ارتباط با ما در

راهنمای خرید دوچرخه دخترانه

بی‌شک یکی از مناسب‌ترین سنین برای شروع یادگیری مهارت دوچرخه سواری از خردسالی و کودکی می‌باشد.

منتشر شده

بی‌شک یکی از مناسب‌ترین سنین برای شروع یادگیری مهارت دوچرخه سواری از خردسالی و کودکی می‌باشد. در حقیقت کودکان در این سنین می‌توانند این مهارت را به مرور بر توانایی‌های خود اضافه کرده و سال‌های سال به خوبی از آن استفاده کنند. اما لازمه‌ی شروع یادگیری این مهارت، برخورداری از یک دوچرخه دخترانه یا پسرانه مناسب و ایمن است. ایمنی و راحتی دوچرخه کودک خریداری شده و البته تناسب سایز دوچرخه با سن و قد کودک به قدری اهمیت دارد که می‌تواند روند یادگیری دوچرخه  سواری و دستیابی به این مهارت را تسریع کند. از همین‌رو در ادامه‌ی این متن سعی نمودیم با ارائه نکات حائز اهمیتی که تأثیر بسزایی را در موفقیت انتخاب یک دوچرخه دخترانه دارد، زمینه‌ی خریدی موفقیت‌آمیز را ایجاد کرده باشیم.

دوچرخه-دخترانه

مزایای خرید دوچرخه‌ی کودک

همانطور که در ابتدای متن نیز به آن اشاره نمودیم خرید دوچرخه دخترانه که در حقیقت زیر مجموعه‌ی دوچرخه کودک محسوب می‌شود، می‌تواند مزایای گسترده‌ای را برای وی به دنبال داشته باشد. آشنایی با این مزایا والدین را در راستای تهیه دوچرخه دخترانه مصمم‌‌تر کرده و انگیزه‌ی بیشتری برای تحقیق و بررسی بیشتر در هنگام انتخاب یک دوچرخه مناسب برای دلبندشان را به ارمغان می‌آورد. از مهم‌ترین مزایایی که به انتخاب صحیح دوچرخه و خرید آن کمک می‌کند، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • استرس کمتر در هنگام دوچرخه سواری کودک

نگرانی و استرس از بابت حفظ سلامت کودکان از جمله موضوعاتی است که والدین همیشه درگیر آن هستند به گونه‌ای که این استرس و نگرانی گا‌هاً مانع بزرگی برای کشف و یادگیری مهارت‌های جدید در کودکان می‌شود. تهیه دوچرخه‌ای که بتواند ایمنی بالاتری را برای کودک حاصل کند، قطعاً بخشی از استرس والدین را حذف کرده و آرامش خیال بیشتری را برایشان حاصل خواهد کرد. بنابراین یکی از مزایای بزرگی که به دنبال خرید و انتخاب صحیح دوچرخه دخترانه حاصل می‌شود، استرس کمتر در هنگام دوچرخه سواری کودکان می‌باشد.

  • افزایش هیجان دوچرخه سواری

هیجان دوچرخه سواری قطعاً با یک دوچرخه سالم که در موقعیت‌های گوناگون به خوبی کنترل شده و خیلی زود دچار پارگی زنجیر یا خرابی ترمز و… نشود، بسیار بالاتر و بیشتر از دوچرخه‌های بی‌کیفیت که منجر به کلافگی کودک می‌شوند، می‌باشد. بنابراین اگر فردی به دنبال ایجاد هیجان و سرزندگی بیشتر در کودک خود است، می‌تواند با تهیه دوچرخه دخترانه باکیفیت و بادوام، به‌ میزان لذت و هیجان کودک از دوچرخه سواری بیافزاید.

دوچرخه-کودک

  • دستیابی به مهارت برای بزرگسالی

استرس و نگرانی کمتر در حین دوچرخه سواری اعتماد به نفس بالایی را برای کودک ایجاد می‌کند که وی با استفاده از این اعتماد به نفس می‌تواند تجربه‌های جدیدتری را برای خود حاصل کرده و درنتیجه بر میزان مهارت خود بیافزاید. مهارت دوچرخه سواری نیز به گونه‌ای است که در ذهن فرد ثبت شده و فرد به راحتی تا سال‌ها می‌تواند از آن استفاده کند. حتی اگر مدتی طولانی این مهارت خود را به کار نگیرد.

راهنمای خرید دوچرخه‌ی دخترانه

در انتخاب دوچرخه دخترانه مناسب اصول و قواعد خاصی مطرح می‌شود که با درنظر گرفتن این اصول، فرد می‌تواند با سهولت بیشتری در مسیر خرید دوچرخه‌ی مناسب گام برداشته و به خریدی موفقیت‌آمیز و رضایت بخش نزدیک‌تر شود. از همین رو در این بخش از مقاله سعی نمودیم به ارائه این اصول و نکات طلایی که قطعاً فرد را به انتخاب صحیح نزدیک‌تر می‌سازد، بپردازیم.

  • توجه به سایز دوچرخه

همانطور که می‌دانید یکی از دسته‌بندی‌هایی که در تولید و انتخاب دوچرخه درنظر گرفته می‌شود، دسته‌بندی آن‌ها براساس سایز و‌ ابعادشان است. در حقیقت از آنجایی که دوچرخه وسیله‌ای است که می‌تواند در سنین بسیار مختلف مورد استفاده قرار گرفته و به یک اندازه هیجان و لذت را ایجاد نماید، تولیدکنندگان این ابزار کاربردی، آن را در سایز‌های مختلف ۱۲،۱۶، ۲۰، ۲۴ برای سنین متفاوت طراحی کرده و به بازار فروش عرضه نموده‌اند. از این‌رو یکی از مسائلی که همواره در خرید دوچرخه دخترانه اهمیت بسزایی پیدا می‌کند، انتخاب درست سایز دوچرخه مدنظر است. مثلاً دوچرخه دخترانه سایز ۱۲ برای ۵ تا ۶ سال، دوچرخه سایز ۱۶ برای ۵ تا ۸ سال، دوچرخه دخترانه سایز ۲۰ برای دختران بالای ۸ سال و با قد ۱۳۰ سانتی‌متر، دوچرخه دخترانه سایز ۲۴ برای ۹ تا ۱۱ سال مناسب است.

