ارتباط با ما در

آشپزخانه نئو کلاسیک: تجلی ثروت و سادگی

به طور کلی سبک نئو کلاسیک، تلفیق دکوراسیون مدرن و کلاسیک با یکدیگر است و به طور هم زمان ثروت و سادگی را به نمایش می گذارد.

منتشر شده

به طور کلی سبک نئو کلاسیک، تلفیق دکوراسیون مدرن و کلاسیک با یکدیگر است و به طور هم زمان ثروت و سادگی را به نمایش می گذارد. دکوراسیون نئوکلاسیک ظرافتی مجلل دارد و یکی از جاودانه ‌ترین و ماندگار ترین سبک های دکوراسیون است؛ بنابراین کابینت آشپزخانه با سبک نئوکلاسیک، هرگز از مد نمی افتد. به این ترتیب آشپزخانه ای که به سبک نئوکلاسیک طراحی شده، بهترین انتخاب برای کسانی است که آشپزخانه ای لوکس و راحت می خواهند.

از آن جایی که کابینت ها اصلی ترین لوازم تعیین کننده دکوراسیون آشپزخانه هستند، باید در طرح و رنگ مناسبی انتخاب شوند تا به درستی نمایانگر دکوراسیون مورد نظر شما باشند. برای آشنایی بیشتر با کابینت آشپزخانه مدرن کلاسیک تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

کابینت آشپزخانه مدرن کلاسیک_ تجهیز یراق

 

کابینت نئو کلاسیک، مدرن و مجلل

کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک تبلور هماهنگ عناصر کلاسیک و مدرن است که فضای آشپزخانه راحت و مجللی را به همراه دارد. مدل کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک به طراحی شکیل خود معروف است، با این حال سادگی اصیل و زیبایی را نیز به آشپزخانه هدیه می دهد.

مهم ترین ویژگی اصلی کابینت نئوکلاسیک قرینه بودن آن است.

در این قسمت می توانید با طرح، جنس و رنگ کابینت ها مدرن کلاسیک آشنا شوید.

طرح کابینت مدرن کلاسیک

در آشپزخانه نئوکلاسیک کابینتی بدون طرح و در سایز کوچک پیدا نمی کنید. کابینت مدرن کلاسیک طرح دار است، اما دقت کنید از خرید کابینت های بسیار مجللی که تاج های بزرگ و با شکوه، و طرح های شلوغ دارند خودداری کنید.

برای طرح کابینت نئو کلاسیک معمولا از خطوط موازی یا متقاطع استفاده می شود تا سادگی و صلابت کابینت ها به طور هم زمان حفظ شود. ترکیب خطوط کلاسیک با الهام از مدرنیته، یک سبک نئوکلاسیک مسحور کننده برای آشپزخانه شما ایجاد می کند.

جنس کابینت مدرن کلاسیک

کابینت مدرن کلاسیک معمولا از چوب طبیعی ساخته می شود تا شکیل و جذاب باشد. انتخاب رنگ چوب کابینت به سلیقه ی شما و دکوراسیون محیط اطرافتان بستگی دارد، اما اگر متراژ آشپزخانه ی شما کوچک است سعی کنید از رنگ های روشن تر چوب استفاده کنید.

خطوط طبیعی روی چوب ظرافت و اشرافیت بی نظیری را به وجود می آورند؛ همچنین دانه ها و گره های منحصر به فرد چوب باعث می شود تا کابینت شما کابینت شما مشابه دیگری نداشته باشد.

رنگ کابینت مدرن کلاسیک

پالت رنگی در سبک مدرن کلاسیک، از بین رنگ های روشن انتخاب می شود و رنگ های برجسته تر و تیره تر، به عنوان تکمیل کننده ی پالت رنگی استفاده می شوند. به عنوان مثال استفاده از اکسسوری های مشکی، قرمز، طلایی، نقره ای، سورمه ای و … در کنار کابینت های سفید یا کرم شما، انتخاب درست و مناسبی است.

کابینت های نئو کلاسیک به طور کلی از میان تمام طیف های رنگی چوب، سفید و توسی انتخاب می شوند. با این حال شاید شما چوب مصنوعی یا ام دی اف طرح چوب را به دلیل قیمت مناسب تر آن نسبت به متریال چوب طبیعی ترجیح بدهید. بنابراین دقت کنید که برای انتخاب یک کابینت بادوام و زیبا، رنگ نیز نقش مهمی دارد.

رنگ خوب نه تنها به بهتر دیده شدن کابینت کمک می کند بلکه طول عمر کابینت را نیز افزایش می دهد؛ چرا که اگر رنگ کابینت شما مرغوب نباشد، پوسته پوسته شده و یا به طور کلی کنده می شود؛ به این ترتیب زیبایی کابینت ها به سرعت از بین می روند.

