ارتباط با ما در

محبوب ترین مدل های میز کنسول چوبی در صنایع چوبی آنیل

در صنایع چوبی آنیل مدل میز کنسول های بسیار زیبا و متنوعی تولید شده که شما عزیزان می توانید با توجه به سبک دکوراسیون منزل و چیدمان منزل خود آنهارا سفارش دهید.

منتشر شده

آینه و میز کنسول بهترین گزینه برای ایجاد نمایی زیبا و مدرن در منزل است و از مزایای آن می توان به استفاده در خانه های کوچک و بزرگ اشاره نمود. میز کنسول زیبایی خاصی به دکوراسیون می بخشد و علاوه بر دکوراتیو کردن منزل، مکان مناسبی برای قرار دادن اشیاء مختلف فراهم می نماید.

در صنایع چوبی آنیل مدل میز کنسول های بسیار زیبا و متنوعی تولید شده که شما عزیزان می توانید با توجه به سبک دکوراسیون منزل و چیدمان منزل  خود آنهارا سفارش دهید

میز کنسول

چند مدل میز کنسول زیبا وشیک با قیمتهای باور نکردنی

 چوب زیباترین و طبیعی ترین متریال در دکوراسیون داخلی است که حسی از زیبایی و صمیمیت را در فضا ایجاد می کند. انتخاب کنسول چوبی در خانه ای که چیدمان آن با وسایل چوبی صورت گرفته حسی گرم و صمیمی به ساکنین منتقل می کند و هارمونی را به خوبی به نمایش می گذارد

خرید کنسول چوبی یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که برای انجام آن مشتاق خواهید بود، زیرا تنوع طرح، رنگ و جنس چوب آن به اندازه ای متنوع است که از دیدن مدل های زیبا لذت خواهید برد

    میز و آینه کنسول مدرن

میز و آینه کنسول مدرن معمولا از اشکال ساده و مینیمال و شیکی برخوردار بوده و می تواند جلوه ای بی نظیر و درخشان به دکوراسیون داخلی خانه شما ببخشد. این میز و آینه شیک  با دکوراسیون مدرن هماهنگی داشته و می توان روی آن را با اکسسوری های مجلل پر کرد.

میز کنسول چوبی

    میز کنسول کلاسیک

این مدل میزها به دلیل طراحی منحصر بفرد مورد استقبال افراد با سلیقه های مختلف قرار می گیرند؛ زیرا بدنه آن ها با کنده کاری ها و منبت کاری های زیبا مزین شده و زیبایی چشم نوازی را به نمایش می گذارد.

کنسول کلاسیک برای خانه هایی مناسب است که به سبک کلاسیک طراحی شده اند و می توان آن را هم در اتاق ها قرار داد و هم راهرو و ورودی منزل ،زیرا در هر صورت ابهت خاصی به فضا می بخشد. قیمت آینه کنسول سلطنتی به نسبت سایر کنسول ها کمی گران تر است.

بهترین راهنمای خرید میز کنسول چوبی

میز کنسول چوبی جزو مبلمانی به شمار می رود که سالهای سال در خانه شما ماندگاری داشته و از مد نمی‌افتد و زیبایش را از دست نمی‌دهد. این مدل از میز کنسول ها پایدار هستند و عمر طولانی دارند.

میز کنسول چوبی در واقع کمد دکوراتیو می باشد که به دلیل طراحی خاص و منحصر به فرد خود می تواند در اتاق نشیمن و پذیرایی برای قراردادن وسایل پذیرایی مهمان ها مناسب باشد.

البته باید افزود میز کنسول چوبی که خریداری میشود اگر از چوب بسیار مرغوب باشد طول عمر بیشتری خواهند داشت. در واقع از بین چوب های مختلف چوب راش و گردو کیفیت خوبی دارند و هر چه رنگ چوب تیره تر باشد مرغوب تر خواهد بود.

