ارتباط با ما در

محبوب ترین ماشین های چاپ دیجیتال در ایران

در حال حاضر بین ماشین های چاپ دیجیتال رنگی برند کونیکا مینولتا و بین برند های ماشین های چاپ دیجیتال سیاه و سفید برند زیراکس و کانن و ریکو مورد استقبال بالاتری قرار گرفته و فراگیری بیشتری دارند.

منتشر شده

محبوب ترین ماشین های چاپ دیجیتال در ایران

در حال حاضر بین ماشین های چاپ دیجیتال رنگی برند کونیکا مینولتا و بین برند های ماشین های چاپ دیجیتال سیاه و سفید برند زیراکس و کانن و ریکو مورد استقبال بالاتری قرار گرفته و فراگیری بیشتری دارند. در ماشین های چاپ مهم ترین و اساسی ترین مورد تونر آنهاست. بنابراین در این مقاله به تونر ها و مواد مصرفی و بهترین و مقرون به صرفه ترین نوع تونرهای موجود در بازار در مورد برند های ذکر شده می پردازیم.
علاوه بر مواد مصرفی و قطعات مصرفی، خدمات و ارائه تونر و مواد مصرفی در دستگاه های چاپ بسیار مهم می باشد. با توجه به سابقه و بازخورد ها مجموعه ساها پرینت ارائه دهنده بهترین مواد و قطعات مصرفی ماشین های چاپ دیجیتال در ایران می باشد. حال به بررسی و تحلیل مهم ترین سیکل چاپ یعنی تونر آن می پردازیم. 
۱. تونر شارژ کونیکا
به علت قیمت بالا و توجیه نداشتن اقتصادی تونر فابریک و استفاده و استقبال زیاد از چاپگرهای رنگی و سیاه و سفید کونیکا تونر شارژ آن به بخشی ناگسستنی از برند کونیکا تبدیل شده است.
تونر تاثیر به سزایی در کیفیت و استهلاک ماشین چاپ دارد. بنابراین انتخاب نوع و برند آن بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

۲. تونر زیراکس
دستگاه زیراکس سری های ۷و ۸ آن به علت قیمت پایین و کیفیت مطلوب مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است. و تونر شارژ آن به سبب قیمت پایین و صرفه اقتصادی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
برند زیراکس سیاه و سفید به علت هزینه اولیه خرید دستگاه و کم حجم بودن دستگاه کپی مورد استقبال دفاتر فنی و ادارات دولتی قرار گرفته است. 

چاپ دیجیتال در ایران قدمت زیادی ندارد اما در همین مدت کوتاه رونق بالایی داشته و مورد استقبال اغلب ناشران و کسانی که قبل از آن با چاپ افست کار می کردند، قرار گرفته است.
علت استقبال چاپ دیجیتال، کم رنگ شدن چاپ افست به دلیل هزینه های بالا و کم شدن مطالعه و ظهور وسایل مطالعه دیجیتال است. برای استفاده از ماشین های چاپ دیجیتال علاوه بر مواد مصرفی و قطعات مصرفی، کاغذ و نوع آن تاثیر به سزایی در کیفیت چاپ دارد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.