ارتباط با ما در

نحوه ی ‌ایجاد فیلتر در پیامک‌ های دریافتی پنل‌ های پیامکی

همان‌ طور که می ‌دانید یکی از امکانات ویژه ی سامانه‌ های پیامکی تجزیه و تحلیل نمودن اس ام اس‌ های دریافتی کاربران بوده است که نقش مهمی در مدیریت محتوای دریافتی، توسط کاربران دارند.

منتشر شده

سایت ما در این مقاله قصد دارد به معرفی نحوه ی ‌ ایجاد فیلتر در پیامک‌ های دریافتی بهترین پنل پیامکی مدیر پیامک و بررسی ابعاد مختلف آن بپردازد. اگر شما نیز به دنبال اطلاع از نحوه ی ‌ ایجاد فیلتر در پیامک‌ های دریافتی پنل‌ های پیامکی برای خود هستید، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.

همان‌ طور که می ‌دانید یکی از امکانات ویژه ی سامانه‌ های پیامکی تجزیه و تحلیل نمودن اس ام اس‌ های دریافتی کاربران بوده است که نقش مهمی در مدیریت محتوای دریافتی، توسط کاربران دارند. اگر تمایل به کسب درآمد دارید نمایندگی پنل پیامک پیشنهاد می شود.

دریافت پیامک در سامانه پیامک

با استفاده از این قابلیت کاربردی، فرد پس از ارسال نمودن اس ام اس تبلیغاتی و همچنین اس ام اس اطلاع رسانی، می توانند پاسخ مشتریان را نیز دریافت کند و بعد از تجزیه و تحلیل این پاسخ ها و دریافت آمار های هوشمند از سامانه، با دید باز و بهتر نسبت به اقداماتی که قصد دارند در آینده در کسب و کار خود اعمال نمایند تصمیم گیری کنند.

در این مقاله سعی بر آن است تا حد ممکن به معرفی نمودن برخی از امکانات و ویژگی‌ های مدیریت دریافت پیامک، بپردازیم تا امکان آشنایی بیشتر با ویژگی های سامانه‌ های پیامکی و امکانات آن‌ ها را داشته باشیم.

دریافت کردن پیامک از طریق خط ‌های اختصاصی

با استفاده از خطوط و سر شماری‌ های یک سامانه ی پیامکی افراد می توانند به آسانی پیامک های خود را ثبت و ارسال نمایند.

با خریداری خطوط اختصاصی این قابلیت برای شما فراهم می ‌شود که علاوه بر امکان ارسال اس ام اس، از امکان دریافت پیامک از طرف مشتریان نیز بهره مند شوید.

نحوه ی مدیریت پیامک های دریافتی در پنل پیامکی مدیر پیامک

طریقه ی مدیریت محتوای پیامک دریافت شده

در ادامه ی این مقاله به بعضی از امکاناتی که در راستای مدیریت کردن محتوای پیامک های دریافتی کاربران، طراحی شده اند خواهیم پرداخت.

منشی پیامکی

با استفاده از این ویژگی می توانید برای مدیریت پیامک های دریافتی خود منشی پیامکی به صورت بیست و چهار ساعته در هر هفت روز هفته استخدام کنید!

با استفاده از منشی پیامکی می توانید با تعیین کلید واژه های مخصوص، به افرادی که پیامک های مختلفی ارسال می کنند، پاسخ های متفاوتی ارسال کنید.

برای مثال می توانید برای تمامی کسانی که متن ارسالی آن ها شامل کلید واژه ی تعریف شده، باشند پیامک تشکر و یا … ارسال کنید.

با تعیین شروط برای پیامک های دریافتی (شرط متن>شروع شود/شامل باشد/شامل نباشد/مخالف باشد) می توانید به راحتی دریافتی های خود را فیلتر کرده و محتوای دریافتی را مدیریت کنید.

علاوه بر متن می توانید برای شماره های ارسال کننده نیز شرایطی تعیین کنید تا شماره ها نیز بعد از تایید شدن توسط فیلتر های تعیین شده در تجزیه و تحلیل آماری شما اثر گذار شوند.

برای مثال می توانید شماره و یا شماره های خاصی را مسدود کرده تا در تجزیه و تحلیل و نظرسنجی های شما اثری نداشته باشند.

همچنین می توانید با تعیین شرایطی شماره هایی که تنها در یک سر شماره قرار دارند در آمار شما محسوب شوند. (دریافت کردن پیامک فقط از سر شماره های ۰۹۱۲).

