ارتباط با ما در

سفارش و خرید فریزر ایستاده به راحت ترین شکل ممکن

فریزر ایستاده یکی از تجهیزات صنعتی و فروشگاهی بوده که برای نگهداری و افزایش طول عمر انواع محصولات غذایی و خوراکی که امکان فاسد شدن را درمدت زمان کوتاهی دارند که این فریزر صنعتی فروشگاهی در سوپر مارکت ها، هایپر استارها، مغازه های قصابی و پروتئینی، سبزی فروشی مورد استفاده قرار می گیرد.

منتشر شده

فریزر ایستاده یکی از تجهیزات صنعتی و فروشگاهی بوده که برای نگهداری و افزایش طول عمر انواع محصولات غذایی و خوراکی که امکان فاسد شدن را درمدت زمان کوتاهی دارند که این فریزر صنعتی فروشگاهی در سوپر مارکت ها، هایپر استارها، مغازه های قصابی و پروتئینی، سبزی فروشی مورد استفاده قرار می گیرد.

فریزر ایستاده شش درب

فریزر ایستاده

فریزرایستاده ویترینی قابلیت منجمد کردن و دمای مناسب برای نگهداری طولانی تر مواد غذایی را دارد یکی از نکته هایی که حتما باید در هنگام خرید فریزر ایستاده به آن دقت کنید جنس بدنه ی دستگاه است که بسیار مقاوم و از جنس استیل ساخته شود تا در مقابل ضربات احتمالی مستحکم بوده و همچنین با برخورد آب با بدنه دچار زنگ زدگی نشود.
در ساختار این فریزرویترینی ایستاده ازعایق بندی فوم پلی یورتان استفاده شده است تا دستگاه را در برابر هدر رفتن انرژی و سرمای داخل فریزر محفوظ کند، فریزر ها در انواع مختلفی که شامل، فریزر ایستاده تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب و شش درب تولید می شود که این فریزرها به عرض ۱۲۰ و ۱۵۰ و۲ متر تولید می شود.
شیشه های کارشده در فریزر فروشگاهی از سکوریت نشکن و از نوع شیشه نیزضد بخار می باشد که محصولات داخل دستگاه را به نمایش گذاشته و در نهایت موجب بالارفتن فروش فروشگاه می شود، لازم به ذکر است که دمای داخلی فریزر ایستاده ها باتوجه به سفارش مشتری متغیر می باشد که برای مواد پروتئینی مثل گوشت و مرغ منفی ۱۸ تا ۲۰ درجه پیشنهاد می شود و برای بستنی  ۲۵ درجه زیر صفر پیشنهاد می گردد، تعبیه شده است.

برای سهولت جابه جایی این دستگاه در مغازه و فروشگاه، چرخ های محکم و مقاوم در قسمت زیرین فریزر صنعتی کارشده است تا به راحتی و سرعت بتوانید فریزر ها را تکان دهید. طبقات قرارگرفته در فریزر بستگی به ابعاد این دستگاه بوده وقابل جابه جایی است.

انواع فریزر ایستاده

قیمت فریزر ایستاده سه درب

همانطور که بالاتر ذکر شد فریزر های ایستاده در انواع و ابعاد مختلفی تولید و عرضه می شود که شما می توانید با در نظر گرفتن نیاز خود خریداری کنید.

  1. فریزر ایستاده تک درب: در ابعاد ۶۰، ۶۵ و ۷۰ سانت از بهترین کیفیت و متریال ساخته شده و از آن ها به منظور نگهداری از گوشت، مرغ، بستنی و سبزیجات در همه ی فروشگاه ها، سوپرمارکت ها و هایپر مارکت ها استفاده می شود.
  2. فریزر ایستاده دو درب: فریزر دو درب در ابعاد ۶۰، ۷۰ و ۱۲۰ سانتی ساخته شده و دارای فضا و گنجایش بیشتری برای نگهداری انواع محصولات غذایی می باشد. این فریزر به دو صورت طراحی می شود: دو درب در بالا و پایین فریزر ایست دو درب کنارهم
  3. فریزر ایستاده سه درب: یکی دیگر از انواع فریزر ایستاده صنعتی، فریزر ایستاده سه درب می باشد که در ابعاد ۱۵۰ و ۲۰۰ سانتی طراحی و ساخته می شود این فریزر سه درب مجهز به شیشه های مقاوم در قسمت درب بوده که از ضربات احتمالی جلوگیری می کند.
  4. فریزر ایستاده چهار درب: از دیگر انواع فریزر ایستاده صنعتی می باشد که مجهز به سیستم نوفراست بوده از این رو موجب برفک زدایی درون فریزر می شود.از این فریزر به منظور نگهداری انواع محصولات نظیر سبزیجات، گوشت، مواد لبنی، مرغ، ماهی و … مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. فریزر ایستاده شش درب: نیز در ابعاد ۲ متر ساخته شده و دستگاهی بسیار کاربردی در فروشگاه های لبنیاتی، فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه ها و هایپرمارکت ها و … محسوب می شود.

ویژگی های فریزر ایستاده

قیمت فریزر ایستاده تک درب

  • به بدنه ای از جنس تمام استیل
  • عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
  • شیشه های دوجداره، نشکن و ضد بخار
  • مجهز به سیستم نوفراست
  • دارای نشانگر دما

صنایع برودتی پرنس سرما

قیمت فریزر ایستاده  کینو

صنایع برودتی پرنس سرما فریزر های ایستاده صنعتی را با به کار گیری از بهترین و با کیفیت ترین متریال و مواد اولیه در انواع مختلف(تک درب، دو درب ،چهار درب ،و شش درب) تولید و خدمت شما عرضه می کند.از فریزر ایستاده پرنس سرما در هایپرمارکت ها، سوپرمارکت ها، لبنیاتی ها، پروتئینی ها و … برای نگهدای انواع محصولات مواد غذایی استفاده می شود.فریزر های تولید شده در این مجموعه از جنس بدنه استیل بوده و مجهز به عایق بندی تزریق فوم می باشند.

