ارتباط با ما در

انواع مدل کلیپس جدید موی سر در بدلیجات دودووم

موی سر یکی از عوامل بسیار مهم و تأثیرگذار در زیبایی صورت افراد بویژه بانوان می‌­باشد؛ از این‌­رو تمیز نگه داشتن و آراستن آن می­‌تواند این زیبایی را بیشتر از حالت معمولی نشان دهد.

منتشر شده

موی سر یکی از عوامل بسیار مهم و تأثیرگذار در زیبایی صورت افراد بویژه بانوان می‌­باشد؛ از این‌­رو تمیز نگه داشتن و آراستن آن می­‌تواند این زیبایی را بیشتر از حالت معمولی نشان دهد. یکی از روش‌­های آراستن مو بستن مو با گیره مو می‌­باشد که انواع مختلفی از آنها در بازار موجودند. کلیپس مو یکی از انواع گیره­‌ها می­‌باشد که علاوه بر نگه داشتن مو، جنبه تزیینی و زیبایی هم دارد و در طرح و مدل‌های مختلف ساخته می‌­شود. یکی از فروشگاه‌هایی که در زمینه زیوآلات و فروش انواع کلیپس مو در طرح، رنگ، سایز و جنس­‌های مختلف فعالیت می­‌کند بدلیجات دودووم در قشم می­‌باشد. این فروشگاه به دو صورت حضوری و اینترنتی محصولات خود را با هدف پاسخگویی به نیاز مصرف­‌کنندگان به زیورآلات زیبا و باکیفیت بصورت حرفه‌­ای به مشتریان خود ارائه می­‌کند.

راهنمای خرید کلیپس مو

همان طور که اشاره کردیم برای این که به موهای خود ظاهر آراسته­‌تری بدهید می­‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. شما می‌­توانید بستن مو از پشت سر بوسیله کلیپس مو را برای موهایتان امتحان کنید و ببینید چهره شما چقدر می­‌تواند جذاب‌تر گردد. شما مجبور نیستید همه موهایتان را پشت سرتان جمع کنید می­‌توانید موهایتان را صاف کرده سپس موها را از دو طرف سر جمع کرده و با یک کلیپس مناسب آن را ببندید به عبارت دیگر بصورت نیمه باز ببندید یا این که همه موهایتان را از پشت جمع کرده و با کلیپس محکم کنید. شما می­‌توانید از الگوهای مختلف کمک بگیرید. برای انتخاب یک کلیپس مو باید به کوتاهی یا بلندی موی خود دقت کنید؛ اگر موی بلندی دارید به هر دو حالت می‌­تواند زیبا و جذاب باشد. با کمی جستجو در اینترنت الگوهای مختلفی را پیدا می­‌کنید که به نوعی جذاب هستند و اگر موهای کوتاهی دارید بهتر است کلیپسی را انتخاب کنید که دارای تزئیناتی مانند مروارید، گل، پارچه یا تور باشد زیرا باعث می­‌شود تا موهایتان ظاهر پرپشت‌تری پیدا کنند. اگر دارای موی نرم و ظریف هستید کلیپس مو با دندانه­‌های ریز ماندگاری بهتری روی موهایتان دارد.

با وجود این که خرید کلیپس مو هزینه چندانی ندارد اما در مرتب کردن و نگه داشتن مو برای یک مهمانی تأثیر بسزایی دارد؛ زیرا وقت زیادی را از شما نمی­‌گیرد. همین طور کلیپس­‌ها در سایزهای مختلف طراحی و ساخته می­‌شوند. برخی از آنها کوچک و تزیین شده و برخی طرحی ساده دارند. کلیپس‌­ها از لحاظ جنس و رنگ نیز متقاوتند. در واقع برای خرید کلیپس مو شما با انتخاب­‌های زیادی رو به ­رو هستید. اگر قصد خرید بدلیجات قشم را از بدلیجات دودووم دارید با مراجعه به سایت، شما انواع کلیپس‌­ها را مشاهده می­‌کنید که می‌­تواند جواب‌گوی سلایق مختلف بانوان و دختران جوان یا دختربچه‌­ها باشد. از جمله انواع مختلف کلیپس موی نشکن که در سایزهای مختلف ارائه می­‌شود که فنر بکار رفته در آنها از دوام و انعطاف لازم برخوردار است.

