ارتباط با ما در

خرید بلیط هواپیما شیراز

 فرودگاه بین‌المللی شیراز یا فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز فرودگاه بسیار مدرن و پیشرفته‌ای محسوب می‌شود. این فرودگاه پس از فرودگاه امام خمینی به دلیل برخورداری از تجهیزات به‌روز و پیشرفته دومین فرودگاه مدرن کشور به شمار می‌رود.

منتشر شده

شیراز با باغ‌های ایرانی بسیار زیبا جاذبه‌های تاریخی جذابش یکی از شهرهای بسیار محبوب گردشگری محسوب می‌شود. تردد در مسیر پرواز شیراز از کیش تردد نسبتاً زیادی دارد. در این مطلب بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما شیراز با قیمت مناسب را بیان و یکی از بهترین سامانه‌های خرید آنلاین بلیط هواپیما ارزان و رزرو هتل با کمترین قیمت را به شما معرفی ‌کنیم.

بلیط هواپیما شیراز

پرواز شیراز از کیش هرروز هفته از حدود ساعت ۱۰:۴۵ تا ۲۲ در چند نوبت (معمولاً ۵ تا ۶ نوبت) انجام می‌شود.

فرودگاه بین‌المللی کیش سالانه میزبان بیش از ۲۳ هزار پرواز داخلی و خارجی بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مسافر است. این فرودگاه به دلیل برخورداری کیش از جاذبه‌های گردشگری متنوع و جذاب از پررونق‌ترین فرودگاه‌های جنوب کشور محسوب می‌شود.

مقصد پروازهای فرودگاه کیش علاوه بر شیراز و تهران شهرهای اهواز، بندرعباس، لار، جزیره سیری، رشت، ساری، تبریز، مشهد، یزد، اصفهان، بوشهر و اراک نیز است.

فرودگاه بین‌المللی شیراز یا فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز فرودگاه بسیار مدرن و پیشرفته‌ای محسوب می‌شود. این فرودگاه پس از فرودگاه امام خمینی به دلیل برخورداری از تجهیزات به‌روز و پیشرفته دومین فرودگاه مدرن کشوربه شمار می‌رود. این فرودگاه دارای فضای سبز بسیار بزرگ و سالن پذیرایی کاملاً ایده‌آلی است.

در ضمن فضاهای داخلی طراحی شده‌اند که مسافر می‌تواند مسیرهایی را که باید طی کند، به‌راحتی پیدا کند. این نوع طراحی باعث می‌شود اضطراب قبل از سفر مسافر تا میزان زیادی کاسته شود که مزیت بسیار خوبی برای این فرودگاه محسوب می‌شود. فرودگاه شیراز که پس از فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد و امام خمینی، در صدر پررفت وآمدترین فرودگاه‌های کشور قرار دارد سالانه مبدأ و مقصد بیش از ۲۸ هزار داخلی و خارجی است و از بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار هزار مسافر نیز میزبانی می‌کند.

مقصد پروازهای فرودگاه شیراز علاوه بر تهران کیش شهرهای زیر است:

  • مشهد
  • تبریز
  • اصفهان
  • اهواز
  • زاهدان
  • بندرعباس
  • قشم
  • ماهشهر
  • عسلویه
  • جزیره خارک
  • بندرلنگه
  • لامرد
  • بوشهر
  • کرمانشاه

چه شرکت‌های هواپیمایی پرواز شیراز را دارد؟

تنها هواپیماهای چند شرکت هواپیمایی محدود بلیط هواپیما کیش شیراز را دارند که شامل شرکت های هواپیمایی  آسمان، کیش ایر، ایران ایر، آتا و فلای پرشیا می‌شود. از دیگر شرکت‌های هواپیمایی دارای پرواز شیراز می‌توان به شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، ماهان، سپهران، کاسپین، پارس، معراج، وارش، آتا و قشم ایر اشاره کرد. شرکت‌های هواپیمایی ساها، تابان و زاگرس نیز پرواز شیراز را دارند.

چه زمانی بلیط هواپیما ارزان شیراز را بخریم

فصل بهار به‌خصوص تعطیلات نوروز و ماه اردیبهشت زمان  پیک سفر به شیراز است و تقاضا برای سفر به این شهر افزایش می‌یاب کهد باعث افزایش قیمت بلیط هواپیما شیراز می‌شود. در اردیبهشت‌ماه هوای شیراز آکنده از عطر بهارنارنج می‌شود.

درضمن برنامه‌های روز شیراز که برنامه‌های شاد و متنوعی هستند پانزدهم اردیبهشت در قالب یک جشنواره برگزار می‌شود؛ بنابراین تعطیلات نوروز و اردیبهشت‌ماه اصلاً زمان مناسبی برای تهیه بلیط شیراز با قیمت مناسب نیست؛ اما به دلیل اینکه شیراز تابستان‌های گرم و آزاردهنده‌ای دارد که باعث می‌شود میزان سفر به این شهر کاهش پیدا کند و قیمت بلیط هواپیما شیراز نیز در این فصل کاهش محسوسی دارد.

