ارتباط با ما در

بهترین خود آموز زبان آلمانی

اولین قدم در یادگیری زبان آلمانی، آشنایی با مباحث عمومی و گسترده زبان است. از جمله صحبت با خودتان، آب و هوا، صحبت های اولیه در مورد احوالپرسی، آشنایی اولیه و متوسط با ابراز احساسات و بنابراین اگر قصد دارید زبان آلمانی را به تنهایی یاد بگیرید، کتاب Teach yourself German برای شما مناسب است.

منتشر شده

خودآموز زبان آلمانی

در این مطلب از آکادمی استاد پوریا خانی، میخواهیم برای شما دانشجویان عزیز زبان آلمانی ۴ کتاب مهم خودآموز زبان آلمانی، معرفی کنیم. شما میتوانید با استفاده از این کتاب‌ها به بهبود سطح یادگیری خود در زبان آلمانی کمک کنید.

آنچه مشخص است، این است که کتاب های با کیفیت نقش بسزایی در تسریع روند یادگیری زبان آلمانی دارند. این کتابها توسط معلمان و مدرسان توانمند زبان آلمانی با سال ها سابقه تدریس تهیه و نگارش شده اند.

نکته مهم اینجاست که کدام یک از هزاران کتاب منتشر شده توسط هر ناشر برای شما مناسب است؟ نخست باید بدانیم که سطح شما در زبان آلمانی چیست؟ در کدام چهار زمینه (شنیدن، صحبت کردن، نوشتن و خواندن) ضعیف‌ تر و در کدام بخش قوی تر هستید؟

جهت تعیین سطح رایگان زبان آلمانی کلیک کنید

یادداشت مهم! مراقب باشید برای دانلود رایگان به دنبال کتاب های غیر استاندارد نروید زیرا اشتباهات زیادی در روند یادگیری شما ایجاد می کنند و این پروسه را با اختلال و کندی مواجه خواهد کرد.

ما در اینجا ۴ کتاب برتر رایگان در حوزه آموزش زبان آلمانی را به شما معرفی می‌کنیم و امیدواریم که با استفاده از این کتاب ها به درجه بهتری از دانش زبان آلمانی برسید.

۱- کتاب خودآموز زبان آلمانی Teach Yourself German

اولین قدم در یادگیری زبان آلمانی، آشنایی با مباحث عمومی و گسترده زبان است. از جمله صحبت با خودتان، آب و هوا، صحبت های اولیه در مورد احوالپرسی، آشنایی اولیه و متوسط با ابراز احساسات و بنابراین اگر قصد دارید زبان آلمانی را به تنهایی یاد بگیرید، کتاب Teach yourself German برای شما مناسب است. کتاب Teach Yourself German منتشر شده توسط انتشارات Teach Yourself برای افرادی طراحی شده است که در حال یادگیری زبان آلمانی به عنوان زبان دوم خود هستند.

Teach Yourself German

این کتاب شامل ۲۳ درس با موضوعات مختلف از جمله احوالپرسی، خرید، رستوران رفتن، کار و … می‌باشد. (لیست زیر) که در هر قسمت از کلمات و دستور زبان مربوط به همان موضوع تدریس می‌شود. روش آموزش زبان آلمانی در این کتاب به این صورت است که لغات ضروری هر درس با تصاویر یا توضیحات ساده و همچنین گرامر، تلفظ و نکات نوشتاری آموزش داده می‌شود، سپس تمرینات مربوطه به روش های مختلف در پایان هر بخش و در آدرس زیر ارائه می‌شود. در پایان کتاب نیز پاسخ تمرین ها و Transcript متن Listening ها را مشاهده خواهید کرد. سطح این کتاب از پایه تا متوسط است و در کل می توان گفت زبان ساده ای دارد.

توضیحات فروشنده:

With Teach Yourself German Complete Course, you can learn the language from the comfort of your own home, at your own pace. This fully revised and updated course introduces you to practical themes, such as making travel arrangements, meeting someone new, shopping, and other every day activities. Includes two 75-minute audio CDs with listening and speaking exercises.

۲- کتاب German language of 128 Million

این مجموعه شامل ۳ کتاب برای آموزش زبان آلمانی است که زبان آلمانی را از ابتدا در قالب الفبای آلمانی تا سطح پیشرفته آموزش می‌دهد. متن کتاب آموزش زبان آلمانی بسیار ساده و یادگیری مطالب آن بسیار ساده می‌باشد. در واقع این ۳ کتاب را می‌توان نوعی خود آموز زبان آلمانی دانست.

