ارتباط با ما در

استفاده از لباس کار دوبنده چه مزیت هایی دارد؟

لباس کار دوبنده یکی از محصولاتی است که می تواند از افراد در محیط های مختلف کاری محافظت نماید. امروزه، افراد هوشمندی که در قرن بیست و یکم زندگی می کنند به این موضوع پی برده اند که استفاده از وسایل مناسب برای محافظت از سلامتی در محیط های کاری از حقوق اولیه تمامی انسان هاست.

منتشر شده

لباس کار دوبنده یکی از محصولاتی است که می تواند از افراد در محیط های مختلف کاری محافظت نماید. امروزه، افراد هوشمندی که در قرن بیست و یکم زندگی می کنند به این موضوع پی برده اند که استفاده از وسایل مناسب برای محافظت از سلامتی در محیط های کاری از حقوق اولیه تمامی انسان هاست.  به همین دلیل، تمامی افراد باید به استفاده از لباس کار دوبنده اهمیت زیادی بدهند. در کنار این محصول، استفاده از محصولات دیگر مانند کفش کار و دستکش قصابی باید مد نظر قرار گیرد.

چه کسانی باید از این لباس استفاده کنند؟

یکی از سوالات پرتکراری که در زمان خرید لباس کار دوبنده پرسیده می شود در این زمینه است که چه کسانی باید از این لباس استفاده کنند. به طور کلی، افرادی که در محیط های زیر کار می کنند باید استفاده از این لباس را مد نظر قرار دهند:

  • صنایع نفت وگاز
  • صنایع پتروشیمی
  • عمران
  • صنایع راه سازی
  • صنایع معدن
  • صنایع خودروسازی
  • صنایع کشاورزی
  • حفر تونل
  • ساختمان سازی

جنس لباس کار دوبنده چیست؟

همانطور که می دانید این لباس قرار است که از افراد در برابر محیط های مختلف کاری محافظت نماید. به همین دلیل جنس آن اهمیت زیادی دارد. با توجه به این موضوع که افراد در محیط های کاری اغلب در زیر آفتاب و یا در شرایط بسیار بدی هستند، باید از متریالی استفاده شود که هیچ گونه آسیبی به پوست نرساند و در صورت عرق کردن افراد بوی بدی نگیرد. به همین دلیل، در طراحی لباس کار دوبنده معمولا از جنس کتان خالص استفاده می شود. کتان در برابر فشار و کشش مقاوم است و همین موضوع سبب می شود تا کارآیی این لباس افزایش پیدا کند.

آیا این لباس نسوز است؟

اگر کار شما به گونه ای است که می خواهید لباس شما از متریال نسوز درست شده باشد، در زمان خرید باید به این ویژگی توجه داشته باشید. بسیاری از لباس های کار در برابر اشتعال مقاوم هستند و همین امر سبب می شود در صورت افتادن تکه های آتش بر روی لباس، آن لباس آسیب نبیند و از بین نرود. همچنین، لباس های نسوز قدرت بیشتری برای محافظت از پوست بدن دارند.

آیا رنگ لباس کار دوبنده ثابت است؟

رنگ ثابت لباس از جمله مسائلی است که می تواند نگرانی های زیادی را برای افراد به وجود بیاورد. با توجه به این موضوع که در محیط های کاری ممکن است مواد شیمیایی به لباس آسیب برسانند و یا قرار گیری در زیر نور خورشید می تواند باعث رنگ پریدگی لباس شود، این نگرانی وجود دارد که آیا لباس کار دوبنده رنگ ثابتی دارد یا خیر! بهتر است بدانید اگر شما این لباس را از برندهای معتبر بازار سفارش دهید، می توانید در این مورد اطمینان داشته باشید که رنگ آن ثابت است.

طول عمر لباس کار دوبنده چقدر است؟

یکی دیگر از سوالات پرتکراری که در زمان خرید لباس کار دوبنده پرسیده می شود در این زمینه است که طول عمر این لباس چقدر است! در پاسخ به این سوال باید بگوییم اگر این لباس از مواد اولیه با کیفیت درست شده باشد و به خوبی از آن نگهداری شود، طول عمر آن بین ۵ تا ۶ سال است. پس از این مدت، توصیه می شود افراد لباس خود را تغییر دهند و دوباره لباس جدید خریداری کنند.

آیا این لباس جیب دارد؟

بهتر است بدانید وجود جیب در لباس کار دوبنده از جمله مواردی است که باید رعایت شود. با توجه به این موضوع که بسیاری از افراد دارای ابزار هستند، تمایل دارند در حین کار ابزار را در جیب خود قرار دهند. لباس های کار با توجه به مدلی که دوخته می شوند دارای دو جیب و یا چهار جیب هستند. به همین دلیل توصیه می شود در زمان خرید لباس به تعداد جیب های آن توجه داشته باشید تا بتوانید لباسی را متناسب با نیازهای خود سفارش دهید.

آیا استفاده از کفش کار مهم است؟

کفش کار و یا دستکش قصابی از جمله محصولاتی هستند که در زمان کار در محیط های خاص باید مد نظر قرار گیرند. کفش کار از انگشتان پا در برابر بریدگی و شکستگی محافظت می نماید. آمارها نشان می دهند که کفش کار این قابلیت را دارد خطر آسیب به پا را تقریبا تا ۹۰ درصد کاهش دهد. همچنین، دستکش قصابی نیز می تواند از دست ها در برابر بریدگی حفاظت نماید. به همین دلیل استفاده از کفش کار و دستکش قصابی بسیار مهم است.

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد لباس کار دوبند در اختیار شما قرار دهیم. این لباس از جنس کتان است و در برابر کشش و فشار مقاوم است. همچنین، این لباس ها نسوز هستند و امنیت افراد را در محیط های کاری افزایش می دهند. استفاده از کفش کار و دستکش قصابی از جمله موارد دیگری است که باید در محیط های کاری به آنها توجه شود. اگر می خواهید برای خرید لباس کار دوبند، دستکش قصابی و کفش کار اقدام کنید، می توانید به سایت ماه ایمن mahimen.ir  مراجعه نمایید. این سایت محصولات با کیفیتی را همراه با مشاوره رایگان به مشتریان عرضه می کند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.