ارتباط با ما در

خدمات و توضیحات درباره خودروبر تبریز

در برخی از خرابی‌های ماشین، امداد‌خودرو قادر به تعمیر سریع خودرو نیست و شما مجبورید که خودرو را به یک تعمیرگاه منتقل کنید. خودروبر تبریز می‌تواند، این کار را برای شما انجام دهد.

منتشر شده

خودروبر تبریز

خودروبر یا یدک‌کش یکی از ماشین‌آلاتی است که برای حمل و جابه‌جایی خودرو به‌کار می‌رود؛ حمل خودرو به دلایل مختلفی مانند خرابی آن و یا ارسال برای شخصی دیگر، انجام می‌شود. در ابتدا لازم است بدانید که، خودروبر و یدک‌کش تفاوت‌هایی باهم دارند؛ خودروبر سرعت بالاتری دارد و ازنظر ظاهری نیز یدک‌کش دارای یک قلاب و زنجیر است و خودرو را به‌دنبال خود می‌کشد اما خودروبر، خودرو را سوار و حمل می‌کند؛ از همین تفاوت ظاهری می‌توان فهمید که خودروبر بسیار امن‌تر از یدک‌کش است. اغلب ما خودروهای صفر را دیده‌ایم که توسط خودروبر حمل می‌شوند تا به‌دست (منزل) صاحبان خود برسند. استفاده از خودروبر تبریز امنیت بسیار بالایی دارد و باعث می‌شود که آسیب‌های هنگام حمل‌و‌نقل یک خودرو، تا حد زیادی کاهش یابد. با ما همراه باشید تا به معرفی انواع خودروبر تبریز بپردازیم.

انواع خودروبر تبریز

خودروبرها ازنظر ظرفیت، به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • خودروبر تکی:

همان‌طور که از نامش پیداست، یک خودرو را حمل می‌کند؛ این نوع خودروبر تبریز معمولاً سرعت بالاتری دارد و برای حمل خودرو در مسافت‌های کم مورداستفاده قرار می‌گیرد. به‌طور مثال، اگر قصد دارید درون شهر تبریز جابه‌جایی انجام دهید، می‌توانید از خودروبر تبریز تکی استفاده کنید. از کامیونت معمولاً به‌عنوان خودروبر تکی استفاده می‌شود.

  • خودروبر چند ظرفیته:

این نوع خودروبر در ظرفیت‌های مختلف وجود دارد و با توجه به اینکه چند خودرو را به‌صورت هم‌زمان حمل می‌کند، هزینه پایین‌تری دارد. استفاده از این نوع خودروبر، بیشتر برای جابه‌جایی خودروها در مسافت‌های طولانی انجام می‌شود که صاحبان خودرو، هزینه پایین‌تری را متحمل شوند. برای حمل چند خودرو، معمولاً از تریلرهایی با ظرفیت ۶ یا ۸ خودرو استفاده می‌شود.

خودروبر مکانیزه چیست؟

خودروبر مکانیزه را می‌توان یکی از انواع جدید خودروبر در نظر گرفت که قابلیت‌های خاصی دارد. خودروبر مکانیزه می‌تواند زاویه کفی حمل را، با توجه به نیاز خودرو و راننده و وضعیت جاده تنظیم کند. کفی خودروبر مکانیزه، کیفیت بالاتری دارد و به همین جهت امنیت بیشتری را برای خودرو به ارمغان می‌آورد. کفی خودروبر مکانیزه به بهترین شکل طراحی‌شده و دارای عاج‌هایی است که از تکان‌های خودرو جلوگیری می‌کند. اصلی‌ترین کاربرد خودروبر مکانیزه، حمل ماشین‌های لوکس و گران‌قیمت است که با بیشترین سرعت و بالاترین امنیت صورت می‌گیرد.

کاربرد خودروبر تبریز

خودروبر تبریز کاربردهای گسترده‌ای دارد که در ادامه به ذکر چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم:

  • خراب شدن خودرو:

یکی از اصلی‌ترین دلایل استفاده از خودروبر تبریز، خرابی اتومبیل است. در برخی از خرابی‌های ماشین، امداد‌خودرو قادر به تعمیر سریع خودرو نیست و شما مجبورید که خودرو را به یک تعمیرگاه منتقل کنید. خودروبر تبریز می‌تواند، این کار را برای شما انجام دهد.

  • خودروهای تصادفی:

در اغلب تصادفات اتومبیل‌ها به حدی آسیب می‌بینند که راندن آن‌ها کاری غیرممکن است و حتی ممکن است باعث رخ‌ دادن تصادف جدیدی شود؛ در این موارد برای انتقال خودرو به تعمیرگاه و یا حتی مراکز بیمه، از خودروبر استفاده می‌شود.

