ارتباط با ما در

نحوه کامل کردن بوم مدل کسب و کار از نظر میثم شکری ساز

اگر دوست دارید کسب و کاری داشته باشید که متعلق به خودتان باشد یا به عنوان کارآفرین می خواهید کاری را شروع کنید، تکمیل کردن بوم کسب و کار برای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

منتشر شده

اگر دوست دارید کسب و کاری داشته باشید که متعلق به خودتان باشد یا به عنوان کارآفرین می خواهید کاری را شروع کنید، تکمیل کردن بوم کسب و کار برای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. در واقع زمانی که ما بوم کسب و کار را تکمیل می کنیم، مدلی را ترسیم کرده ایم که در آن بیان می شود یک کسب و کار باید به چه صورت کار کند. ایجاد و تکمیل بوم کسب و کار یکی از مهم ترین اقدامات راه اندازی یک کسب و کار یا کارآفرینی از دیدگاه میثم شکری ساز به شمار می رود. ابزارهای ساده ای در این زمینه باید مورد استفاده قرار می گیرد و در نهایت شخص می تواند تصمیم بگیرد که به چه صورت می خواهد کار را به انجام برساند. ما در ادامه این مقاله با شما همراه هستیم تا در خصوص تکمیل بوم کسب و کار از دیدگاه دکتر میثم شکری ساز با شما صحبت داشته باشیم.

بوم مدل کسب و کار چیست؟

Business Model Canvas یا بوم مدل کسب و کار را می توان یک ابزار مدیریتی دانست که از سوی کارآفرینان مورد استفاده قرار می گیرد و عملکردی بسیار استراتژیک از دیدگاه افراد موفق دارد. در واقع ما در بوم مدل کسب و کار یک تصویر توصیفی داریم که در آن به ۹ بخش اشاره می شود :

  1. کانال توزیع
  2. مشتریان
  3. ارزش پیشنهادی
  4. ارتباط با مشتریان
  5. فعالیت های اصلی
  6. جریان درآمد
  7. فعالیت های اصلی
  8. شرکای تجاری کلیدی
  9. ساختار هزینه ها

با توجه به این مسئله تکمیل کردن بوم مدل کسب و کار از دیدگاه دکتر میثم شکری ساز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و باید حتما نسبت به تکمیل آن اقدام شود. اما چطور می توانیم این بوم را تکمیل کنیم؟ این سوالی است که قطعا برای شما هم پیش آمده باشد و دکتر میثم شکری ساز به عنوان یکی از کارآفرینان کشور همواره به کارآفرینان و جوانان در دوره های ارائه شده کمک کرده است تا بتوانند بوم مدل کسب و کار خود را تکمیل کنند.

نحوه تکمیل هر بخش از بوم مدل کسب و کار از دید دکتر میثم شکری ساز

دکتر میثم شکری ساز همواره بر تکمیل بوم کسب و کار تاکید ویژه ای داشته اند. در واقع می توان گفت که هر بخش از بخش های ۹ گانه که در قسمت بالا بیان شد باید به شیوه خاصی تکمیل شده و در اختیار مدیران برای تدوین استراتژی ها باشد. هر کسب و کار بر اساس مدلی که قصد فعالیت دارد باید نسبت به تکمیل بوم کسب و کار اقدام نماید. همچنین باید در نظر داشته باشید که کارآفرینان تمام سعی خود را داشته باشند که رضایت مشتری در کل بوم کسب و کار به صورت کامل رعایت شود. صداقت و ارائه خدمات مناسب از دیگر نیازهایی است که در تکمیل بوم کسب و کار باید به آن دقت داشته باشیم.

به همین منظور دکتر میثم شکری ساز نسبت به ارائه دوره های هدفمند مربوط به بوم کسب و کار اقدام کرده است که اشخاص با شرکت در این دوره ها می توانند دانش خود را در زمینه کسب و کار خود تکمیل نمایند. در این دوره ها نیازی نیست که اهداف خود را با دیگران بازگو کنید و تنها لازم است که به عنوان یک کارآفرین از سخنان و رهنمود های دکتر شکری ساز استفاده نمایید. با شما همراه هستیم تا در ادامه بیشتر در خصوص تجارب دکتر میثم شکری ساز به عنوان یک کارآفرین و مدیر نمونه با شما صحبت داشته باشیم.

دکتر میثم شکری ساز کیست؟

زندگی نامه میثم شکری ساز برای هر جوان ایرانی می توان جالب توجه و حاوی نکات بسیاری باشد. تلاش های ایشان در زمینه رشد فردی و همچنین تحصیلات عالیه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در حال حاضر ایشان به عنوان یک کارآفرین موفق ایرانی شناخته می شود. اگر بخواهیم به سوابق میثم شکری ساز مراجعه کنیم، متوجه می شویم که ایشان با دریافت یک دکتری در زمینه کارآفرینی می تواند راهنمای بسیار خوبی برای تمامی کارفرمایان و کارآفرینان در زمینه راه اندازی کسب و کار شخصی به شمار روند. همچنین باید در نظر داشته باشید که بیش از ۳۲ سابقه اجرایی در رزومه میثم شکری ساز وجود دارد. در نظر داشته باشید که دوره های ارائه شده از سوی ایشان امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و شما می توانید در دوره های مربوط به تکمیل بوم کسب و کار ایشان شرکت داشته باشید. در نظر بگیرید که دریافت گواهینامه مدیریت از DNV هلند و سابقه اجرایی در خصوص مشاوره در دستگاه های دولتی می تواند از مهم ترین سوابقی باشد که برای ایشان می توان بیان کرد.

دکتر میثم شکری ساز را می توان یکی از موفق ترین افرادی دانست که در حال حاضر در کشور در حال فعالیت است. سوابق اجرایی و دوره های برگزار شده از سوی ایشان می تواند برای بسیاری از کارآفرینان مرجعی مناسب برای پاسخ دادن به سوالات باشد. بیش از ۲۰ جلد کتاب در خصوص راه اندازی کسب و کار و همچنین موفقیت و بازاریابی از سمت ایشان تالیف، ترجمه و نگارش شده اند. همچنین سن پایین و آشنایی با بوم کسب و کار ایران، می تواند در تکمیل بوم مدل کسب و کار به شما کمک شایانی نماید.

نتیجه گیری

دکتر میثم شکری ساز را می توان یکی از افرادی دانست که در حال حاضر در کشور در زمینه موفقیت و همچنین آموزش های مربوط به کارآفرینی در حال فعالیت می باشد. ایشان به عنوان یکی از برترین کارآفرینان جوان ایرانی به شمار می رود و در سوابق تحصیلی و کاری وی می توانیم نقاط بسیار روشنی را پیدا کنیم. در نظر داشته باشید که ارائه راهکار در تکمیل بوم مدل کسب و کار از مهم ترین دوره هایی است که از سوی ایشان ارائه می شود و افراد با شرکت در این دوره ها و استفاده از محتوای آموزشی استاندارد ایشان می توانند اطلاعات لازم مورد نیاز خود را کسب نمایند. تدوین و تکمیل یک بوم مدل کسب و کار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و افراد لازم است در زمینه موفقیت حتما نسبت به تدوین این مدل ها اقدام نمایند.

منبع: ایسنا

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.