ارتباط با ما در

خرید تتر trc20 ارزان از صرافی دیجیتال کارتی شو

در حال حاضر و باتوجه به تحریم‌های بانکی، افرادی که قصد انتقال پول از ایران و به ایران را داشته باشند، به سادگی می‌توانند از رمزارز تتر استفاده کنند.

منتشر شده

خرید تتر trc20

تتر USDT

پروژه‌ای که در ابتدا برای تسهیل نقل و انتقالات مالی در بستر بلاک چین ایجاد شده بود، امروزه بخش بسیار مهمی از دنیای بلاکچین‌ها را دربر گرفته است. رمزارز تتر یا بهتر بگوییم، استیبل کوین تتر، نقطه‌ی اشتراک تمامی رمزارزهای دیگر بوده و حتی تصور کردن این حوزه بدون حضور USDT بسیار دشوار است. استیبل کوین‌ها با هدف حفظ ارتباط میان رمزارزها و ارزهای فیات (پول‌های کاغذی کشورها مختلف) ایجاد شده و بر پایه‌ی الگوریتمشان و همچنین بر اساس عرضه و تقاضای جهت‌دار، قیمت خود را تثبیت می‌کنند. همانطور که احتمالا می‌دانید، اکثر رمزارزها نوسانات شدیدی را تجربه کرده و بعضا ممکن است تا بیش از ۵۰ درصد در طول یک روز، تغییر ارزش داشته باشند.

وجود چنین نوساناتی علاوه بر اینکه امکان سرمایه‌گذاری و کسب درآمد را برای مخاطبان خود فراهم کرده است، از طرف باعث بالا رفتن ریسک حضور در این بازارها شده است. استیبل‌کوین‌ها و خصوصا تتر، نقش مهمی در ریسک گریزی داشته و هر زمان که روند بازار مناسب سرمایه‌گذاری نباشد، افراد به سادگی رمزارزهای دیگر خود را به تتر تبدیل کرده تا دارایی اصلی خود را محافظت کنند. پس از ثبات بازار و ایجاد روندی مناسب با استراتژی معاملاتی سرمایه‌گذار، فرد به سادگی می‌تواند مجددا رمزارزها را با استفاده از موجودی تتر خود خریداری کند. همچنین، خرید تتر trc20 ارزان بهترین روش برای انتقال پول از حساب بانکی فرد به هر آدرس والتی است.

انتقال تتر

در حال حاضر و باتوجه به تحریم‌های بانکی، افرادی که قصد انتقال پول از ایران و به ایران را داشته باشند، به سادگی می‌توانند از رمزارز تتر استفاده کنند. یکی از رایج‌ترین دلایل برای انتقال تتر، استفاده از خدمات صرافی‌های رمزارز معتبر خارجی همانند کوکوین، کوینکس، بایننس و … است. با مراجعه به صرافی‌های دیجیتال معتبر همانند کارتی شو، ارزپال، داماهی پی و … به سادگی می‌توانید هر میزان تتر که نیاز باشد را خریداری نموده و در کمترین زمان ممکن، به آدرس والت خود در صرافی‌های رمزارز معتبر خارجی انتقال دهید. پس از خرید و فروش رمزارزها و کسب درآمد نیز می‌توانید مجددا از امکان فروش تتر در کارتی شو استفاده نموده و سود دلاری حاصله را به سادگی به ریال تبدیل کرده و در حساب بانکی خود دریافت نمایید. این پروسه، ساده‌ترین و سریع‌ترین روش برای خرید و فروش تتر است. مزیت اصلی صرافی‌های دیجیتال ایرانی نسبت به صرافی‌های رمزارز خارجی نیز همین سرعت بالای افتتاح حساب و انتقال رمزارزها است.

خرید تتر

در حال حاضر، بسیاری از وبسایت‌های معتبر جهانی، از درگاه پرداخت تتر پشتیبانی کرده، بنابراین برای کاربران ایرانی دیگر نیازی به افتتاح حساب‌های همانند پی پل و یا پرداخت هزینه‌های نسبتا بالا برای دریافت مستر کارت وجود ندارد. از آنجاییکه ارزش تتر ثابت بوده و نزدیک به قیمت دلار آمریکا در بازارهای جهانی است، این روش پرداخت بسیار مطمئن بوده و در آینده انتظار می‌رود بر تعداد وبسایت‌هایی که درگاه پرداخت با تتر را ارائه نمایند، بیشتر شود. در ایران، خرید تتر به چندین دلیل مختلف انجام می‌شود. تا کنون دو دلیل اصلی خرید تتر (پرداخت در درگاه‌های خارجی و انتقال به صرافی‌های رمزارز) را بیان کردیم. دلیل سوم خرید تتر در ایران، وجود تورم نسبتا شدید ماهانه است. بسیاری از افراد که قصد حفظ ارزش دارایی‌های خود را دارند، در ابتدا یا انتهای هر ماه، بخشی از درآمد خود را به شکل دلاری ذخیره می‌کردند.

