ارتباط با ما در

اجاره ویلا در کردان از سایت لوکس ویلا

در کردان، تنوع بالایی از انواع اقامتگاه ها برای هر بودجه و سلیقه ای وجود دارد و گردشگران همواره می توانند در میان سوئیت های ارزان قیمت یک خوابه، دو خوابه و ویلاهای عادی تا ویلاهای لوکس و استخردار، بهترین را انتخاب کرده و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنند.

منتشر شده

همواره در روزهای آخر هفته پنج شنبه و جمعه و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه، شاهد ترافیک های سنگینی در جاده تهران تا کرج هستیم چراکه در این ایام، پایتخت نشین ها به دنبال منطقه ای جذاب و خوش آب و هوا در اطراف تهران هستند تا اوقات فراغت خود را در آن جا سپری کنند. کردان منطقه ای غرب تهران و شمال غرب کرج است که امروزه به لطف تنوع بالا از انواع ویلاها و اقامتگاه ها توانسته به خوبی در میان گردشگران محبوب واقع شود. اگر شما هم قصد سفر به کردان را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع ویلا و بهترین راه اجاره ویلا در کردان بیشتر آشنا شوید.

ابتدا کردان را بیشتر بشناسیم

محبوبیت کردان به سال ۱۳۸۵ برمیگردد. تا پیش از این سال، کردان بخشی از شهرستان چندار بوده و گردشگران از طبیعت زیبا و هوای بی نظیر منطقه چندان باخبر نبودند اما در سال ۱۳۸۵، به لطف تقسیمات کشوری صورت گرفته، کردان بخشی از شهرستان ساوجبلاغ شد و امروزه هم به عنوان مهم ترین قطب اقتصادی این شهرستان شناخته می شود.

کردان روستایی با ارتفاع ۱۴۱۵ متری از سطح دریا بوده و به لطف کوه های اطراف، منطقه ای ییلاقی به شمار می رود لذا شاهد تابستان های بسیار خنک و دلنشین و زمستان های بسیار سردی در منطقه هستیم. بعد از اینکه مردم بخصوص پایتخت نشین ها با طبیعت و هوای بی نظیر منطقه بیشتر آشنا شدند، تصمیم گرفتند تا اوقات فراغت خود را در کردان سپری کنند لذا یکی از چالش های پیش روی آن ها، اجاره ویلا در کردان بود اما در طی سالیان مختلف، سرمایه گذاران بسیاری وارد این روستا شدند تا با ساخت و ساز انواع ویلاها و اقامتگاه های مختلف، تا حدودی نیاز گردشگران را پاسخ دهند.

امروزه اما، کردان به منطقه ای تبدیل شده که همواره میزبان گردشگران بسیاری بوده و از طرفی، همچنان گردشگران در ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه، با چالش بزرگی با نام اجاره ویلا کردان روبرو هستند.

اجاره ویلا در کردان با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

در کردان، تنوع بالایی از انواع اقامتگاه ها برای هر بودجه و سلیقه ای وجود دارد و گردشگران همواره می توانند در میان سوئیت های ارزان قیمت یک خوابه، دو خوابه و ویلاهای عادی تا ویلاهای لوکس و استخردار، بهترین را انتخاب کرده و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنند. اما در نظر داشته باشید نرخ اجاره روزانه ویلا در کردان از اهمیت بالایی در میان گردشگران بوده و اگر به دنبال اجاره سوئیت در کردان هستید خوب است بدانید علاوه بر تنوع محدود سوئیت ها، به دلیل خوش قیمت بودنشان هم از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و همواره تمام آن ها در ایام تعطیلات چند روزه رزرو می شوند.

اجاره ویلا استخردار در کردان و هر آنچه که باید بدانید

ویلاهای استخردار محبوب ترین و جذاب ترین اقامتگاه های منطقه هستند بطوریکه گردشگران بسیاری حاضرند هزینه های قابل توجهی را پرداخت کنند تا چند روز در ویلاهای لوکس منطقه اقامت داشته باشند. به دلیل افزایبش تقاضا برای اجاره ویلا استخردار در کردان، برای پاسخ به این تقاضا شاهد تعداد قابل توجهی ویلای لوکس و استخردار کردان هستیم و این موضوع باعث شده امروزه، کردان را با ویلاهای استخردارش بشناسند.

همانطور که میدانیم، کردان منطقه ای ییلاقی بوده و تابستان های خنک و زمستان های بسیار سردی بر منطقه حاکم است. در نیمه اول سال بخصوص روزهای گرم فصل تابستان، تقاضا برای اجاره ویلا استخر روباز در کردان افزایش می یابد چراکه از نظر گردشگران، استخرهای آبسرد روباز زیر آفتاب سوزان در هوایی دلنشین، بسیار لذت بخش می باشد. اما با فرارسیدن فصل پاییز، شرایط تغییر خواهد کرد.

اجاره ویلا در کردان استخر آبگرم

با شروع شدن فصل پاییز، کردان وارد سردترین روزهای خود می شود. همواره اگر علاقه مند به بازدید از جاهای دیدنی کردان هستید، نیمه اول سال می تواند زمان مناسبی باشد چراکه در فصل پاییز و زمستان، اکثر روزها شاهد هوایی ابری، بارانی و حتی برفی هستیم و این موضوع باعث شده مراجعه به برخی از جاهای دیدنی اطراف کردان سخت بوده و امکان دسترسی به تفریحگاه هایی همچون سایت پروازی کردان فراهم نباشد.

در روزهای سرد کردان، ویلاهای استخردار مجهز به استخرهای آبگرم می شوند و تقاضا برای اجاره ویلا در کردان استخر آبگرم افزایش محسوسی را به خود می بند. اما در نظر داشته باشید طی روزهای سرد سال، گردشگران به سراغ ویلاهی استخر آبگرم سرپوشیده می روند و کمتر گردشگری پیدا می شود تا وارد استخری روباز در هوای سوزناک منطقه شود.

چرا برای اجاره ویلا در کردان به سایت لوکس ویلا مراجعه کنیم؟

امروزه که کرونا گریبان گیر همه شده و مدتی می شود مردم درحال دست و پنجه نرم کردن با آن هستند، یکی از دغدغه های بزرگ گردشگران برای اجاره ویلا در کردان و مناطق توریستی و شلوغ کشور، پیدا کردن اقامتگاهی ضدعفونی شده است لذا لوکس ویلا همواره تمامی ویلاها و اقامتگاه هایی که در کردان و سایر مناطق دیدنی کشور اجاره می دهد را پیش از رسیدن مسافر، تماماً با مواد مخصوص ضدعفونی می کند تا گردشگران در محیطی عاری از هرگونه ویروس، بهترین خاطرات سفر را برای خود رقم بزنند.

همچنین لوکس ویلا به عنوان مرجع تخصصی اجاره روزانه ویلا در کردان، تنوع بالایی از انواع اقامتگاه های مختلف در این روستا را برای گردشگران ارائه داده تا پاسخگوی هر بودجه و سلیقه ای باشد. از طرفی، لوکس ویلا با حذف واسطه ها و ارائه بهترین قیمت، تجربه متفاوتی از اجاره ویلا را به ارمغان می آورد. همواره برای رزرو ویلا در کردان و انتخاب بهترین ویلا متناسب با بودجه و سلیقه می توانید با کارشناسان سایت در تماس باشید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.