ارتباط با ما در

روشهای ضدعفونی کردن فرش های دستباف و ماشینی

قالیشویی معتبر و فوق حرفه‌ای افرا خدمات آنتی باکتریال فرش‌را پس از شستشو با دستگاه ارائه می‌دهد در این کارخانه توسط تکنیک بروز نانو شویی تار و پود فرش کاملاً ضدعفونی می گردد.

منتشر شده

در این مقاله مراحل ضدعفونی کردن فرش های دستباف و ماشینی به دلیل خطر چگالی بالای ویروس ها از جمله ویروس کرونا به شما توضیح داده می شود:
مرحله اول غبارگیری فرش می باشد که توسط جارو برقی گرد و خاک بین پرزها را تا حد امکان خارج نمایید قبل از عملیات روشویی با یک دستمال آغشته به آب گرم قسمتی از فرش را بکشید و از عدم رنگ دهی قالی اطمینان کسب کنید.
حالا نوبت به تهیه محلول جهت تمیز کردن و ضدعفونی فرش می‌رسد بدین جهت یک سوم استکان مایع ظرفشویی را با نصف استکان شامپو فرش و یک قاشق خمیردندان سفید رنگ در ۵ لیتر آب به خوبی مخلوط کنید تا روی ظرف کف ایجاد شود؛ سپس یک اسفنج نرم و تمیز را به کف محلول آغشته نمایید و اسفنج را به آرامی از بالای فرش بکشید و به مدت نیم ساعت صبر کنید تا سطح فرش خشک گردد.
برای تمیز کردن ریشه های فرش نیز محلول را با یک فرچه به آرامی روی این قسمت ها بکشید سپس با دستمال خشک کنید تا رطوبت اضافی ریشه‌ها گرفته شود پس از خشک شدن فرش توسط جاروی دستی فرش را به سمت خواب آن جارو بزنید تا پرز ها سر جای خود قرار بگیرند و فرش نرم و زیبا جلوه کند.
همچنان توسط دستگاه بخار شوی نیز می‌توانید در دمای بالا ویروس ها را از بین ببرید.
جهت جلوگیری از آلوده شدن مجدد سطح فرش از روفرشی و ملافه استفاده کنید و هر چند روز یک بار آنها را با ماشین لباسشویی بشویید.


آیا از خدمات قالیشویی برای ضدعفونی کردن فرش استفاده کنیم؟

قالیشویی معتبر و فوق حرفه‌ای افرا خدمات آنتی باکتریال فرش‌را پس از شستشو با دستگاه ارائه می‌دهد در این کارخانه توسط تکنیک بروز نانو شویی تار و پود فرش کاملاً ضدعفونی می گردد.
این دستگاه ها با تمامی فرش ها سازگار می باشند.
در این قالیشویی مکانیزه تمامی عملیات اتوماتیک آنتی‌باکتریال لحاظ می گردد و در آخر فرش توسط دستگاه لول می‌شود و به صورت کاور کاملاً بهداشتی و ایمن با صفر درصد انتقال ویروس تحویل مشتری می گردد.
تمامی این خدمات اتوماتیک ضدعفونی کردن قالی ها جزو خدمات همراه با شستشو می باشد و هزینه‌های اضافی به آن تعلق نمیگیرد و صرفا جهت جلوگیری از تکثیر ویروس می باشد.

مواد لازم برای ضدعفونی کردن فرش در منزل

همانطور که پیشتر ذکر شد ترکیب مایع ظرفشویی،  شامپو‌فرش و کمی خمیردندان یک محلول خانگی مناسب جهت تمیز کردن و ضدعفونی کردن فرش می باشد حتی می توانید با اضافه کردن مقدار کمی سرکه سفید این محلول را پرقدرت تر نمایید.
استفاده از وایتکس جهت ضد عفونی کردن فرش اصلا پیشنهاد نمی گردد زیرا مواد شیمیایی قوی در آن سبب آسیب به رنگ و بافت فرش می‌گردد و استفاده از الکل نیز باعث تخریب تار و پود فرش می‌شود.
پس از ضدعفونی کردن فرش در منزل هرگز با کفش روی فرش ها رفت و آمد نکنید تا آلودگی های بیرونی حاصل از کف کفش ها روی محیط فرش چند برابر نگردد.
علاوه بر این با داشتن یک بخارشوی میتوانید بدون نیاز به مواد شیمیایی با درجه حرارت بالا کل باکتری ها و ویروس های موجود در بخش‌های مختلف فرش را از بین ببرید حتما قبل این عملیات یک بخش کوچک و مخفی از فرش را تست کنید و از تحمل فرش نسبت به بخار اطمینان کسب نمایید.

مزایای ضدعفونی کردن فرش

فرش جزو وسایلی در دکوراسیون منزل می باشد که افراد به طور مرتب با آن در طول روز سر و کار دارند.
به این دلیل تمیز و و ضدعفونی کردن آن امری حیاتی است.

مزایای شستشو و ضدعفونی فرشها در قالیشویی افرا:

. استفاده از مواد شوینده و ضدعفونی کننده مورد تایید اتحادیه قالیشویان
. شستن اصولی و با دقت فرش درون دستگاه های مکانیزه
. خشک شدن فرش ها درون گرمخانه با دمای بالا جهت تضمین نابود شدن میکروب ها و ویروس ها
. خشک شدن و آبگیری با سرعت فرش و عدم شرایط جهت رشد و تکثیر قارچ و کپک و میکروب
. تحویل کاور شده فرش ها
. رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی پرسنل موقع تحویل

فواید ضدعفونی کردن فرش شامل غبارگیری فرش میباشد که اگر ویروسی در درون تار و پود فرش باشد پاک سازی شود.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با افرا در تماس باشید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.