ارتباط با ما در

معرفی درب ضد سرقت

ویژگی‌‌های فوق العاده درب‌های ضد سرقت به اجزای آن مربوط می‌شوند. در حقیقت تک تک اجزای آن از خود درب گرفته تا لولا، چهارچوب و قفل به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا امکان ورود برای سارقین به هیچ طریقی باقی نماند.

منتشر شده

ممکن است شما هم تاکنون مورد سرقت واقع شدن خانه و یا محل کارتان را تجربه کرده باشید، این مسئله به شدت ناراحت کننده است به خصوص اگر اجناس به سرقت رفته گران قیمت و یا غیر قابل جایگزینی باشند؛ به عنوان مثال یک گردنبند قیمتی و یادگاری. اینکه شما بتوانید از دارایی‌های خود نگهداری کنید به اندازه به دست آوردن آنها مسئله‌ای حائز اهمیت است. شیوه‌های بسیاری وجود دارند که شما بتوانید یک ساختمان را در برابر سرقت امن کنید اما هیچکدام به اندازه امن سازی ورودی‌ها اثر بخش نیست. مهم‌ترین ورودی‌ درب یک ساختمان است. درب خانه و یا محل کار شما، مهم‌ترین ورودی آن هستند که اگر به خوبی محافظت شوند می‌توانند شما را از خطر سرقت دور نگاه دارند. به همین جهت سال‌هاست که درب ضد سرقت طراحی شده است. طراحی خاص و متفاوت این درب‌ها باعث می‌شوند ورودی اصلی ساختمان شما در برابر هرگونه ورود غیرمجاز در امان بماند. در ادامه با درب ضد سرقت و ویژگی‌های آن بیشتر آشنا خواهید شد.

درب ضد سرقت چیست؟

همان طور که از آن نام پیداست این دسته از درب‌ها طراحی شده‌اند تا از مورد سرقت قرار گرفتن یک ساختمان که می‌تواند هر جایی باشد جلوگیری کنند. ویژگی‌‌های فوق العاده درب‌های ضد سرقت به اجزای آن مربوط می‌شوند. در حقیقت تک تک اجزای آن از خود درب گرفته تا لولا، چهارچوب و قفل به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا امکان ورود برای سارقین به هیچ طریقی باقی نماند. اگر اخیرا خانه شما مورد سرقت قرار گرفته است یا به اندازه‌ای محافظه کار هستید که قصد دارید خانه جدید و یا در حال ساخت خود را به درب ضد سرقت مجهز نمایید در ادامه متن همراه ما باشید تا با ویژگی‌های منحصر به فرد این درب‌ها آشنا شوید.

مقاوم در برابر هر گونه ورود غیر مجاز

ورود مجاز یعنی ورود شخصی که برای بار کردن در و ورود به ساختمان از کلید استفاده می‌‌کند. در واقع هر کسی که بدون داشتن کلید از سمت بیرون قصد ورود داشته باشد به هیچ عنوان موفق نخواهد بود. وجود لایه‌ فولادی میان دو لایه بیرونی درب، قابلیت هرگونه ورود از طریق تخریب و یا دستکاری را از بین می‌برند. همچنین چهار چوب و لولاهای متفاوت و ایمن یک درب ضد سرقت، امکان هر گونه ورود از طریق اهرم کردن را از بین می‌برند.  قفل‌های این دسته از درب‌ها، از ۸ تا ۱۱ زبانه دارند که هر کدام از قسمت‌های مختلف و از ۳ جهت متفاوت وارد درب می‌شوند و احتمال هر گونه ورود از طریق شکستن و یا دستکاری قفل را نیز از بین می‌برند. در حقیقت، با وجود یک درب ضد سرقت، نه تنها سارقین، بلکه خود شما نیز در صورت گم کردن کلید، هیچ شانسی برای ورود به ساختمان نخواهید داشت.

عایق

وقتی صحبت از عایق بودن می‌شود انواع مختلفی از عایق‌ها به ذهن خطور می‌کنند. عایق صوت، حرارت، آب و … خوب است بدانید که درب‌های ضد سرقت دارای ویژگی‌ها و ساختار مناسب جهت عایق صدا، حرارت و آب بودن هستند. به عنوان مثال در فضای میان فولاد و لایه رویی که می‌تواند از جنس چوب و ام دی اف باشد، از پشم سنگ استفاده شده است که یک عایق حرارتی فوق العاده است. علاوه بر آن  نوار و زه پلاستیکی اطراف درب نیز طوری طراحی شده‌اند که از ورود هر گونه گرد و غبار به فضای داخلی جلوگیری می‌‌کنند.

انواع درب ضد سرقت

درب‌های ضد سرقت موجود در بازار ایران می‌توانند از لحاظ اندازه و جنس مواد سازنده به طرق مختلفی دسته بندی شوند. اما کشور محل ساخت، خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در بازار ایران، درب‌های ضد سرقت به سه دسته درب ضد سرقت ایرانی، درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ترک دسته بندی می‌شوند که از لحاظ کیفیت، درب ضد سرقت ترک در درجه بالاتری از دو نوع دیگر و درب ضد سرقت ایرانی از چینی در درجه کیفیت بهتری قرار دارد. از لحاظ قیمت نیز باید گفت که این ترتیب برعکس است.

سایت درب کالا

درب کالا یک مرجع اختصاصی جهت خرید و اطلاع از لیست قیمت‌ درب ضد سرقت و معمولی ایرانی و خارجی است. علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد درب‌های ضد سرقت، خرید آنها و یا اطلاع از قیمت به درب کالا به نشانی اینترنتی https://darbkala.com/ مراجعه نمایند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.