ارتباط با ما در

صادرات سیب ایران با شرکت ویرافروزتز

کشورهایی مثل چین، ایتالیا، امریکا، نیوزیلند،شیلی، فرانسه، آفریقای جنوبی، لهستان، هلند، صربستان پیشرو در صادرات سیب در جهان هستند.

منتشر شده

کشورهایی مثل چین، ایتالیا، امریکا، نیوزیلند،شیلی، فرانسه، آفریقای جنوبی، لهستان، هلند، صربستان پیشرو در صادرات سیب در جهان هستند. از طرفی منشا سیب در جهان به آسیا میانه می‌رسه و ایران بهترین انواع سیب در جهان رو داره. این یک تناقض آشکار هست. تناقضی که بنیان‌گذاران شرکت صادرات virafruits  آقای حسینی و آقای شعبانی رو ترغیب کرد به دنبال راه حلی باشن و ببیند مشکل کار کجاست که ما هنوز نوتنستیم سیب ایرانی رو به جهان معرفی کنیم. این نقطه شروع شرکت ویرافروتز بود و از سال ۲۰۱۶ فعالیت حرفه‌ای خودشون رو شروع کردند و هم اکنون در کنار برندهای مطرح صادراتی دنیا مثل Salix Fruits, BeFresh, Zespri ،usaapples،apple-bird،kopkefruit ایستادند و شعار ما می‌توانیم رو به یک واقعیت تبدیل کردند.

انواع سیب که در ایران تولید می‌شود

۱.گرنی اسمیت

۲.فوجی

۳.سوپرچیف

۴.رد چیف

۵.سیب گلاب

۶.رد دلیشز

۷.گلدن دلیشز

۸.استارکینگ یا قرمز فرانسه

۹.سیب توسرخ

۱۰.جاناتان

ویژگی‌های سیب صادراتی ایران

برای انتخاب سیب صادراتی باید به یک سری نکات و ویژگی ها توجه کرد:

از جمله اندازه استاندارد سیب.

یعنی نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ.

سایز متوسط ​​بهترین سایز برای سیب صادراتی است.

رنگ سیب صادراتی باید روشن و طبیعی باشد.

بسته بندی سیب صادراتی باید استاندارد باشد.

لکه های قهوه ای، سرمازدگی و فساد نباید روی سطح و گوشت سیب باشد.

سیب های صادراتی باید به صورت ارگانیک و طبیعی تولید شوند.

و طعم طبیعی داشته باشد.

همچنین بسته‌بندی مناسبی داشته باشد.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت www.virafruits.com   موضوعات متنوع را درباره صادرات سیب ایرانی ملاحظه کنید:

 

Wholesale Apple Packaging

Our standard packaging weighs 9 kg and 10.5 kg and is packaged in two types of plastic baskets for weights and telescopic cartons for 9 kg. Unlike many other apple suppliers, we can customize it based on your needs.

In Iran, all kinds of apple trees have their own flavor and color, but among all of them, the red Iranian apple is very valuable due to its delicious taste and has attracted international attention. The red apple tree is cultivated primarily in six provinces in Iran. From the point of view of both quality and quantity, Iran’s northwest provinces are the best for producing red apples. The red apples are grown without chemical pesticides and preservatives, so they are healthier and taste better.

بهترین شهرها انتخاب ویرافروتز برای تولید سیب

شرکت ویرافروتز تمام تلاش خود را می‌کند که بهترین نوع سیب را در بهترین شرایط آب و هوایی و خاک تولید کند. شهرهایی مانند

۱.میانه(تبریز)

۲.دماوند

۳.سمیرم(اصفهان)

۴.مراغه(تبریز)

۵.اشنویه(ارومیه)

۶.سپیدان(شیراز)

۷.پیرانشهر(ارومیه)

۸.مهاباد(ارومیه)

چالش‌های صادرات سیب

هر صادرکننده‌ای با چالش‌های زیادی رو به رو است. مانند تامین و کنترل هزینه‌های کاشت و برداشت، هزنیه بسته‌بندی، حمل و نقل درست و ایمن و بازاریابی هدفمند. به ویژه درباره میوه‌هایی مانند سیب که رقابت برای صادرات آن در سطح جهان سخت‌تر است. اما شرکت virafruits  با پشتسبانی یک تیم توانا در بازاریابی و تحلیل بازار توانست تمام این چالش‌ها را پشت سر بگذارد. البته نکته مهم دیگری هم وجود دارد. انواع مختلف سیب در ایران کاشت و برداشت می‌شود اما بعضی از این سیب‌ها از ژن بهتری برخورداند و این مهم است که یک شرکت صادرات میوه به این نکته مهم توجه کند. بسیاری از شرکت‌های صادراتی به دلیل عدم مشاوره گرفتن و تحقیق از محصول، با هزینه‌های بالایی شروع به تولید می‌کنند اما در نهایت با شکست مواجه می‌شوند. زیرا سیبی که از ژن بهتری برخوردار است و کیفیت بالایی دارد در مدت زمان ارسال به مقصد، سالم می‌ماند و مقاومت بالاتری نسبت به انواع دیگر سیب دارد.

کلام آخر

شرکت ویرافروتز با افتخار اعلام می‌کند بعد از حدود شش سال از شروع حرفه‌ای صادرات میوه به کشورهای منطقه و آفریقا و به دست اوردن سهمی در این بازار مهم، توانسته با جایگاه مطلوبی برسد و به اهداف بالاتری فکر کند مانند ارسال به کشورهای اروپایی.

راه‌های ارتباطی با تیم صادرات ویرافروتز:

Address:Unit 9 – 5th floor – Almas building – Attaran Blvd – Qom – Iran

Phone 1: +989100400059

Phone 2: +982533557000

Email:info@virafruits.com

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.