با ارائه‌ی امکان خرید تتر در صرافی‌های دیجیتال ایرانی از جمله کارتی شو، کاربران به جای مراجعه به صرافی‌ها، به صورت آنلاین و اینترنتی خرید خود را انجام خواهند داد. مزیت خرید تتر نسبت به دلار، سهولت خرید و فروش آن و امکان نقدشوندگی آنی است. برای خرید یا فروش دلار آمریکا باید در ساعات اداری به صرافی‌ها مراجعه نمود. این در حالی است که در هر زمان از شبانه روز می‌توان به سادگی از خدمات کارتی شو استفاده کرد تا و تتر را خریداری نموده و یا فروخت.

نحوه خرید تتر

ساده ترین روش خرید تتر، مراجعه به پنل کاربری کارتی شو است. همانطور که در مقاله آموزش نحوه خرید تتر بیان شده است، پس از ثبت نام و احراز هویت (که در چند دقیقه انجام می‌شود)، کافی است از قسمت پیشخوان پنل کاربری و از ستون خرید از کارتی شو، ابتدا ارز مد نظر را (همان تتر TRC20) را انتخاب نموده، سپس آدرس والت مد نظر را وارد کنید و نهایتا نیز میزان مد نظر را مشخص کنید. پس از تکمیل سفارش و پرداخت معادل ریالی، تترهای خریداری شده به آدرس والت وارد شده منتقل خواهند شد. بهتر است بدانید که فرآیند انتقال تتر در شبکه ترون ۲۰ یا همان trc20 ممکن است چند دقیقه زمان برده و پس از آن تراکنش نهایی شود. تصویری از مراحل خرید تتر در زیر نمایش داده شده است.

چطوری تتر بخریم؟

چرا تتر trc20

اگر از دنیای بلاکچین‌ها اطلاعات داشته باشید، حتما می‌دانید که شبکه‌های متعددی برای انتقال و ثبت اطلاعات یا همان تراکنش‌ها وجود دارد. رمزارز تتر با نماد USDT قابلیت انتقال و ثبت در چندین شبکه مختلف را داشته که معروف‌ترین آن‌ها، شبکه‌های اتریوم با نام erc20 و شبکه ترون با نام trc20 است. با پیشرفت دنیای بلاکچین، فرآیند انتقال و ثبت داده‌ها تسریع شده و همچنین کارمزد انجام این تراکنش‌ها کاهش خواهد یافت. در حال حاضر، شبکه اتریوم برای انتقال و ثبت هر تراکنش بیش از ۲۰ دلار کارمزد دریافت کرده، این در حالی است که همین تراکنش در شبکه ترون trc20 با کارمزدی کمتر از ۱ دلار انجام می‌شود. همچنین فرآیند ثبت تراکنش نیز در شبکه ترون بسیار سریع‌تر بوده که به معنای انجام سریع‌تر و کم کارمزدتر تراکنش است. به همین جهت نیز عموما برای انتقال و واریز تتر، از شبکه trc20 استفاده می‌شود که به آن خرید تتر ارزان گفته می‌شود.

قیمت تتر چگونه مشخص می‌شود؟

ارائه‌دهنده‌ی رمزارز تتر، الگوریتم خود را به نحوی طراحی کرده که قیمت هر کوین آن، نزدیک به قیمت دلار آمریکا قرار بگیرد. این نکته بعلاوه‌ی انتظارات خریداران و فروشندگان به تثبیت قیمت تتر کمک می‌نماید. با این حال، پروسه‌ی قیمت‌گذاری تتر در بازار ایران اندکی متفاوت بوده و بر اساس عرضه و تقاضا انجام می‌شود. ممکن است در روزهایی که قیمت دلار آمریکا ثابت باشد، قیمت تتر با افزایش یا کاهش روبرو شود. از آنجاییکه تترهای موجود در بازار ایران (نسبت به امکان خرید تتر در خارج) محدود است، همین امر باعث بروز بعضی نوسانات در قیمت آن می‌شود. اما به صورت کلی، قیمت هر تتر در بازار ایران اندکی بالاتر از قیمت دلار آمریکا است. هر چقدر که تب و تاب رمزارزها بیشتر باشد (تمایل به معاملات بیشتر شود)، اختلاف قیمت تتر با دلار آمریکا بیشتر شده و هر چقدر که بازار حالت سکون به خود بگیرد، قیمت تتر به دلار آمریکا نزدیک‌تر خواهد شد.

چرا امکان خرید تتر بدون احراز هویت وجود ندارد؟

طبق قوانین وضع شده در ایران، تمامی کسب و کارهایی که خدمات پرداخت انجام می‌دهند، موظف با شناخت مشتریان خود هستند. این قانون در جهت مبارزه با سرقت، پولشویی و … وضع شده و هدف آن، ایجاد محیطی سالم‌تر در بستر اینترنت است. به همین خاطر نیز تمامی مشتریانی که قصد استفاده از خدمات وبسایت‌های معتبر را داشته باشند، باید فرآیند احراز هویت را دنبال کنند. کارتی شو مفتخر است که کوتاه‌ترین پروسه‌ی احراز هویت را در میان تمامی ارائه دهندگان خدمات پرداخت خارجی، در نظر گرفته است. برای احراز هویت در کارتی شو، تنها کافی است که تصویر مدرک شناسایی خود را بارگذاری کرده و سپس یک حساب بانکی، معرفی کنید.

صرافی دیجیتال کارتی شو

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.