ارتباط با ما در

روشهای مهاجرت به امارات متحده عربی

امارات از لحاظ اقتصادی و عمرانی پویا و رو به پیشرفت است و یکی از دلایل جذب به امارات پویایی و اقتصاد فعال آن است.

منتشر شده

مزایای مهاجرت به امارات

  • امارات از لحاظ اقتصادی و عمرانی پویا و رو به پیشرفت است و یکی از دلایل جذب به امارات پویایی و اقتصاد فعال آن است.
  • وضعیت امنیت اجتماعی در این کشور از کشور مالزی که از نظر پیشرفت اقتصادی هم سطح امارات است، بسیار بالاتر است.
  • مالیات در این کشور به نسبت دیگر کشورها بسیار کمتر است و میزان درآمد در این کشور زیاد است.
  • اعتبار و مورد تائید بودن مدرک تحصیلی در دانشگاه های برتر جهان و امکان ادامه تحصیل در دانشگاه های مطرح جهان با اخذ مدک تحصیلی از دیگر مزایای مهاجرت به امارات است.

معایب مهاجرت به امارات

  • نظام قضایی در امارات ممکن است رای به نفع فرد مهاجر صادر نکند. معمولا اگر تعارضی بین فرد مهاجرت و یکی اماراتی صورت بگیرد رای دادگاه به نفع شما نخواهد بود.
  • امکان ادغام شدن در این کشور وجود ندارد و شرایط بسیار سختی در این مورد وجود دارد و دید از بالا به مهاجران و غروری که در بعضی از مناطق وجود دارد بسیار آزار دهنده است.
  • مشکل عدم اعطای تابعیت اصلی ترین مشکل امارات هست و هیچ پشتوانه و آینده روشنی برای مهاجرین به امارات دیده نمی شود و به ایرانیان توصیه نمی شود.

هزینه های زندگی در امارات

AED همان درهم امارات است

۱هزینه مسکن

آپارتمان (۱ خوابه) در مرکز شهر ۵۲۰۲٫۳۴ AED
آپارتمان (۱ خوابه) خارج از مرکز ۳،۵۱۷٫۶۹ AED
آپارتمان (۳ اتاق خواب) در مرکز شهر ۸،۲۷۵٫۰۹ AED
آپارتمان (۳ اتاق خواب) خارج از مرکز ۶،۷۷۱٫۰۴ AED
قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر ۹،۸۸۹٫۲۷ AED
قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان خارج از مرکز ۷۱۲۱٫۸۹ AED

۲هزینه حمل و نقل

بلیط یک طرفه (حمل و نقل محلی) ۵٫۰۰ AED
شروع تاکسی (تعرفه عادی) ۱۱٫۵۰ AED
تاکسی ۱ کیلومتر (تعرفه عادی) ۱٫۸۰ AED
تاکسی ۱ ساعت انتظار (تعرفه عادی) ۲۰٫۰۰ AED

۳هزینه های جانبی

Basic (برق، گرمایش، خنک کننده، آب، زباله) برای آپارتمان ۲۸۰ متری ۵۷۷٫۲۵ AED
۱ دقیقه. تعرفه تلفن همراه پیش پرداخت ۰٫۳۶ AED
اینترنت (۶۰ مگابیت در ثانیه یا بیشتر، اطلاعات نامحدود ۳۷۵٫۰۴ AED
بنزین (۱ لیتر) ۲٫۴۰ AED

۴هزینه مواد غذایی

شیر ( (۱ لیتر) ۵٫۱۱ AED سیب (۱ کیلوگرم) ۶٫۹۲ AED
نان سفید تازه (۵۰۰ گرم) ۳٫۸۳ AED موز (۱ کیلوگرم) ۵٫۵۹ AED
برنج (سفید) (۱ کیلوگرم) ۵٫۸۹ AED پرتقال (۱ کیلوگرم) ۵٫۶۴ AED
تخم مرغ (۱۲) ۷٫۹۳ AED گوجه فرنگی (۱ کیلوگرم) ۴٫۵۷ AED
پنیر محلی (۱ کیلوگرم) ۳۴٫۶۹ AED سیب زمینی (۱ کیلوگرم) ۳٫۲۰ AED
سینه مرغ (۱ کیلوگرم) ۲۰٫۰۷ AED پیاز (۱ کیلوگرم) ۲٫۴۱ AED
گوشت گاو (۱کیلوگرم) ۳۱٫۸۲ AED آب (بطری ۱٫۵ لیتر) ۱٫۷۹ AED

همه شیوه های مهاجرت به امارت

۱مهاجرت از طریق کار

از جمله عواملی که در خصوص مهاجرت کاری شما به امارات مهم است بدون شک سن شما، اوضاع جسمانی، تحصیلات و سابقه کاریتان خواهد بود. علاوه بر این بر اساس شرایط حال حاضر کشور امارات متقاضی در صورتی امکان کار در کشور امارات را خواهد داشت که از یک کارفرما در کشور امارات پیشنهاد کار داشته باشد، که این امر بدون شک با توجه به مدارک تحصیلی دانشگاهی یا مدارک حرفه ای شما امکان پذیر است. در این مرحله بر اساس قوانین موجود در کشور امارات کارفرما درصورتی می تواند این پیشنهاد کار را به اتباع خارجی بفرستد که هیچ فرد اماراتی توانایی انجام آن شغل و مهارت لازم برای آن موقعیت شغلی را نداشته باشد، که در این صورت می تواند درخواست امضا شده خود را بصورت الکترونیکی برای شما بفرستد و شما با استفاده از آن درخواست کار می توانید اجازه ی کار در امارات و فعالیت خود را از اداره کار کشور امارات دریافت کنید که معمولا این اجازه کار دو ماهه صادر خواهد شد.

