ارتباط با ما در

بررسی قیمت درب ضد سرقت در انواع مختلف

قیمت درب ضد سرقت پارامتری است که می تواند نحوه و نوع خرید شما را مشخص کند. باز خرید این نوع درب ها به دلیل نیاز به افزایش ایمنی محیط داخلی افزایش پیدا کرده است.

منتشر شده

قیمت درب ضد سرقت پارامتری است که می تواند نحوه و نوع خرید شما را مشخص کند. باز خرید این نوع درب ها به دلیل نیاز به افزایش ایمنی محیط داخلی افزایش پیدا کرده است.

هر محیطی چه مسکونی و چه اداری نیاز به ایمن سازی و افزایش امنیت دارند. اولین راه ورود به این بخش ها درب ورودی می باشد. بنابراین خرید یک درب با ایمنی بالا بیش از هر چیزی نیاز پیدا می کند.

دربهای ایمنی با عنوان ضد سرقت انتخاب مناسبی برای این امر می باشد. اما با توجه به این که ضد سرقت بودن ملاک است، پارامترهای زیادی این امر را مشخص می کند و قطعات به کار رفته در رویه و محتوا داخلی متفاوت است.

قیمت درب ضدسرقت نشان از سطح ایمنی درب تولیدی میباشد و موارد مختلفی در ان دخیل هستند. برای داشتن یک خرید ایده ال باید این موارد را در نظر داشته باشید و با یک شناخت دقیق خرید انجام دهید.

تفاوت قیمتی انواع درب ضد سرقت

درب های ایمنی نیز همانند مبلمان در طراحی دکوراسیون تاثیر گذار هستند اما تنوع زیبایی انها محدود تر است، زیرا پارامترهای ایمنی بیشتر در نظر گرفته می شوند. انتخاب رنگ درب ضد سرقت، رنگ بندی درهای ضد سرقت به مواردی که در بالا ذکر شد، محدود می شود؛ که البته اغلب پاسخگوی نیاز مشتریان است و با هر محیطی سازگاری لازم را دارند و همچنین نسبت به انواع معمولی بهتر و زیباترند.

همانطور که گفتیم؛ برای تولید این نوع دربهای امنیتی از مواد اولیه و یراق آلات گوناگونی استفاده می شود. این درب ها در انواع مختلف و با سطح کیفیت متفاوت تولید و حتی می توان انها را در کارگاه های ساده و کوچک نیز تولید کرد.

قیمت درب ضد سرقت تولیده شده به صورت استاندارد و ایمنی مقدار مشخصی دارد و نباید به سراغ قیمت های ارزان بروید. قیمت های ارزن ملزم به کمکاری در استاندارد های درب ایمنی دارد.

کارگاه درب ضد سرقت

این روزها دربهای ضد سرقت ایرانی در داخل کشور و با کیفیتی نزدیک به رقیبان خارجی خود ساخته می شوند. این نوع درب یراق آلات با کیفیتی داشته و برای آنها می توان از کلید های کامپیوتری استفاده کرد.

دربهای ضد سرقت عمدتا از ورقه فلزی، قفل، یراق آلاتی دیگر برای افزایش ظرافت و زیبایی مانند دستگیره، درکوب، چشمی و قفل پستچی و ورقه ام دی اف و روکش طبیعی یا مصنوعی ساخته می شود. اغلب در ضد سرقت ترک به صورت ام دی اف با روکش چوب هستند اما در انواع PVC و کامپوزیت هم در بازار وجود دارند.

برای ساخت بدنه در ضد سرقت ایرانی از چوب راش و بلوط استفاده می شود و به همین دلیل هم بدنه آن محکم است. تمامی موارد فوق که به انها اشاره کردیم در قیمت گذاری درب ها تاثیر گذارند.

ابعاد و ضخامت دربها پارامتر تغییر دهنده قیمت درب ضد سرقت

نکته مهم دیگری که اتفاقا دوباره مرتبط با چهارچوب است و ما به دلیل اهمیت زیاد آن ، به صورت جداگانه به آن پرداختیم ، ضخامت چهارچوب است. البته مشکل مهم این درها، احتمال کثیف شدن در طولانی مدت است. همان طور که از نام درب ضد سرقت پیداست هدف از به کارگیری این محصول کاهش ضریب خطر دستبرد سارقان به اماکن ارزشمند و مهم و افزایش ضریب امنیت بناهای مورد نظر است.

