ارتباط با ما در

معرفی انواع استایل با ماهپار

استایل نشان دهنده تیپ شخصیتی شما است.حتما در انتخاب استایل خود به فرم بدن خود توجه داشته باشید. در این مقاله به معرفی انواع استایل پرداخته شده است.

منتشر شده

استایل یا سبک، روش، شیوه، سلیقه و مد یکی از مهم‌ترین مواردی هستند که نشان‌دهنده تیپ شخصیتی شماست. استایل، یک پکیج کامل متشکل از: نوع لباس، مدل مو، حرکات بدن، حرف زدن و تمام چیزهایی که از خود نشان می‌دهید است. امروزه داشتن یک استایل خوب، نشانی از جایگاه اجتماعی و شخصیت شماست. برای داشتن یک استایل رسمی که ظاهری جذاب و درعین‌حال آراسته و مرتب به شما ببخشد، می‌توانید از ماهپار کمک بگیرید. با ما همراه باشید تا به بررسی تأثیرات پیروی از یک استایل مناسب بپردازیم.

استایل زنانه

انواع استایل

برخی از افراد ترجیح می‌دهند هنگام لباس پوشیدن از یک استایل خاص پیروی کنند و برخی دیگر ترجیح می‌دهند بدون هیچ قاعده و قانونی لباس‌های موردعلاقه خود را بپوشند. انواع مختلف استایل که امروزه بسیار موردتوجه قرارگرفته‌اند، به شرح زیر است:

  • استایل مینیمال: یکی از محبوب‌ترین استایل هاست. استایلی ساده و راحت که معمولاً در آن از رنگ‌های خنثی استفاده می‌کنند. این نوع استایل یک گزینه مناسب برای استایل روزانه است.
  • استایل کژوال: برخلاف معنای کژوال (casual) که به‌معنای تصادفی و غیرجدی است و در نظر باید استایل شلخته‌ای باشد، اما این‌گونه نیست. معمولاً افراد در این استایل لباس‌هایی ساده، شیک و راحت را بدون در نظر گرفتن هماهنگی آن مورد استفاده قرار می‌دهند.
  • استایل هنری: استایل هنری استایلی است که جدیداً موردتوجه عده زیادی قرارگرفته است. این سبک از جزئیات عجیب‌وغریب و ناهمگون استفاده می‌کند. مناسب‌ترین گزینه برای طرفداران هنر و سبک‌های هنری، این استایل است.
  • استایل کلاسیک: این استایل به‌دلیل تطبیق‌پذیری بالایی که دارد، از محبوبیت فراوانی برخوردار است. معمولاً مناسب افرادی است که علاقه‌ای به مد ندارند و همواره سادگی، آراستگی و رسمی بودن را به تیپ‌های دیگر ترجیح می‌دهند.
  • استایل ورزشی یا اسپرت: اسپرت استایلی محبوب و همه‌پسند است. در این استایل از لباس‌ها و کفش‌های اسپرت، لگ‌های ورزشی وغیره استفاده می‌کنند. این استایل بسیار راحت بوده و درعین‌حال جذابیت بسیاری دارد.
  • برای همکاری با این برند کلمه مقابل را داخل گوگل سرچ کنید: ماهپار

توجه به فرم بدن در انتخاب استایل و لباس

یک راهنمای فوق‌العاده برای انتخاب درست استایل و لباس، فرم بدن شماست. فرم بدن شامل، رنگ پوست، قد، هیکل، چاقی و لاغری است.

لباس و استایل

  • شخصی که قدکوتاهی دارد، بهتر است مانتوهای بلند بپوشد و از کفش‌های پاشنه‌دار استفاده کند.
  • افرادی که هیکل چاق و تو پُری دارند، بهتر است از لباس‌هایی با رنگ‌های تیره استفاده کنند.
  • افرادی که پوست تیره‌رنگ دارند روسری‌های رنگ روشن یا خنثی و سرد برای آن‌ها متناسب‌تر است.
  • معمولاً مانتوهایی که تا روی زانو هستند با هر بدنی هماهنگ می‌شوند.
  • استفاده از شلوار راسته نیز مناسب اغلب افراد می‌باشد.

لباس رسمی چیست؟

در انتخاب لباس باید توجه کنید که آن لباس را در چه مکان و چه مراسمی قرار است بر تن کنید. لباس دورهمی دوستانه با لباس عروسی متفاوت است؛ این دو مورد در میزان رسمی و غیررسمی بودن باهم در تضاد هستند. از استایل رسمی برای محل کار، ادارات، عروسی، مراسم مهم، کنفرانس،کنسرت، مهمانی شبانه، جشن و غیره می‌توان استفاده کرد؛ همچنین درصورت نیاز می‌توانید از ماهپار برای انتخاب یک استایل رسمی جذاب کمک بگیرید. متناسب با میزان رسمی بودن و اصول یک مراسم انتخاب می‌کنید که چه تیپ و ترکیبی داشته باشید.

استایل رسمی محل کار

در اغلب اداره‌ها و محیط‌های کاری از استایل رسمی استفاده می‌شود. انتخاب دقیق نوع پوشش بسته به کار، محیط، روابط اجتماعی و محل کار شماست. برای محل کارتان باید لباس‌هایی را انتخاب کنید که در عین پوشیدگی و سادگی، شیک و مرتب باشد. در باور عمومی استایل رسمی محیط کار، لباس‌های یک‌شکل و از مد افتاده است؛ درحالی‌که این یک باور اشتباه می‌باشد. با بهره‌گیری از خدمات تولیدی‌های لباس مدرن می‌توانید استایلی جذاب داشته باشید. ماهپار یکی از تولیدی‌هایی است که لباس‌های شیک و بی‌نظیری، با طراحی خاص وارد بازار می‌کند.

