تنظیمات طی چند مرحله انجام می‌گیرد که عبارتند از:

در مرحله اول نیاز است تا اطمینان حاصل کنید که درب و پنجره‌ها کاملا بسته هستند. و دما با فضا بیرون تعادل نمی‌شود. توجه داشته باشید که در صورت باز بودن درب و پنجره‌ها مصرف برق انرژی به طور قابل توجه‌ای افزایش پیدا می‌کند.
در مرحله بعدی لازم است تا فیلترها تمیز سازی یا تعویض شوند تا بتوانند در تابستان گرد و غبار بیشتری را به خود جذب کنند. گاز مبرد را بررسی و در صورت نیاز شارژ کنید تا دستگاه با قدرت بیشتری به فعالیت خود ادامه دهد.
اگر برایتان مقدور است کمپرسور دستگاه را در ابتدا بررسی و سپس طبق اصول ایمنی راه اندازی کنید. در آخرین مرحله تنظیم سرمایش داکت اسپلیت کافی است دکمه Cool را فعال سازی و سپس به تنظیم دما بپردازید.

تنظیم داکت اسپلیت

نکاتی در رابطه با تنظیم سرمایش داکت اسپلیت در تابستان
اگر به دنبال راهکارهایی برای کاهش برق مصرفی داکت اسپلیت در تابستان هستید، نیاز است نکات زیر را اجرایی کنید.

۱: درب اتاق‌های اضافی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید باید بسته شوند تا از این طریق فضا مکان کاهش یافته و دستگاه بتواند در مدت زمانی کوتاه‌تر دما دلخواه را برقرار کند.

۲: در هنگام فعالیت دستگاه از بسته بودن تمامی درب‌های خروجی اطمینان حاصل کنید. چرا که تعادل دما با محیط‌ بیرون می‌توان مصرف برق دستگاه را چندین برابر کند.

۳: نصب صحیح و مهندسی شده داکت اسپلیت جدی گرفته شود. در غیر این صورت دستگاه برای فعالیت به انرژی بسیار بیشتری نیاز خواهد داشت.

سخن پایانی
در این مقاله در رابطه با تنظیم سرمایش داکت اسپلیت در فصول گرم صحبت کردیم. نکته‌ای که نباید از آن غافل شوید این است که خریداری دستگاه‌های فیک نمی‌تواند رضایت شما را به همراه داشته باشد. بنابراین لازم است در ابتدا نسبت به خرید یک داکت اسپلیت اورجینال از مراکزی چون مجموعه تهویه مهاجر اقدام کنید. آنگاه به اعمال تنظیمات بر روی تهویه بپردازید.

images_1662615640.jpg

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.