طبیعتا جنس قفل و لولا نیز در کیفیت عملکرد این محصول و قیمت تأثیرگذار است. امروزه بهترین و تاثیرگذارترین راه برای ایجاد امنیت در منزل استفاده از درب ضد سرقت است.درب ضد سرقت در بهشهر دارای امنیت بسیار بالایی است و به راحتی نمی توان این درب ها را باز کرد.

درب ضد سرقت تولیدی افرامهر علاوه بر زیبایی دارای ظاهری شیک نیز هستند و می توان با توجه به دکوراسیون منزل خود درب ضد سرقت شیک و زیبا را سفارش دهید و از مزایای متعدد آن برخوردار شوید. قفل نصب شده بر روی محصول می تواند بر روی قیمت درب نیز تاثیر بگذارد. اولین مسئله ای که با آن روبرو می شویم، مقابله با فشار اهرم و دیلم است.

قفل ایمن برای درب ضد سرقت و قیمت ان

مهمترین قسمت قفل این دربها مغزی آن است که برای تعویض مغزی قفل باید قسمت های مثل شب بند و کاسه رزت از قفل باز شود و پوکی ها از آن خارج شود. در هنگام خرید به این نکته توجه کنید و اصالت قفل را پرس و جو کنید. قفل کاله ایمن ترین قفلی است که می توان در این درب ها یه کار برد.

عاملی که در ضدسرقت را به انواع مختلف دسته بندی می کند، کشور تولید کننده آن است. شما می توانید در مراکز پخش درب ضد سرقت انواع درب داخلی و درب ورودی را تهیه نمایید. درب ضد حریق نوعی درب ضد سرقت است که از نفوذ آتش جلوگیری می کند و در برابر آتش ۴ ساعت مقاوم است.

خرید درب ضد سرقت

چارچوب این درب ها از فولاد استو روکش آن از ورق آهن و پشم سنگ و رنگ نسوز ساخته می شود. همچنین لاستیک نسوز اطراف آن هم از نفوذ دود و حرارت جلوگیری می کند. افزون بر این عمر درب های معمولی تقریباً کوتاه می باشد ولی دربهای ضد سرقت هرگز رنگ خرابی را نخواهند دید. لولاها و قفلهای استفاده شده در ساخت دربهای ضد سرقت نیز بر قیمت آنها تاثیر به سزایی دارد.

قیمت پوشش های رویه درب ضد سرقت

برخی از شرکت های ایرانی امکان استفاده از پوشش PVC را برای این نوع از دربها محیا کرده اند. برخی از شرکت ها امکان استفاده از پوشش pvc برای دربهای ایرانی فراهم کرده اند. قیمت درب ضدسرقت ترک در مقایسه با درب های ایرانی و چینی بسیار بالاتر است. البته این افتخار در ایران وجود دارد که تمامی متریال مورد نیاز ساخت درب ضد سرقت تولید داخل می باشد. قیمت قفل درب ضد سرقت به عواملی مانند شرکت تولید کننده، تعداد قفل ها و تعداد زبانه ها وهمچنین عملکرد آن بستگی دارد.

دربهای ای بی سی در طرحها و رنگهای مختلف در بازار موجود است. البته تولید کنندگان ایرانی هم توانسته اند دربهای ضد سرقت باکیفیتی در سالهای اخیر تولید کنند که هم ردیف نمونه های خارجی قرار گرفته است. مهندسان و مبتکران در زمینه ساخت انواع درب ضد سرقت توانست هاند، دربهایی را از جنس استیل ضد زنگ تولید و روانه بازار کنند که با ترکیب کردن ساخت آن با شیشه تبدیل به یکی از زیباترین انواع درب خواهد شد. در نتیجه می توانید درب ضد سرقت خود را مجهز به این قفل نمایید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.