ارتباط با ما در

تجربه خرید آنلاین بیمه با مطمئن ترین روش

خرید بیمه عمر، خرید بیمه ثالث و بدنه، خرید آنلاین بیمه مسئولیت پزشکان، خرید بیمه آتش سوزی، بیمه مسافرتی و خرید انواع شاخه های بیمه ای که نیاز به بازدید و نظر کارشناسی نداشته باشند از طریق آنلاین امکان پذیر می باشد. کاربران می توانند با وارد کردن اطلاعات مورد بیمه و مقایسه قیمت شرکت های مختلف انواع بیمه نامه را انتخاب و خریداری نمایند.

منتشر شده

خرید انلاین بیمه از بیمه تایم

خرید آنلاین بیمه یکی از تجربه هایی هست که همه ما می توانیم به راحتی انواع بیمه نامه را به صورت آنلاین تهیه نماییم. اما اینکه کدام بیمه را از کدام شرکت و با چه پوشش و شرایطی تهیه کنیم، همه مواردی هستند که در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

خرید چه بیمه هایی را می توانیم آنلاین انجام دهیم؟

خرید بیمه عمر، خرید بیمه ثالث و بدنه، خرید آنلاین بیمه مسئولیت پزشکان، خرید بیمه آتش سوزی، بیمه مسافرتی و خرید انواع شاخه های بیمه ای که نیاز به بازدید و نظر کارشناسی نداشته باشند از طریق آنلاین امکان پذیر می باشد. کاربران می توانند با وارد کردن اطلاعات مورد بیمه و مقایسه قیمت شرکت های مختلف انواع بیمه نامه را انتخاب و خریداری نمایند.

البته در برخی شرایط و یا با لحاظ سرمایه ریالی صدور بیمه هایی مثل بیمه بدنه و بیمه آتش سوزی نیاز به بازدید و نظر کارشناسی دارند که به صورت آنلاین این هماهنگی ها انجام می شود. در بیمه نامه هایی مثل  خرید بیمه عمر که نیاز به مشاوره قبل از خرید دارند نیز مشاوره و مقایسه شرکت های بیمه توسط کارشناسان برای بیمه گذاران انجام می شود.

در خرید آنلاین بیمه چه نکاتی را باید مد نظر داشته باشیم؟

خرید آنلاین بیمه عمر از بیمه تایم

  • خرید بیمه نامه را از شخص بی طرف انجام دهیم. معمولا کارگزاری های رسمی بیمه مرکزی (از جمله بیمه تایم) این کار را انجام می دهند و اقدام به ارائه بی طرفانه بیمه نامه می نمایند.
  • شرکت بیمه ای که بیمه نامه را از آن جا تهیه می کنیم، در چند سال گذشته سطح توانگری بالایی را داشته باشد.
  • فقط قیمت بیمه معیار خرید بیمه نامه تان نباشد. خدماتی که شرکت های بیمه در زمان خسارت ارائه می کنند یکی از مهمتری معیارها در انتخاب و خرید انواع بیمه نامه می باشد. خرید ارزان بیمه ممکن است در زمان خسارت شما را به درد سر بیاندازد چراکه ممکن است پوشش های کافی را نداشته باشد.
  • شرکتی را در خرید بیمه نامه انتخاب کنید که در سال های گذشته توانسته در پرداخت خسارت عملکرد خوبی را داشته است.
  • در دسترس بودن شرکت بیمه در زمان خسارت از جمله نیازهای واقعی در زمان داشتن بیمه نامه می باشد که بتوانیم به راحتی به مراکز پرداخت خسارت در همه رشته های بیمه ای مراجعه کنیم.
  • مشاوره قبل از خرید هر بیمه نامه ای از ارکان مهم در خرید بیمه می باشد. دریافت مشاوره ای که بی طرفانه بتواند مقایسه شرایط شرکت های بیمه را انجام دهد و بیمه گذار را در خرید بهترین بیمه همراهی کند می تواند امتیاز مهمی در خرید باشد.