با استفاده از این فیلتر می توانید از دریافت پیامک های کسانی که در حوزه ی جغرافیایی شما نیستند امتناع کنید.

همچنین می توانید با استفاده از قابلیت فوروارد منشی پیامکی، تمام پیامک های دریافتی را به خط شخصی خود یا فوروارد کرده تا هر پیامکی که به پنل پیامکی شما ارسال می شود به خط شخصی شما فوروارد شده تا لحظه به لحظه از آمار پیامک های دریافتی خود آگاهی داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با فعال سازی منشی پیامکی می توانید فیلم آموزش منشی پیامکی و توضیحات بیشتر می توانید به سایت مدیر پیامک مراجعه کنید.

برگزاری مسابقه و نظرسنجی پیامکی

برگزاری همه پرسی پیامکی یکی دیگر از قابلیت های سامانه پیام رسان بوده که با استفاده از این ویژگی می توانید بین کاربران و یا مشتریان خود نظرسنجی و یا مسابقه ای برگزاری نموده و از یک پنل پیامکی تجربه ی دلپذیری داشته باشید.

افزون بر این، قادر خواهید بود با کمک منشی پیامکی به تمام کسانی که در مسابقه یا نظرسنجی پیامکی شما شرکت نمودند، به طور خودکار پیامک تشکر ارسال نمایید.

افزون بر آن با مشخص کردن گزینه های مسابقه و گزینه ی صحیح، از بین کسانی که پاسخ درست را فرستادند، به تعداد مورد نظرتان، افرادی به طور رندوم به عنوان برنده ی مسابقات معرفی گردند.

دریافت پیامک در پنل اس ام اس

تفکیک پیامک های دریافتی

فرض کنید صاحب فروشگاهی هستید و کالا های متفاوتی مانند کالای الف، کالای ب، کالای ج را برای فروش عرضه کرده اید.

با قرار دادن کلید واژه های الف، ب و ج در سیستم منشی پیامکی خود و تعریف دسته بندی های لازم، سامانه ی پیام رسان به صورت هوشمند افرادی که خواهان کالای الف بودند را درون پوشه ی الف، افرادی که خواهان کالای ب بودند را درون پوشه ی ب و … تقسیم بندی نموده و این فرآیند در تفکیک مشتریان کالا های شما نقش مهمی ایفا خواهد نمود.

نتیجه گیری نهایی نحوه ی ‌ ایجاد فیلتر در پیامک‌ های دریافتی پنل‌ های پیامکی

در این مقاله سعی کردیم درباره‌ ی نحوه ی ‌ ایجاد فیلتر در پیامک‌ های دریافتی پنل‌ های پیامکی به شما اطلاعاتی را بدهیم و نحوه ی ‌ ایجاد فیلتر در پیامک‌ های دریافتی پنل‌ های پیامکی را از ابعاد مختلف به طور کامل و جامع بررسی کردیم.

همان‌ طور که می ‌دانید یکی از امکانات ویژه ی سامانه‌ های پیامکی تجزیه و تحلیل نمودن اس ام اس‌ های دریافتی کاربران بوده است که نقش مهمی در مدیریت محتوای دریافتی، توسط کاربران دارند.

با استفاده از این قابلیت کاربردی، فرد پس از ارسال نمودن اس ام اس تبلیغاتی و همچنین اس ام اس اطلاع رسانی، می توانند پاسخ مشتریان را نیز دریافت کند و بعد از تجزیه و تحلیل این پاسخ ها و دریافت آمار های هوشمند از سامانه، با دید باز و بهتر نسبت به اقداماتی که قصد دارند در آینده در کسب و کار خود اعمال نمایند تصمیم گیری کنند.

در پایان امیدواریم مقاله ی نحوه ی ‌ ایجاد فیلتر در پیامک‌ های دریافتی پنل‌ های پیامکی برایتان مفید باشد و پاسخ سوال هایتان را گرفته باشید.

اگر تمایل داشتید میتوانید در خصوص وب سرویس پنل پیامکی نیز موضوع را بررسی و از قابلیت های سامانه مدیر پیامک استفاده نمایید.

در صورت تمایل برای خرید و ثبت نام سامانه پیامک به وب سایت modirpayamak.com مراجعه نمایید و از کد تخفیف ۳۰ درصدی repor30off  استفاده نمایید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.