ارتباط با ما در

فروش عمده دوربین مداربسته

مروز برای آن ‌دسته از افرادی که در صنف دوربین مداربسته مشغول به فعالیت هستند، آشنایی با عمده فروشی دوربین مداربسته دارای اهمیت زیادی است.

منتشر شده

امروز برای آن ‌دسته از افرادی که در صنف دوربین مداربسته مشغول به فعالیت هستند، آشنایی با عمده فروشی دوربین مداربسته دارای اهمیت زیادی است؛ زیرا به دلیل استقبال فزاینده‌ای که در خرید و نصب دوربین مداربسته وجود دارد اگر تکنیسین‌ها، نصابان و افرادی که به صورت تخصصی در حوزه دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های نظارتی فعالیت می‌کنند این دوربین‌ها را از یک عمده فروشی دوربین مداربسته معتبرخریداری کنند، می‌توانند اقدام به خرید دوربین مداربسته به قیمت همکاری نمایند؛ این کار دارای دو مزیت اصلی است: صرفه اقتصادی و حفظ حاشیه سود مناسب و اطمینان از خرید محصولی با کیفیت و مورد تأیید متخصصان. مرکز آیس پلاس یکی از معتبرترین و قدرتمندترین فروشگاه‌های اینترنتی واردکننده دوربین مداربسته است که به عنوان مرکز پخش دوربین مدار بسته علاوه بر مشاوره و خرید انواع سیستم‌های امنیتی، اقدام به عمده فروشی دوربین مداربسته در شیراز و جنوب ایران  نموده است. در ادامه به معرفی و کاربردهای مختلف دوربین مداربسته می‌پردازیم تا اگر قصد استفاده از این سیستم‌ها را دارید بتوانید با آگاهی بیش‌تر و راحت‌تر تصمیم بگیرید.

تماس با آیس پلاس، عمده فروشی دوربین مداربسته

آدرس : شیراز، خیابان سی متری سینما سعدی، حد فاصل چهار راه ذوالانوار و چهار راه هنگ، طبقه بالای ابزار یقطین

ارتباط سریع با پشتیبانی : ۰۹۱۷۶۵۰۱۱۴۸ یا ۰۹۱۷۹۰۶۸۷۹۰

آی دی اینستاگرام : iceplus.ir

کاربردهای دوربین مداربسته

از زمان توسعه نخستین سیستم مداربسته که در سال ۱۹۴۲ توسط شرکت زیمنس آلمان برای مشاهده پرتاپ موشک‌های V2 نصب شد تاکنون، شاهد تغییرات زیادی در این صنعت بوده‌ایم به‌طوری که در کنار پیشرفت تکنولوژی‌های این سیستم نظارتی، کاربردهای آن نیز روز به روز گسترده‌تر شده است؛ هرچند استفاده اصلی و عمده دوربین‌های مداربسته در سیستم‌های حفاظتی است اما امروزه کاربرد این دوربین‌ها محدود به یک محیط یا یک موضوع نظارتی محدود نیست بلکه در طیف وسیعی از مکان‌ها و موقعیت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که در ادامه تعدادی از این موارد به شکل مختصر و فقط با ذکر عنوان آورده می‌شود.

از کاربردهای مختلف دوربین مداربسته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  کنترل و نظارت عملکرد کارکنان در ادارات
  •  نظارت بر کسب و کار
  •  کنترل و نظارت ترافیک
  •  مراکز صنعتی و خطوط تولید
  •  مراکز حساس مانند نیروگاه‌های هسته‌ای و کارخانجات شیمیایی
  •  کنترل وسایل حمل و نقل عمومی مانند متروها

  •  در محیط‌ها آموزشی
  •  مکان‌های ورزشی و تفریحی
  •  حفظ امنیت مکان‌های تاریخی
  •  کنترل مراکز درمانی و بیمارستان‌ها
  •  حفظ امنیت منازل و جلوگیری از وقوع جرم
  •  نظارت بر کودکان و نوزادان

انواع دوربین مداربسته

دسته‌بندی‌های متنوعی برای دوربین‌های مداربسته وجود دارد که در هرکدام معیار خاصی در نظر گرفته می‌شود که مشتریان می‌توانند با توجه به نیازهای خود مورد مناسب را انتخاب و نصب کنند. در ادامه برای آشنایی شما، اصلی‌ترین دسته‌بندی دوربین‌های مداربسته آورده شده است.

انواع دوربین مداربسته از نظر نوع سیگنال:

  •  دوربین‌های آنالوگ
  •  دوربین‌های ip (آی‌پی تحت شبکه)
  •  دوربین‌های دومنظوره

انواع دوربین مداربسته از نظر شکل ظاهری و کاربرد:

  •  دوربین‌های صنعتی
  •  دوربین‌های مینیاتوری
  •  دوربین‌های مادون قرمز ir
  •  دوربین‌های دام Dom (دلیل این نامگذاری شکل گنبدی محفظه‌ای است که دوربین داخل آن قرار گرفته است)
  •  دوربین‌های اسپید دام (دوربین‌های مداربسته چرخشی ptz)

انواع دوربین مداربسته از نظر قاب و پوشش:

  •  دوربین‌های ضدآب قاب بزرگ (پمپ بنزینی)
  •  دوربین‌های قاب فانتزی
  •  دوربین‌های مخفی

راهنمای خرید دوربین مداربسته به صورت همکاری با قیمت عمده

اگر قصد سفارش و خرید دوربین مداربسته را از یک عمده فروشی دوربین مداربسته و یا حتی یک فروشگاه کوچک به صورت خرید تک دارید، بهتر است ابتدا با اصول و نکات مهم که در خرید این سیستم‌های نظارتی باید مد نظر قرارگیرند آشنایی داشته باشید. در هنگام خرید دوربین مداربسته علاوه بر برند دوربین، حتماً فاکتورهای زیر را در نظر داشته باشید.