۲مهاجرت از طریق تحصیل

سطح آموزش در این کشور از کیفیت بالایی برخوردار است. دانشجویانی که قصد تحصیل در کشور امارات را دارند می توانند از این طریق اقامت تحصیلی ویزای این کشور را بدست آورند. به شکلی که پس از پذیرش از دانشگاه های این کشور، از طریق نامه پذیرش دانشگاه برای ویزای تحصیلی امارات درخواست دهند که معمولا این ویزا برای دوره های تحصیلی کوتاه مدت برای ۱۲ ماه صادر می شود و اگر دوره تحصیلی شما بلند مدت باشد این ویزا به میزان طول دوره تحصیلی صادر داده خواهد شد. کشور امارات دارای طیف وسیعی از دانشگاه ها اعم از دانشگاه های دولتی و خصوصی است که دانشگاه های دولتی مختص شهروندان کشور امارات می باشد و دانشگاه های خصوصی و بین المللی هستند که امکان تحصیل برای دانشجویان خارجی را ممکن می سازند.

هزینه تحصیل در کشور امارات بر خلاف تصور عامه مردم پایین نیست و سالیانه حدود ۱۲ هزار دلار هزینه دوره تحصیل برای دانشجویان بین المللی در کشور امارات خواهد بود که در مقایسه با هزینه تحصیل در کشورهای اروپایی و یا کشوری مثل کانادا هزینه پایینی نیست.

  • پاسپورت و ۴ کپی از پاسپورت
  • ۱۲ عکس
  • زمان ورود ۳ کپی پاسپورت همراه ویزای ورود به امارات
  • نامه پذیرش در یکی از دانشگاه های امارات
  • مدرک تمکن مالی
  • مدرک اسکان
  • مدرک پرداخت شهریه یک سال دانشگاه
  • مدرک تحصیلی قبلی شخص
  • کپی رسید پرداخت هزینه فرم ویزا دانشجویی

۳مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

برای سرمایه گذاری در کشور امارات سرمایه گذارانی که طرح تجاری روشن و کارآمدی داشته باشند امکان موفقیت بالاتری خواهند داشت و این ویزای اقامتی برای سرمایه گذاران در کشور امارات معمولا به مدت ۲ یا ۳ سال صادر می گردد که قابل تمدید نیز هست. فعالیت های اقتصادی در کشور امارات معمولا در سه نوع اصلی، بازرگانی ( شامل تجارت عمده فروشی و خرده فروشی، ساخت و ساز، حمل و نقل، ذخیره سازی و ارتباطات، واسطه مالی ، املاک و اجاره) حرفه ای ( شامل کشاورزی، ماهیگیری، آموزش و پرورش، بهداشت و کار اجتماعی، فعالیت های اجتماعی و شخصی) و صنعتی ( شامل صنایع تولیدی، معدن، برق، گاز و آب ) تقسیم می شود.

اقامت کشور امارات از طریق سرمایه گذاری بصورت موقت امکان پذیر است و بر اساس قوانین کشور امارات پس از ۳۰ سال زندگی و اقامت در این کشور فرد می تواند برای اقامت دائم و تابعیت درخواست دهد.

انواع سرمایه گذاری در امارات

  • سرمایه گذاری از طریق خرید خانه و ملک
  • سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت
  • سرمایه گذاری در دبی از طریق کارآفرینی

۴مهاجرت از طریق ازدواج

یکی دیگر از راه های مهاجرت به امارات می تواند از طریق ازدواج در امارات باشد. در اکثر کشورها اگر شخصی با فرد غیر تبعه آن کشور ازدواج کند به فرد خارجی اقامت دائم و تحت شرایطی تابعیت نیز داده می شود. در مورد امارات کمی قوانین متفاوت است.

  • اگر متقاضی خارجی( مرد) با زن تبعه و شهروند دبی ازدواج کند، پس از ازدواج می تواند مجوز اقامت دبی را دریافت کند اما تابعیت این کشور را نمی تواند دریافت کند.
  • اگر متقاضی خارجی( زن) با مرد تبعه و شهروند دبی ازدواج کند، پس از گذشت ۳ سال از ازدواج و اثبات واقعی بودن این ازدواج متقاضی خارجی می تواند مجوز اقامت و تابعیت دبی را دریافت کند. البته متقاضی خارجی باید تابعیت قبلی خود را ترک کند. در واقع دبی تابعیت مضاعف را به رسمیت نمی شناسد.

منبع

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.