خرید آنلاین بیمه از شرکت هایی که سطح توانگری بالایی دارند

انتخاب شرکت بیمه ای که سطح توانگری بالایی را در سال های گذشته داشته از دیگر موارد مهم در خرید بیمه نامه می باشد. چراکه شرکت هایی که در سال های گذشته سطح توانگری یک را داشته اند بالتبع در ارائه انواع خدمات و همراهی با مشتری امتیاز بالایی را هم دارند.

گزارش سطح توانگری شرکت های بیمه هر ساله توسط بیمه مرکزی ارائه می شود که بر اساس معیار های شرکت های بیمه این گزارش منتشر می شود. با بررسی این گزارش می توانید با خیال راحت شرکت بیمه تان را انتخاب کنید.

همراهی در پرداخت خسارت فاکتور مهمی در خرید آنلاین بیمه می باشد.

مهمترین قدم بعد از خرید بیمه نامه، دریافت خسارت از شرکت بیمه می باشد. همراهی شرکت بیمه به صورت آنلاین و آفلاین در پرداخت خسارت، موضوع مهمی در انتخاب شرکت می باشد. چه بسا شما بیمه نامه ای را خریداری کرده اید که نمی توانید خسارت بگیرید و این بیمه نامه به هیچ دردی نمی خورد.

ارائه تخفیف در خرید انواع بیمه نامه

در کنار پرداخت خسارت، تخفیفاتی که شرکت های بیمه ارائه می کنند، گزینه مناسبی در خرید می باشد. چراکه داشتن تخفیف در کم شدن مبلغ حق بیمه می تواند هیجانی در خرید برای همه ایجاد کند. البته فقط به میزان رقم درصد تخفیفی که ارائه می شود توجه نکنید و قیمت نهایی بیمه نامه معیار بررسی شما در مقایسه قیمت باشد. چراکه ممکن است تخفیف ۷۰ درصدی در یک شرکت بیمه ، به میزان تخفیف ۳۰ درصدی در شرکت بیمه دیگر عمل کند و قیمت دوتا شرکت با دو تخفیف متفاوت تفاوت زیادی با هم نداشته باشد.

از کجا خرید آنلاین بیمه را انجام دهیم؟ اعتبار بیمه نامه را چطور بررسی کنیم؟

انتخاب محل خرید آنلاین بیمه و اعتماد به شرکت مورد نظر می تواند دغدغه بسیاری از همه باشد که بیمه نامه معتبر خریداری کنیم. استعلام اعتبار بیمه نامه از طریق سایت بیمه مرکزی امکان پذیر می باشد. هر فردی با وارد کردن کد یکتای بیمه نامه و شماره بیمه نامه در سنهاب بیمه مرکزی تاریخ صدور و اعتبار بیمه نامه تان را می توانید به صورت آنلاین مشاهده نمایید. بعد از سال ۱۳۹۹ تقریبا همه بیمه نامه های صادر شده در همه شرکتهای بیمه دارای کد یکتای بیمه مرکزی هستند که اعتبار بیمه نامه را می توان با این کد بررسی کرد. خرید آنلاین بیمه از بیمه تایم یک تجربه  خوب خرید اینترنتی می باشد که می توانید با مقایسه بی طرفانه قیمت شرکت های بیمه ، بهترین بیمه نامه را انتخاب و خریداری کنید. بیمه تایم به عنوان کارگزاری بیمه مرکزی در همه مراحل از خرید تا پرداخت خسارت همراه همه بیمه گذاران خود در سراسر کشور می باشد. با مراجعه به سایت بیمه تایم Bimetime.com و یا با تماس با کارشناسان بیمه تایم از طریق شماره ۰۲۱۸۸۲۴۳۸۲۸ امکان مشاوره و خرید انواع بیمه را دارید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.