وب سایت صنایع چوبی آنیل با حذف واسطه‌ها و فروش کالا به صورت مستقیم از کارگاه تولیدی توانسته است محصولات باکیفیت خود را از جمله میز کنسول های زیبا با بهترین قیمت ممکن به فروش برساند.

https://annillwood.com

چه نکاتی را باید در هنگام خرید میز کنسول رعایت کرد؟

     در صورتیکه سبک دکوراسیون داخلی منزل شما مدرن است بهتر است از رنگ های خنثی و رنگهای روشن مانند سفید طوسی و نقره ای برای خرید میز کنسول خود استفاده کنید چرا که زیبایی جلوه گری را به ظاهر خانه شما خواهد بخشید.

قطر میز کنسول شما به خصوص اگر از نوع مدرن باشد کمتر باشد باعث زیباتر به نظر رسیدن آنها می‌شود و همین کمتر بودن قطر آنها باعث می شود که همخوانی بیشتری با سبک مدرن داشته باشند

برای زیبایی بیشتر میز‌کنسول سعی کنید روی آن را همیشه خلوت نگه دارید یا می توانید بر روی آن یک وسیله دکوری یا گلدان قرار دهید.

هنگام قرار دادن میز را به دیوار بچسبانید تاثیر زیادی در زیبایی خانه خواهد داشت همچنین می توانید با گذاشتن یک یا چند قاب عکس یا شمع و سایر وسایل اکسسوری دیگر به مدل  میز کنسول خود جلوه ویژه ای ببخشید

میز کنسول بهترین وسیله برای گذاشتن وسایل تزئینی و اکسسوری های زیبا همچون گلدان، قاب عکس‌ها ، شمع و دیگر وسایلی است که نشان‌ دهنده‌ی روحیات و سلیقه خاص هر فردی می باشد. برای خرید آن باید به ابعاد و اندازه متناسب آن ، اینکه قرار است برای چه منظور استفاده شود، جنس و کیفیت کار توجه نمود.

صنایع چوبی آنیل با سابقه ای طولانی در تولید انواع میز کنسول چوبی در طرح ها و ابعاد دلخواه، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. این مجموعه  دارای خدمات پس از فروش ۲۴ ماهه می باشد.

میز کنسول چوبی

    چیدمان قرینه منزل با  میز کنسول

چیدمان قرینه به این معناست که قراردادن وسایل باید به گونه ای باشد که گویی آن ها را در مقابل آینه چیده باشید. در این صورت المان های چیده شده از انسجام برخوردار هستند.

استفاده از این روش همیشه نتیجه خوبی در پی خواهد داشت. در چیدمان به شکل قرینه تنها باید به یاد داشته باشید المان هایی که به این منظور انتخاب کرده اید نمای کسل باری ایجاد نکنند..

آینه کنسول را می توان با توجه به ابعاد کنسول و سبکی که در طراحی آن به کار رفته انتخاب نمود. برای مثال برای کنسول چوبی می توانید از آینه های منبت کاری شده استفاده نمائید.

میز کنسول

استفاده از میز کنسول به عنون یک المان تزئینی می تواند گزینه مناسبی باشد. شما می توانید از انواع ایده های خلاقانه خود به منظور تزئین این گونه میزها استفاده نمایید..

سعی کنید مکان مناسبی برای قرار دادن این گونه میزها انتخاب نمایید. در این صورت زیبایی آن ها چندین برابر خواهد شد.

آینه و میز کنسول هایی که در خانه ها قرار دارند مانند جاکفشی چوبی و یا کمد لباس چوبی جزو وسایلی به شمار می‌روندکه زیبایی خانه تحت تاثیر آن ها قرار خواهد گرفت و نه تنها جنبه دکوری داشته بلکه می‌توانند به خاطر فضاهایی که در خود دارند از آنها برای نگهداری وسایل و قرار دادن وسایل مورد نیاز استفاده کرد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.