رسمی‌ترین پوشش برای آقایان کت و شلوار و برای بانوان مانتو و شلوار است. اصلی‌ترین ویژگی‌های لباس‌های رسمی و مناسب محل کار به شرح زیر می‌باشند:

لباس زنانه ماهپار

  • هماهنگ با قواعد تعیین‌شده
  • راحت و درعین‌حال متناسب با اندام
  • استفاده از رنگ‌های خنثی یا تیره برای ادارات دولتی
  • استفاده از استایل کژوال در دایره‌ی قواعد محیط کاری

اگر در محیط کاری فعالیت زیادی دارید، بهتر است لباسی راحت و درعین‌حال شیک بر تن کنید. همچنین سعی کنید در محیط‌هایی که لباس فرم خاصی ندارند، لباس‌های ساده‌تری بپوشید. اگر محیط کار و شرایط کار شما پشت میزی، مدیریت، دفتری و غیره است، انتخاب یک مانتو شلوار شیک و رسمی از فروشگاه ماهپار، مناسب‌ترین گزینه برای شماست.

دلایل استفاده از لباس فرم

در اغلب اماکن دولتی، از لباس‌های فرم استفاده می‌شود. مدارس، بانک‌ها، بیمارستان‌ها، ادارات دولتی و غیره از مواردی هستند که به لباس فرم احتیاج دارند. استفاده از لباس فرم دلایل و نکاتی به‌همراه دارد که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر است:

  • تبلیغات شرکت و برندینگ: استفاده از یک لباس با الگو و طراحی خاص می‌تواند توجه هرکسی را به خود جلب کند و در ذهن مردم ماندگار شود. برخی از شرکت‌ها به‌جای درج لوگو، از نوارهای پارچه‌ای به رنگ خاصی روی لباس بهره می‌گیرند. این مورد نیز می‌تواند در برند سازی و تبلیغات مؤثر باشد.
  • هماهنگی دقیق لباس‌ها: اگر در یک شرکت، از یک رنگ به‌عنوان فرم یاد شود و هر شخصی به‌صورت مجزا اقدام به تهیه لباس خود نماید، در طرح لباس‌ها ناهماهنگی به‌وجود می‌آید. این ناهماهنگی باعث ایجاد بی‌نظمی در شرکت می‌شود. همواره بهتر است کارمندان و کارکنان شرکت از طرحی واحد استفاده کنند و نیز سفارش دوخت به تولیدی‌های معتبری مانند mahpar می‌تواند تا حد زیادی مؤثر واقع شود.
  • ایجاد تمایز بین کارمندان و افراد عادی: برای اغلب ما پیش‌آمده که پس از ورود به یک فروشگاه، فروشنده را از خریداران تشخیص ندهیم. در فروشگاه‌های بزرگ استفاده از لباس فرم یک امر ضروری است تا مشتری را از سردرگمی دور کنند؛ یا حتی ممکن است رئیس یا مدیر یک شرکت بزرگ نیز توانایی شناسایی کارمندان خود را نداشته باشد؛
  • حذف دغدغه نوع پوشش: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها بین خانم‌ها و آقایان، نوع پوشش است. پوشش در محل کار چارچوب‌هایی دارد که انتخاب را برای کارمند سخت‌تر می‌کند. با استفاده از یک لباس فرم رسمی، انتخاب لباس که یک دغدغه روزمره است حذف می‌شود.

معایب استفاده از لباس فرم

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که هنگام استفاده و خرید لباس فرم یا لباس‌های رسمی با آن مواجه خواهید شد، هزینه آن است. دوخت لباس‌های رسمی، خصوصاً مانتو شلوار رسمی و اداری، هزینه بالایی به‌‎همراه دارد. یکی‌دیگر از مواردی که هنگام خرید لباس فرم یا دوخت آن، شما را دچار مشکل می‌کند، انتخاب طرح آن است. اغلب افراد تنها طرحی که برای مانتو شلوار اداری در نظر دارند، یک طرح ساده است؛ درصورتی‌که طرح‌های بسیاری وجود دارند که مناسب محل کار هستند و درعین‌حال زیبایی خاصی به این لباس می‌بخشند.

تنها روشی که برای کاهش هزینه، هماهنگی لباس و درعین‌حال استفاده از مدل‌های شیک وجود دارد، سفارش دوخت به تولیدی‌های معتبر است. ماهپار یکی از معتبرترین تولیدی‌های لباس رسمی و اداری می‌باشد که بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه فروش لباس زنانه، مانتو شلوار اداری، مانتو شلوار اسپرت، لباس مجلسی و محصولات دیگری دارد. ماهپار در دوخت لباس‌های رسمی خود از پارچه‌هایی با بالاترین کیفیت استفاده می‌کند که باعث دوام بیشتر لباس می‌شود؛ همچنین استفاده از یک تیم حرفه‌ای باعث شده که ماهپار لباس‌هایی با ظاهری منحصربه‌فرد روانه بازار کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت  mahpar.ir اقدام به مشاهده محصولات متنوع فروشگاه ماهپار نمایید و در صورت نیاز اقدام به سفارش آن با قیمتی مقرون‌به‌صرفه نمایید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.