آدرس سایت : princesarma.ir    تلفن تماس : ۰۹۱۲۸۹۳۸۵۴۸

فریزر ایستاده پرنس سرما

صنایع برودتی اونیور

صنایع برودتی اونیور یکی از بهترین تولید کنندگان در زمینه تجیهرات صنعتی وفروشگاهی می باشد که امکان خرید حضور و اینترنتی را برای شما با استفاده از بهترین باربری های کشورفراهم کرده است شما می تواند با کارشناس فروش مجموعه تماس بگیرید و از لیست قیمت به روز انواع فریزر ایستاده صنعتی در ابعاد مختلف مطلع شوید.
آدرس سایت: univer.ir  شماره تماس: ۰۹۱۲۸۰۰۷۱۸۲

فریزر ایستاده اونیور

مجموعه فروش محصولات کینو

فریزر های ویترینی ایستاده کینو با توجه به طراحی منحصر به فرد خود بهترین انتخاب برای مغازه و فروشگاه های شما و یا حتی برای هتل ، رستوران، کافی شاپ ها ،بیمارستان ها و…. می باشد. این مجموعه با داشتن سابقه درخشان در زمینه عرضه انواع محصولات کینو بهترین فریزر ایستاده ها رابرای شما به ارمغان می آرود.
آدرس سایت : kinoproduct.ir    تلفن تماس : ۰۹۱۲۸۵۷۷۲۴۹

فریزر ایستاده کینو

صنایع برودتی نارنیا سرما

صنایع برودتی نارنیا سرما یکی دیگر از با سابقه ترین شرکت ها در زمنیه تولید انواع تجهیزات برودتی است که در این مجموعه انواع فریزر ایستاده صنعتی می باشد که یک دستگاه بسیار کاربردی و پر مصرف در همه ی فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، هایپرمارکت ها و …محسوب شده و  برای نگهداری از مواد غذایی منجمد و پروتئینی مانند گوشت، مرغ و مواد لبنی مورد استفاده قرار می گیرند.فریزر های ایستاده  نارنیا سرما دارای ویژگی های منحصر به فردی از جمله درب شیشه ای دوجداره و نشکن، ترموستات دیجیتالی، عایق بندی تزریق فوم و …. می باشند.

آدرس سایت: narniasarma.ir    تلفن تماس: ۰۹۱۲۸۱۳۸۷۷۳

https://narniasarma.ir/tag/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%87

صنایع امین برودت

تولید کننده انواع یخچال و فریزر صنعتی می باشد. این مجموعه قصد دارد تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با بهترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه کند. از فریزر ایستاده می توان  برای نگه داری انواع مواد غذایی فریزری در فروشگاه، رستوران و سوپر مارکت ها استفاده کرد. مجموعه ما تمامی محصولات خود را طبق استاندارد های روز دنیا تولید می کند.اطلاعات بیشتر برای  خرید این محصول با کارشناسان فروش صنایع برودتی امین تماس حاصل فرمایید. تمامی محصولات تولید مجموعه امین برودت سرما دارای گارانتی ۱۸ ماهه و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد
آدرس سایت: aminbrodatsarma.com    تلفن تماس: ۰۹۱۲۸۸۹۴۲۳۹

https://aminbrodatsarma.com/product-category/%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%af%d9%87/

صنایع برودتی دنار سرما

صنایع برودتی دنار سرما با سابقه ای درخشان فعالیت حرفه ای خود را در زمینه ی تولید و طراحی انواع یخچال و فریزر های صنعتی فروشگاهی و انواع فریزر فروشگاهی است. مهم ترین شعار مجموعه دنار سرما رضایت مشتریان عزیز است و تمام توان خود را در این راستا خواهیم گذاشت.برای خرید وسفارش با کارشناسان فروش صنایع دنار سرما تماس حاصل فرمایید.
آدرس سایت: donarsarma.ir       تلفن تماس: ۰۹۱۲۸۴۲۳۳۷۱

https://donarsarma.ir/tag/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%87

معرفی چند تولید کننده و فروشنده فریزر ایستاده

  • صنایع برودتی خانه سرما https://cold-house.ir
  • صنایع برودت سرما  https://brodatsarma.com
  • صنایع برودتی آرامیس مارکت https://aramismarket.ir
  • صنایع برودتی کلدسنتر https://coldcenter.org
  • صنایع برودتی زئوس https://zeusboroodat.com
  • صنایع برودتی یخچال سازان https://yakhchalsazan.com
  • صنایع برودتی سیلور https://silver-co.ir
  • صنایع برودتی ونوس https://vennusboroodat.com
  • صنایع البرز برودت https://alborzboroodat.ir
  • صنایع برودتی یخچال مارکت https://yakhchalmarket.ir
  • صنایع برودتی دی مارکت https://deymarket.ir/
  • صنایع یرودتی اورانوس برودت https://uranoosboroodat.com
  • صنایع برودتی ریما سرما https://rimasarma.ir
  • صنایع برودتی سردین کالا https://sardinkala.ir
  • صنایع برودتی کولست https://coolest-refrigerator.ir

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.