ارتباط با ما در

ارائه نورا به بازار پشتیبانی مشتریان

محصول هوشمند روتیک رونمایی شد.

منتشر شده

داشتن یه دستیار میتونه باعث صرفه جویی در زمان و هزینه بشه، مخصوصا اگه هوشمند و مقرون به‌ صرفه باشه!

به گزارش روابط عمومی روتیک، وبسایت یا شبکه های اجتماعی کاربرانِ روتیک، میزبان رونمایی از نورا، محصول هوشمند این شرکت میباشد.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه هوش مصنوعی  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر پاسخگویی در لحظه و آنی به مشتریانِ کسب و کارها را ارائه کند تا خدمت تازه پشتیبانی هوشمند را برای مصرف کنندگان آن فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، نورا دارای محاسنی اعم از پردازش متن است و می‌تواند باعث تشخیص دقیق نیاز مشتری شود.

میلاد زندی مدیرعامل روتیک، تولید این محصول را نتیجه ۳ سال کار در این مجموعه دانست و گفت: توسعه مدل هوش مصنوعی برای تولید این محصول از سال ۹۸ آغاز و آماده رونمایی شد.

این محصول هم اکنون آماده خدمت رسانی کسب و کارها میباشد. برای تست و استفاده از نورا به سایت روتیک مراجعه کنید.

ساخت اولین چت بات

لطفا ربات نباشید!

اگر یک تیم استارت‌آپی کوچک یا فروشگاه اینستاگرامی باشید، به احتمال زیادی مجبورید در آن واحد به چندین تسک پرداخته یا عملا به جای چند نفر کار کنید. قسمت زیادی از این فرایندهای کاری را کارهای تکراری، فرسایشی و روتینی تشکیل داده که لزوما نیازمند خلاقیت شما در اجرای آنها نیست.

مثلا طبق تجربه مشتری های شما همیشه یک سوال تکراری از شما دارند، میخواهند بدانند چطور در وبسایت شما ثبت نام یا از شما خرید کنند، به یک مشکل برخورد کرده‌اند یا شاید بخواهند شماره تلفن شان در سیستم شما ثبت و تایید شود و …

اگر هم سازمان بزرگتری هستید، حداقل به یک یا چند نیروی ثابت برای انجام این کارها نیاز خواهید داشت که صرف نظر از حقوق و مزایا و بیمه باید زمان زیادی برای آموزش این نفرات در نظر بگیرید.

اگر به شما بگوییم که میتوان این هزینه های مالی و زمانی را تا حد زیادی کاهش داد، چه میکنید؟ فقط یک لحظه تصور کنید با هزینه‌ای که اینجا صرفه جویی میشود چه کارهایی میتوانید بکنید:

میتوانید زیرساخت هایتان را بهبود ببخشید، نیروی متخصص و خلاق استخدام کنید، توی جیبتان بگذارید!

اما چطور میخواهید این صرفه جویی را ایجاد کنید؟ فرایندهای تکراری تان را حذف میکنید؟ یا نیروهای پشتیبانی را اخراج میکنید؟

از #نورا استفاده کنید تا ۲۴ ساعته کنار شما به مشتریان تان پاسخگو باشد و نیازهای آنها را برطرف کند و هر وقت لازم شد آنها را مستقیما به شما ارجاع دهد و بابت هر پاسخگویی فقط ۱۰۰ (تک) تومان از شما دریافت کند.

میلیاردها دلار صرفه جویی در سال، فقط به لطف چت بات!

طبق تحقیقات انجام شده توسط JUNIPER هوش مصنوعی میتواند با خودکارسازی فرایندهای ارتباط و پشتیبانی مشتریان توسط چت بات ها، ۴۳۹ میلیارد دلار برای فروشندگان، تا سال ۲۰۲۳ صرفه جویی ایجاد کند. تا امروز خودکارسازی از طریق چت بات ها تا ۷ میلیارد دلار در خرده فروشی صرفه جویی کرده. شما برای کاهش هزینه های خود چقدر از هوش مصنوعی کمک میگیرید؟

با ۱۰۰ تومن چی میشه کرد؟!

میشه یه مشتری راه انداخت! PAYGO یکی از پلن های پرداختی روتیک هست که در این روش شما میتونید به مبلغ دلخواه کیف پول خودتون رو در پَنِل روتیک شارژ کنید و در ازای پاسخ هر پیامی که نورا جواب بده، فقط ۱۰۰ (تک) تومن از کیف پول شما کسر میشه. هر چقدر میزان واریزی شما از ۱۰۰.۰۰۰ تومان بیشتر باشه، به صورت پلکانی نرخ هر پیام از ۱۰۰ تومن هم کمتر خواهد شد.

روتیک، ارائه دهنده چت بات شخصی سازی شده

برای “نورا” فرقی نمیکه شما یک سازمان بزرگ پرتشکیلات هستید یا یک کسب و کار خانگی کوچیک! میتونه اداری و شیک و اتو کشیده یا خیلی خودمونی با اموجی جواب پیامها رو بده. در واقع بسته به نوع کسب و کار، مشتریان و فرهنگ سازمانی شما چت بات براتون شخصی سازی و آموزش داده میشه.

خیلی دیر جواب میدی!

سرعت پاسخگویی و عدمِ در انتظار نگه داشتن مشتری، یکی از کلیدی ترین نکات در جلب رضایت کاربران و ارائه تجربه بهتر به اونا از کسب و کار شماست. همچنین تسریع روند مکالمه با مشتریان، شما رو زودتر در جریان نیازها و بازخوردهاشون قرار میده و به شما این امکان رو میده که خطاها رو سریع تر تصحیح کنید.

طبق تحقیقات HubSpot، تعداد ۹۰% مشتریان پاسخ آنی به سوال مشتری را “مهم” یا “خیلی مهم” ارزیابی می کنند و ۶۰% مشتریان “آنی” را ۱۰ دقیقه یا کمتر می دانند.

نورا با سرعتی معادل ۵۰۰ میلی ثانیه به مشتریان شما در لحظه پاسخ میده. برای درک بهتر تفاوت پشتیبانی انسانی و پشتیبانی هوشمند کلیک کنید.

در نهایت میتونید که بیزینس خودتون رو بهتر اداره کرده و روند رشد رو کامل کنید. چونکه پاسخگویی سریع تر باعث میشه کاربر شما احساس کنه اهمیت بیشتری براش قائل اید و تمایل بیشتری برای سپری کردنِ زمانِ بیشتر با کسب و کار تون خواهد داشت.

ساخت اولین چت بات

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.