ارتباط با ما در

ویژگی صرافی یونی سواپ

یونی سواپ دارای مزایای مختلفی است که توانسته است توجه زیادی از مردم را به سوی خود جلب نماید. این ویژگی ها شامل استخرهای نقدینگی  و تبادل توکن ها با سواپ می باشد.

منتشر شده

یونی سواپ دارای مزایای مختلفی است که توانسته است توجه زیادی از مردم را به سوی خود جلب نماید. این ویژگی ها شامل استخرهای نقدینگی  و تبادل توکن ها با سواپ می باشد.

استخر های نقدینگی:  استخرهای نقدینگی که در صرافی یونی سواپ وجود دارند باعث می شود که کاربرانی که از آن استفاده می کنند، بتوانند درآمدی را به دست آورند. نحوه به دست آوردن سود از این روش به این گونه می باشد که توکنی را برای یک قرارداد وارد می کند و از طریق آن از داخل استخر نقدینگی توکن دیگری را دریافت می کنند.

تبادل توکن با سواپ:  این ویژگی باعث می شود که کاربران بتوانند مبادله های خود را بین ارز دیجیتال اتریوم و دیگر توکن ها به انجام برسانند. با استفاده از این صرافی می توانید به توکن هایی دسترسی پیدا نمایید که هنوز در لیست قرار داده نشده اند.

علت محبوبیت صرافی یونی سواپ

صرافی یونی سواپ این امکان را برای شما فراهم می آورد که بتوانید دارایی خود را حفظ نمایید، برای خیلی از کاربران پیش آمده است که ارزهای دیجیتالی چون بیت کوین را از دست داده اند که دلیل آن هم استفاده از یک صرافی نامعتبر بوده و با حمله هکرها رو به رو بوده اند، اما صرافی یونی سواپ به دلیل مزایایی که دارد توانسته است توجه تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب نماید. در ادامه این مزایا را شرح خواهیم داد.

هزینه پایین تراکنش ها: یکی از مهم ترین مزایایی که یک صرافی می تواند داشته باشد این است که هزینه بسیار کمی در ازای انجام تراکنش ها دریافت نماید.  صرافی یونی سواپ تنها ۰۳. درصد را به عنوان کارمزد دریافت خواهد کرد. با توجه به اینکه برای انجام تراکنش بر روی بلاک چین اتریوم کارمزدهای زیادی دریافت می شود می توان گفت که استفاده از این صرافی غیر متمرکز برای انجام مبادلات بسیار به صرفه می باشد.

در دست داشتن دارایی: شما زمانی که از این صرافی استفاده می کنید و دارایی خود را به آن ها می سپارید می توانید اشراف کامل بر دارایی های خود داشته باشید، یعنی دیگر نگران این موضوع نخواهید بود که ممکن است هکر ها دارایی های شما را برداشت نمایند.

 دسترسی به توکن های متنوع و جدید: برای اینکه پروژه های مختلفی از انواع ارز های nft را برای مبادله لیست نمایند و معرفی کنند باید آن ها را مورد بررسی قرار دهند. یونی سواپ با توجه به اینکه به صورت غیرمتمرکز فعالیت های خود را انجام می دهد مستقیم می تواند این توکن ها را مشاهده نماید، یعنی کاربرانی که از صرافی یونی سواپ استفاده می کنند، می توانند خیلی سریع تر از افراد دیگر با توکن های جدید آشنا شوند.

انجام ندادن احراز هویت: از دیگر مزایایی که می توان برای صرافی یونی سواپ بر شمرد این است که نیازی ندارید احراز هویت خود را انجام دهید، چرا که شما مدیریت تمامی دارایی های خود را بر عهده دارید، بنابراین احتیاجی نیست که مراحل و پروتکل احراز هویت را به انجام برسانید. که این خود باعث می شود اگر صرافی هک شود کسی به اطلاعات شما دسترسی نداشته باشد.

نحوه ثبت نام در صرافی یونی سواپ

همان طور که در مطالب بالاتر هم ذکر شد برای اینکه بتوانید انواع ارزهای nft را در این صرافی مورد مبادله قرار دهید نیازی نیست که احراز هویت را به انجام برسانید.  تنها باید یک کیف پول دیفای را برای خود ایجاد نمایید و دارایی خود را به آن انتقال دهید. با استفاده از کیف پول می توان مبادله هایی را با توکن ها و تامین کنندگان استخرهای نقدینگی انجام داد.

اگر دقت داشته باشید بسیاری از کشورها به دلیل تحریم هایی که شامل حال آن ها شده است نمی توانند احراز هویت خود را به انجام برسانند، در نتیجه قادر نخواهند بود که مبادلات خود را با استفاده از ارزهای دیجیتال به انجام برساند، اما یونی سواپ به کمک این افراد آمده و مشکل آن ها را حل کرده است.

ارز اختصاصی صرافی یونی سواپ

هر کدام از صرافی هایی که وجود دارند خود دارای ارزی اختصاصی هستند، که صرافی یونی سواپ هم از این حیث مستثنا نیست. ارز یونی سواپ UNI نام دارد که به عنوان توکن حاکمیت آن را می شناسند و در سال ۲۰۲۰ عرضه شده است.

قبل از اینکه ارز یونی سواپ را در اختیار مردم قرار دهند، یعنی تا قبل از سال ۲۰۲۰ به کیف پول هایی که ایجاد شده بود حدود ۴۰۰ توکن را ارسال کرده بودند. یعنی بسیاری از توکن های آن را بین مردم توزیع کرده بودند.

به طور کلی می توان گفت که طبق اطلاعاتی که وجود دارد حدود یک میلیارد از توکن های آن را قرار است در ۴ سال اول عرضه بین مردم توزیع نمایند، که بیش از نمی از آن در اختیار کاربران صرافی یونی سواپ قرار می گیرد و مابقی آن در اختیار سرمایه گذاران، مشاوران و تیم توسعه دهنده صرافی قرار خواهد گرفت. این توکن به کاربران این اجازه را خواهد داد که در مدیریت استخرهای نقدینگی و انجام مراحل شرکت داشته باشند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.