German language of 128 Million

با خواندن این کتاب‌ها متن بسیار ساده به زبان انگلیسی توضیح داده می‌شود به طوری که به نظر می‌رسد شما در حال خواندن ترجمه فارسی کتاب آلمانی هستید. شما می‌توانید این ۳ کتاب را که به زبان آلمانی در ۳ حالت آموزش زبان آلمانی سطح مبتدی و آموزش زبان آلمانی سطح متوسط و پیشرفته به صورت رایگان از سایت استاد پوریا خانی دریافت نمایید.

 

۳- کتاب آموزش آلمانی German Demystified

این کتاب که در مورد آموزش زبان آلمانی است برای همه افراد اعم از مبتدی و پیشرفته مناسب است. در واقع این کتاب یک کتاب مفید با متن انگلیسی ساده است که زبان آلمانی را از سطح بسیار ابتدایی تا متوسط آموزش می‌دهد.

German Demystified

این کتاب که با شعار Practice Make Perfect منتشر شده است که به معنای کار خوب پر کردن است، یکی از بهترین منابع آموزش زبان آلمانی برای مردم در سراسر جهان است. در بسیاری از مدارس و دانشگاه های آلمانی زبان دنیا، این کتاب به عنوان منبعی برای آموزش زبان آلمانی در نظر گرفته می‌شود.

در این کتاب شما:

  • شما اصول و دانش گرامر خود را در زمینه گرامر آلمانی گسترش خواهید داد.
  • ساختار جملات آلمانی دشوارتر را خواهید آموخت.
  • یادگیری آلمانی را با بیش از ۱۰۰ تمرین، انجام خواهید داد..
  • با این کتاب به راحتی می‌توانید دایره لغات آلمانی خود را گسترش دهید و این زبان را در سریع ترین زمان ممکن یاد بگیرید.

۴-کتاب آموزش آلمانی (Learn German the Fast and Fun Way (Fast and Fun Way Series

آموزش سریع زبان آلمانی برای مسافران یا کسانی که قصد مهاجرت سریع را دارند. این کتاب، به کمک اصول و نکته‌های مفید برای مسافران بین‌المللی به‌روزشده است. ویرایش سوم این کتاب به عنوان یک کتاب آموزشی مناسب برای بزرگسالان و همچنین برای کودکان منتشر شده است.

کتاب “آموزش زبان آلمانی به روشی سریع و جذاب”، اصول خواندن، نوشتن،‌ درک و صحبت کردن به آلمانی را به مبتدیان می‌آموزد. این کتاب روال آموزش زبان را با تصاویر کارتونی، بازی‌های زبان و پازل‌ها آسان می‌کند.

Learn German the Fast and Fun Way

توضیحات خود وبسایت:

Updated with helpful facts and tips for international travelers, this new third editions of Learn German the Fast and Fun Way is suitable as language teaching book for adults as well as for older children. It instructs beginners in the basics of reading, writing, understanding, and speaking German. The book lightens language-learning routines with cartoon-style illustrations, language games, and puzzles. A set of vocabulary flashcards and a small staple-bound bilingual dictionary booklet are bound into the book’s spine and can be easily removed for supplementary use.

۵- دیگر کتاب های مفید برای یادگیری

  • کتاب Deutsch Aktuell
  • کتاب Komm mit
  • کتاب German Vocabulary -Quickstudy Reference Guides – Academic
  • کتاب Learn German With Stories: Café in Berlin – ۱۰ Short Stories For Beginners-German Edition
  • کتاب German Grammar -Quick Study Academic
  • کتاب Schreiben lernen: A Writing Guide for Learners of German

در این پست از آکادمی پوریا خانی ، سعی کردیم شما را با انواع کتاب های خودآموز در حوزه یادگیری زبان آلمانی، آشنا کنیم. شما میتوانید بسته به سطح و نیاز خود، هر کدام از این کتابها را استفاده کنید و باعث پیشرفت خود شوید. خوشحال میشویم که بعد از خواندن این مطلب و اگر قبلا یکی از این کتابهارا خوانده‌اید، نظرات خود را در بخش نظرات سایت با ما درمیان بگذارید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.