سبک نئوکلاسیک برای آشپزخانه ایرانی _ تجهیز یراق

 

 در هنگام انتخاب کابینت نئوکلاسیک باید به چه چیز هایی توجه کرد؟

  1. کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک برای قرار دادن در فضاهای بزرگ آشپزخانه مناسب است و برای خانه هایی با متراژ متوسط ​​یا آپارتمان های کوچک توصیه نمی شود؛ بنابراین لازم است بدانید که بزرگ بودن کابینت های مدرن کلاسیک باعث عدم تعادل در آشپزخانه های کوچک می شود و برای شما دست و پا گیر خواهد بود.
  2. کابینت های مدرن کلاسیک حتما به طبقاتی با درب شیشه ای نیز نیاز دارند تا زیبایی و شیک بودن ظروف تزیینی شما را بیشتر نشان دهند.
  3. وجود کابینت های قدی در فضای آشپزخانه ی نئوکلاسیک شما الزامی است. کابینت های قدی فضای زیادی را برای نگهداری از وسایل شما ایجاد می کنند که گاهی همین بزرگ بودن، منجر به سردرگمی ما برای نظم دهی به کابینت می شود. برای طبقه بندی بهتر، نظم دهی بیشتر و دسترسی ساده تر به این کابینت های جادار و بزرگ از انواع سبد سوپر مارکت کابینت استفاده کنید
  4. به دلیل اینکه کابینت های مدرن کلاسیک بسیار شیک و زیبا هستند وجود طبقاتی بدون درب در محیط آشپزخانه، رسمی بودن فضا را کم می کند و به زیبایی آن می افزاید. حتی اگر این طبقات بدون درب در هنگام ساخت برای کابینت های شما طراحی نشده اند، با کمک شلف هایی متناسب با دکوراسیون آشپزخانه، این طبقات بدون درب را در جای مناسب نصب کنید تا علاوه بر زیبایی و تکمیل دکوراسیون، فضای بیشتری برای قرار دادن وسایل تزئینی داشته باشید.
  5. با ریلی کردن درب های ورودی آشپزخانه و کابینت، نمای خاص تر و شکیل تری به آشپزخانه ی خود بدهید. درب های ریلی در عین سادگی و ظرافت، پیچیدگی و زیبایی خاصی دارند؛ همچنین درب های کشویی برای باز شدن، فضای زیادی را اشغال نمی کنند. برای اطلاع از چگونگی ریلی کردن درب ها از صفحه یراق آلات ریلی کمک بگیرید.
  6. معمولا میز های کانتر و پیشخوان آشپزخانه ی مدرن کلاسیک از جنس سنگ هستند. سنگ ها تداعی کننده ی سادگی، عظمت و اصالت طبیعت هستند و جذابیت زیادی را به آشپزخانه ی شما القا می کنند.
  7. وسایل بسیار ساده در آشپزخانه ی نئو کلاسیک جایگاهی ندارند. بنابراین سعی کنید از تجهیزات و اکسسوری های مجلل تر با رنگ های خاص و جذاب استفاده کنید. به عنوان مثال از آبچکان های مدرن و بی نظیری که در رنگ های نقره ای یا طلایی هستند کمک بگیرید. آبچکان از جمله تجهیزات ضروری آشپزخانه است که در زیبایی دکوراسیون نقش مهمی دارد.
  8. نورپردازی صحیح و مناسب در آشپزخانه تاثیر زیادی بر روی زیبایی دکوراسیون نئوکلاسیک شما دارد و جلوه گر اصالت و جذابیت آشپزخانه ی شماست. استفاده از تجهیزات نورپردازی مدرن و هوشمند را در انتهای برنامه ی چیدمان خود قرار دهید.

کابینت مدرن کلاسیک چوبی _ تجهیز یراق

قیمت کابینت مدرن کلاسیک

قیمت کابینت مدرن کلاسیک به متراژ آشپزخانه، جنس کابینت، طرح و انتخابی شما بستگی دارد. بنابراین قیمت مشخصی را نمی توان برای آن تعیین کرد. با این حال تمام کابینت ها به تجهیزات و یراق آلاتی همچون دستگیره، لولا، جک، پایه، قرنیز و … نیاز دارند که کیفیت آن ها تاثیر مستقیمی بر ظاهر آراسته ی آشپزخانه ی شما دارد و بر قیمت کلی ساخت و نصب کابینت ها می افزاید؛ بنابراین خرید از مراکز معتبر را در راس کار خود قرار دهید تا از قیمت مناسب محصولات و کیفیت بالای آن ها مطمئن باشید.

فروشگاه تخصصی تجهیز یراق با بیش از ده سال سابقه در زمینه فروش تجهیزات نورپردازی، تجهیزات اتاق خواب، یراق آلات کابینت و … یکی از معتبر ترین فروشگاه های تهران است که محصولات خود را به تمام شهر های ایران نیز ارسال می کند تا در هر کجای ایران که زندگیمی کنید دغدغه ای برای خرید لوازم با کیفیت از فروشگاه های معتبر نداشته باشید.

بنابراین شما می توانید با خیالی آسوده از بابت کیفیت، قیمت و گارانتی محصولات، اجناس مورد نظر  خود را از طریق اینترنتی، تلفنی (۰۲۱۷۷۳۴۳۵۵۶) یا حضوری خریداری کنید تا در اسرع وقت برای شما ارسال گردند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.