فصل پاییز و زمستان نیز تقاضای چندان زیادی برای سفر به شیراز وجود ندارد؛ (البته آب و هوایی شیراز  در پاییز بسیار مطبوع است). چنانچه می‌خواهید بلیط هواپیما شیراز را با ارزان‌ترین قیمت تهیه کنید، می‌توانید به فکر خرید بلیط لحظه آخری شیراز باشید. بلیط‌های لحظه آخری معمولاً تنها در چند ساعت پایانی مانده به پرواز آن هم به‌صورت کاملاً محدود و فوری عرضه می‌شوند؛ البته تنها در صورتی می‌توانید موفق به خرید این بلیط‌ها بشوید که یا ظرفیت هواپیما در چند ساعتپایانی تکمیل نشده باشد و یا تقاضای کمی برای سفر به شیراز وجود داشته باشد.

گاهی اوقات قیمت این بلیط‌ها نسبت به بلیط‌های معمولی در چند روز قبل از پرواز به میزان قابل‌توجهی ارزان‌تر است؛ البته تنها زمانی می‌توانید به خرید بلیط لحظه آخری فکر کنید که در هرروز و ساعتی کاملاً آماده سفر باشید. قیمت بلیط‌های ساعات عصر و پایانی شب و بلیط‌های روزهای وسط هفته در ایام غیر از ایام پیک سفر، ارزان‌تر از سایر بلیط‌ها است.

 

خرید بلیط هواپیما شیراز و هتل شیراز با رادار۳۶۱

رادار۳۶۱  موتور جستجوی قدرتمندی برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با ارزان‌ترین قیمت ممکن است. رادار پس از اینکه کاربر مبدأ، مقصد و تاریخ سفر را مشخص کرد. فهرستی از پروازهای مسیر با حداقل قیمت ممکن برای هر پرواز و فهرست فروشندگان مختلف آن را نمایش می‌دهد و می‌توانید به‌راحتی به سایت مربوطه هدایت شوید؛ بنابراین  می توان رادار را یکی از بهترین سامانه‌های تهیه بلیط هواپیما ارزان دانست. شما می‌توانید ارزان‌ترین بلیط مسیر موردنظر را  در روزهای مختلف ببینید.

رادار مرتب‌سازی پروازها بر اساس ارزان‌ترین قیمت، نزدیک‌ترین زمان به زمان کنونی، کوتاه‌ترین مدت‌زمان پرواز و پیشنهاد رادار و همچنین  فیلترکردن پروازها بر اساس محدوده ساعت پرواز، شرکت هواپیمایی، نوع هواپیما و کلاس پروازی را نیز برای کاربرانش امکان‌پذیر کرده است. با کلیک  روی گزینه جزئیات پرواز در زیر هر پرواز می‌توانید مدت‌زمان پرواز و هواپیما را مشاهده کنید

برای رزرو هتل از طریق رادار، باید مبدأ و مقصد، تاریخ ورود و خروج و در صورت تمایل ظرفیت اتاقتان را مشخص کنید تا فهرستی از هتل‌ها با حداقل قیمت ممکن برای هر هتل  و سایت های مختلف ارائه‌دهنده خدمات رزرو آن‌ها را ببینید. شما می‌توانید برای تسهیل یافتن هتل موردنظرتان هتل‌ها را بر اساس ارزان‌ترین قیمت، پیشنهاد رادار، نظرات بالاترین امتیاز مرتب کنید.

شما می‌توانید از قابلیت فیلتر کردن هتل‌ها بر اساس هزینه، تعداد ستاره، امتیاز و امکانات نیز بهره‌مند شوید. در بخش هزینه قیمت اتاق‌های هتل بر اساس ظرفیت برای هر شب اقامت یا مدت‌زمان تعیین‌شده توسط شما نمایش داده شده است و می‌توانید بودجه موردنظرتان را روی محور مشخص کنید.

در ضمن می‌توانید هتل‌ها را بر اساس برخورداری از ویژگی‌های خاص مرتب کنید؛ به‌عنوان‌مثال می‌توانید هتل‌های شیراز  را بر اساس قرار داشتن در محدوده بافت تاریخی یا سنتی بودن فیلتر کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های شاخص را دار نمایش ارزان‌ترین هتل‌های محبوب‌ترین شهرهای گردشگری ایران یعنی شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، یزد، کیش و قشم است. در ضمن در این سامانه نظرات مسافران د مورد هتل‌ها از منابع مختلف جمع‌آوری‌شده است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.