بنابراین تنها کودکانی که در این رنج سنی یا قدی هستند، امکان استفاده‌ی راحت‌تر از این محصولات را داشته و در غیر این صورت می‌بایست به سراغ دوچرخه‌هایی با سایز کوچک‌تر یا بزرگ‌تر بروند. در حقیقت انتخاب دوچرخه‌های کوچک‌تر یا حتی بزرگ‌تر از سن کودک منجر به ناکارآمدی این وسیله شده و در نتیجه آن احساس نارضایتی از خرید انجام شده را ایجاد خواهد کرد.

دوچرخه-کودک

  • توجه به رنگ دوچرخه

اگرچه رنگ دوچرخه انتخابی در کیفیت آن تأثیری نداشته و نمی‌تواند منجر به افزایش دوام یک دوچرخه شود اما از آنجایی که تأثیر بسیار زیادی در علاقه‌مندی کودک به دوچرخه دارد و می‌تواند به صورت غیرمستقیم او را به سمت دوچرخه و یادگیری آن سوق دهد، حتماً در هنگام خرید و انتخاب دوچرخه دخترانه مدنظر خود رنگ مورد علاقه‌ی کودک را درنظر بگیرید تا بهترین انتخاب ممکن را پیشرو داشته باشید.

  • توجه به وزن کودک

وزن کودک از مسائلی است که در انتخاب دوچرخه دخترانه اهمیت پیدا کرده و نیاز به توجه ویژه‌ای دارد. چراکه قرار گرفتن وزن بیشتر بر روی دوچرخه از کارایی آن کم کرده و ممکن است به مرور منجر به ایجاد آسیب در بخش‌های متفاوت آن شود. از همین‌رو حتماً در صورتی‌که کودکتان از وزن بیشتری برخوردار است و احتمال فشار آمدن به دوچرخه وجود دارد، به سراغ دوچرخه‌هایی با بدنه آلومینیوم رفته و در نتیجه محصولی با دوام و باکیفیت را تهیه نمایید.

  • توجه به قیمت دوچرخه‌ی دخترانه

قیمت دوچرخه دخترانه از دیگر مسائلی است که می‌تواند در موفقیت و رضایتمندی از خرید انجام شده تأثیر بسیار زیادی را به دنبال داشته باشد؛ به گونه‌ای که هرچه قیمت دوچرخه با کیفیت آن تناسب بیشتری داشته باشد فرد رضایت بیشتری را از خرید انجام شده خواهد داشت. بنابراین در تهیه دوچرخه حتماً در خصوص مشخصات و کیفیت اجزای به کار رفته در دوچرخه و جنس هر یک تحقیق کنید تا از خرید محصولات بی‌کیفیتی که تنها از ظاهر مطلوبی برخوردارند، جلوگیری کرده باشید.

نکته حائز اهمیت دیگری که در مبحث بررسی قیمت دوچرخه کودک یا دخترانه اهمیت پیدا می‌کند این است که در بحث قیمت‌گذاری، وبسایت‌ها و مراکز مختلف ممکن است تاحدودی متفاوت عمل کرده و یک محصول مشخص از یک برند و سایز را با قیمت‌های متفاوتی ارائه دهند. از این‌رو لازم است در هنگام خرید به مقایسه‌ی محصولات متفاوت وبسایت‌های مختلف با یکدیگر بپردازید تا فروشگاهی را که محصولات باکیفیت خود را با قیمت عادلانه عرضه می‌کنند، انتخاب نموده و با خرید ، رضایت بیشتری را از خرید انجام شده به ارمغان آورید.

توجه به امکانات مورد انتظار از دوچرخه

به طور معمول اجزای دوچرخه‌های متفاوت با یکدیگر یکسان بوده وامکانات مشابه‌ای را برای فرد ایجاد می‌کنند. اما در میان آن‌ها ممکن است برخی از امکانات بالاتری چون سبد جلو، صندوق پشتی، ترمز همراه، تکیه گاه صندلی یا زین و.. برخوردار باشند که این امکانات تا حدودی می‌تواند به کاربردی‌تر شدن دوچرخه کمک نماید. بنابراین حتماً در هنگام مشاهده عکس دوچرخه دخترانه یا بررسی مشخصات ذکر شده آن به امکانات توجه نمایید تا نزدیک‌ترین دوچرخه به معیار‌های خود را انتخاب کرده باشید.

دوچرخه-دخترانه

پس از کسب اطلاعات در خصوص مزایای انتخاب بهترین دوچرخه دخترانه و اصولی که در انتخاب بهترین دوچرخه عنوان می‌شود، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی آریا چرخ ایران، ارائه دهنده‌ی انواع دوچرخه‌ی کودک  مراجعه فرمایید. این مرکز در تلاش است تا محصولات خود را باکیفیت مطلوب و قیمت مناسب به دست مشتریان رسانده و در بودجه و وقتی که صرف این خرید می‌شود، جلوگیری به عمل آورد. در صورت تمایل به تهیه دوچرخه از این مرکز و مشاهده محصولات آن می‌توانید از آدرس اینترنتی https://arya-charkh.ir/ استفاده نمایید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.