  • خودروهای فرسوده:

برخی از خودروهای فرسوده اجازه تردد در جاده را ندارد و برخی دیگر به حدی فرسوده‌اند که امکان تردد را ندارند؛ برای حمل این خودروها تنها راهی که وجود دارد استفاده از خودروبر است.

  • خودروهایی که هنوز پلاک نخورده‌اند:

همان‌طور که می‌دانید تردد خودروهای بدون پلاک در سطح شهر تبریز و دیگر شهرها ممنوع است؛ در این مورد، استفاده از خودروبر تبریز می‌تواند کمک بسیاری به شما برساند.

  • تحویل خودرو درب منزل:

هنگامی‌که اقدام به خرید یک خودروی صفر می‌کنید و می‌خواهید درب منزل آن را تحویل بگیرید، می‌توانید از خودروبر استفاده کنید. یکی دیگر از مواردی که مجبور به استفاده از خودروبر هستید، ارسال آن توسط تعمیرگاه است. اگر در طول مسافرت و یا به‌طور کل، در شهری دیگر، خودروی شما خراب شود و احتیاج به تعمیر فوری داشته باشد، شما باید خودرو را به تعمیرگاهی در همان شهر منتقل کنید؛ پس‌از‌آن برای تحویل خودرو در شهر خودتان و درب منزل، تنها راه، استفاده از خدمات خودروبر است.

  • حمل خودروهای کلاسیک:

برخی از خودروهای لوکس و کلاسیک تنها برای نمایش در نمایشگاه‌ها استفاده می‌شوند و تردد آن‌ها نیاز به مجوزهای گوناگونی دارد؛ درصورتی‌که مایل به انتقال این خودرو هستید می‌توانید از خودروبر استفاده کنید.

  • حمل خودروهای مسابقه‌ای:

همان‌طور که می‌دانید خودروهای مسابقه‌ای نیز به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارند، اجازه تردد در سطح شهر را ندارند؛ تنها راهی که برای انتقال خودروی مسابقه‌ای در تبریز وجود دارد، استفاده از خودروبر تبریز است.

خودروبر در تبریز

دیگر موارد استفاده از خودروبر

اصلی‌ترین کاربردهای خودروبر را ذکر کردیم؛ اما کاربردهای آن به این چند مورد ختم نمی‌شود. موارد دیگری که در آن نیاز به استفاده از خودروبر تبریز خواهید داشت به شرح زیر است:

  • حمل تجهیزات کشاورزی:

تجهیزات کشاورزی معمولاً سرعت بالایی برای تردد ندارند؛ اگر بخواهید به شکلی امن و با سرعتی بالا، تجهیزات کشاورزی را به شهری دیگر و یا حتی درون یک شهر منتقل و جابه‌جا کنید، می‌توانید از خودروبر تبریز استفاده کنید. بی‌شک استفاده از خودروبر، امنیت بالاتری نسبت به دیگر روش‌ها دارد.

  • حمل ماشین‌آلات صنعتی:

میزان استفاده از ماشین‌آلات صنعتی در کارخانه‌ها به‌شدت بالاست. معمولاً برای خرید ماشین‌آلات صنعتی باید هزینه‌های گزافی را بپردازید؛ بنابراین حمل و انتقال آن به امنیت بالایی نیاز دارد تا از آسیب‌ها و ضررهای احتمالی جلوگیری شود. برای حمل ماشین‌آلات صنعتی در تبریز، بهترین گزینه پیش روی شما، استفاده از خودروبر تبریز است.

  • حمل لوازمی که قابلیت جابه‌جایی در جاده را ندارند:

قایق‌های تفریحی و قایق‌های موتوری، امکان تردد در جاده‌ها را ندارند؛ هنگامی‌که این دو وسیله به تعمیر احتیاج پیدا می‌کنند، می‌توانید از خودروبر کمک بگیرید. پدالو یا قایق پدالی از مواردی هستند که در اغلب شهرها یافت می‌شوند و محبوبیت بالایی هم میان مردم دارند. برای حمل و انتقال این وسیله نیز راهی سریع‌تر و امن‌تر از خودروبر وجود ندارد.

نکات مهم در استفاده از خدمات خودروبر تبریز

برای استفاده از خودروبر باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید:

  • بهره‌گیری از خدمات مراکزی که به شما امکان بیمه اتومبیل را می‌دهند تا در صورت بروز مشکل حین حمل و نقل، متحمل ضرری نشوید.
  • بهره‌گیری از خدمات مرکزی که از خودروبرهای حرفه‌ای و سالمی استفاده می‌کند؛ خودروبرهای خیلی قدیمی و فرسوده امنیت خودروی شما را تهدید می‌کنند.
  • ترجیحاً از مرکزی کمک بگیرید که از ماشین‌های پیشرفته استفاده می‌کند.
  • در نهایت سعی کنید از یک مجموعه معروف که توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند کمک بگیرید.

نشانی وب سایت خودروبر تبریز ( خودروبران امیران ) : https://khodrobaramiran.com 

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.