آیس پلاس یک مرکز پخش دوربین مدار بسته است که انواع برندها و انواع مدل‌های دوربین را بسته به نیاز شما به فروش می‌رساند. با مراجعه به وب‌سایت می‌توانید لیست انواع دوربین و کارایی آن‌ها را مطالعه کرده و باتوجه‌به نیاز خود بهترین دوربین‌های مداربسته را برای محل کار و یا منزل مسکونی خود خریداری کنید.

یکی از مزایای خرید عمده دوربین به شکل عمده برخورداری از تخفیفات بسیار بالا و درعین‌حال دستیابی به بهترین برندهای آن است. علاوه بر این قیمت دوربین مداربسته به همکاران عزیز با تخفیفات ویژه و قیمت‌های تمام شده مناسب خواهد بود. همین حالا به وب‌سایت آیس پلاس مراجعه کنید و یکی از مشتریان ویژه ما شوید.

نوع دوربین مداربسته (آنالوگ یا تحت شبکه):

به یاد داشته باشید که دوربین‌های مداربسته آنالوگ امروزه دیگر چندان مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و تنها مزیت آن‌ها قیمت ارزان آن‌ها است. البته در حال حاضر نسل جدیدی از دورربین‌های مداربسته آنالوگ به اسم انواع AHD و HD نیز تولید شده‌اند و بیش‌تر برای مکان‌هایی که امنیت آن‌ها در حد که نوع AHD اکثراً مونتاژ ایران هستند و نوع HD از نوع وارداتی از برندهای داهوا و هایک ویژن هستند که در مقایسه با آنالوگ و AHD دارای قیمت بالاتری هستند. پیشنهاد می‌شود که از دوربین‌های گفته شده در مکان‌هایی که نیاز به تعداد محدودتری دوربین است و پروژه شما چندان بزرگ نیست استفاده کنید. دوربین مداربسته تحت شبکه که با عنوان IP نیز شناخته می‌شوند، دارای  قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های آنالوگ هستند و به دلیل مزایایی از جمله کیفیت تصویر بالا، سرعت انتقال زیاد، امکان پردازش‌های مختلف و …  برای سازمان‌ها و ادارات و مکان‌های بزرگی که به تعداد زیادی دوربین برای نصب نیاز است مناسب هستند.

خصوصیات هارد دیسک اینترنال:

کاربرد هارد دیسک اینترنال در سیستم‌های نظارتی، ضبط تصاویر دوربین مداربسته است، این هاردها دارای ظرفیت و کیفیت‌های متنوعی هستند که بهترین برندهای موجود در بازار عبارتند از وسترن دیجیتال و توشیبا.

ویژگی‌های دستگاه ذخیره‌ساز DVR یا NVR:

تصاویر ارسال شده از دوربین مداربسته در DVR پردازش و نمایش داده می‌شود، بنابراین دارای اهمیت زیادی است. در هنگام خرید به فاکتورهایی مانند رزولوشن تصویر، تعداد ورودی کانال، تعداد ورودی و کیفیت ضبط تصاویر را مد نظر قرار دهید. با توجه به گستردگی انواع دوربین‌های مداربسته بهتر است که خرید دوربین مداربسته را از اصلی‌ترین مرکز پخش دوربین مداربسته انجام دهید، زیرا به دلیل داشتن گستردگی در انواع مختلف و برندهای معتبر، علاوه بر فراهم آوردن امکان پخش عمده دورربین مداربسته و عمده فروشی دوربین مداربسته، دست شما را در انتخاب بازمی‌گذارد تا بتوانید با خاطری آسوده در بین انواع مختلف مقایسه انجام داده و از از مزیت خرید دوربین مداربسته به قیمت همکار نیز برخوردار شوید.

بهترین فروشگاه خرید عمده دوربین مداربسته در کشور

پیشنهاد ما به شما این است که اگر در حوزه‌های سیستم‌های نظارتی فعالیت دارید، از خدمات عمده فروشی دوربین مداربسته استفاده کنید؛ آیس پلاس در کنار عمده فروشی دوربین مداربسته، خود را ملزم به رعایت اولویت‌هایی برای خدمت‌رسانی به مردم عزیز نموده است: تضمین اصالت و کیفیت کالا، خدمات پس از فروش و قیمت اقتصادی مناسب.

یکی از مهم ترین فاکتور های خرید دوربین مداربسته به صورت عمده و با قیمت همکاری، گاترانتی و خدمات شرکت پخش کننده است، بازرگانی آیس پلاس با سالها تجربه و تخصص در عمده فروشی دوربین مدابسته و پخش سیستم های حفاظتی به فروشگاهی قابل اعتنماد در ذهن نصابان و تکنسین های دوربین مداربسته در کشور بوده است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.