در زمان انتخاب کلیپس مو به حجم موی خود هم دقت کنید. برخی از مدل‌های کلیپس برای موهای کم­ حجم و برخی برای موهای پرحجم مناسب است. بطور معمول کلیپس­‌های کوچک برای دختران کم سن و سال مناسب است و می‌­توانید از لیست محصولات متنوع طرح مناسب را برای دختران خود انتخاب کنید. مانند کلیپس نشکن نیم ­دایره‌­ای با طرح پلنگی، کلیپس فلزی طرح پاندا ضدحساسیت و ضدرنگ یا هر مدل دلخواه دیگر، حتی اگر مدل دلخواه خود را در بدلیجات دودووم نمی‌­یابید کافیست با این مجموعه ارتباط برقرار کرده و آن را سفارش دهید. اگر قصد خرید کلیپس مجلسی برای رفتن به مهمانی یا جشن را دارید می­‌توانید مدل تزیین شده با مروارید یا یک طرح زیبا مانند گل، ستاره، قلب، پروانه و… در جنس فلزی با رنگ طلایی را انتخاب کنید.

با توجه به قیمت­‌های مناسب کلیپس­‌های موجود در بدلیجات دودووم در کنار کیفیت بالای محصولات، شما می‌­توانید چندین مدل را برای خود سفارش دهید تا در موقعیت­‌های مناسب از آنها استفاده کنید. یکی از مواردی که استفاده از کلیپس مو کاربرد دارد ورزش کردن می­‌باشد. در چنین موقعیتی نیازی به یک کلیپس تزیینی ندارید می­‌توانید یک طرح ساده­‌تر اما بادوام را انتخاب کنید یا زمانی که در بیرون از خانه مانند محیط اداری، بازار، مدرسه و… هستید استفاده از کلیپس­ با طرح ساده کاربرد دارد. البته همه این انتخاب­‌ها به سلیقه افراد مربوط می‌­شود، شما می­‌توانید در هر موقعیتی که هستید از مدل دلخواه خود استفاده کنید. بجز کلیپس‌­های فلزی، نوع پلاستیکی آن نیز طرفداران زیادی دارد زیرا هر دو نوع برای بستن و آراستن مو استفاده می‌­گردد. چیزی که اهمیت دارد استحکام فنر کلیپس و دهانه آن می­‌باشد که براحتی باز و بسته شده و حجم مشخصی از موها را بخوبی نگه دارد و همین طور داشتن یک طرح زیبا و جذاب یا کار شده نیز تأثیر زیادی در انتخاب متقاضیان می‌­تواند داشته باشد.

چرا خرید از بدلیجات دودووم را توصیه می‌­کنیم؟

بدلیجات دودووم یکی از فروشگاه‌های باسابقه در حوزه بدلیجات قشم می­‌باشد که دارای تنوع بالای محصولات در انواع مختلف بدلیجات و زیوآلات با کیفیت است. ارسال سریع سفارشات به سراسر ایران، تضمین اصالت کالا، پشتیبانی ۲۴ ساعته و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک از دیگر ویژگی‌­های این مرکز می‌­باشد. برای مشاهده تمامی محصولات از انواع مختلف کلیپس مو می‌­توانید به سایت https://dodoom.ir مراجعه کنید. در صورتی که با سوال یا مشکلی مواجه شدید می‌­توانید از طریق راه‌های ارتباطی با اعضای این مجموعه ارتباط برقرار کنید. شما می‌­توانید جدیدترین محصولات را در سایت مشاهده و درخواست سفارش کنید و چنانچه مدل مدنظر خود را نیافتید کافیست آن را مطرح کنید و اگر قصد مراجعه حضوری در قشم را دارید مسلماً محصولات بیشتری برایتان قابل مشاهده و ملموس‌ترخواهند بود و می‌توانید برای خودتان یا دوستانتان بعنوان هدیه بخرید یا به آنها معرفی کنید. ممکن است آنها هم بدنبال کلیپس موی مجلسی، زیبا یا طرح­دار باشند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.