ارتباط با ما در

تشخیص شارژر اصلی آیفون

شارژر آیفون و به طور کلی تمامی تولیدات اپل نسبت به دیگر برندها گران‌تر است، به همین جهت بسیاری از افراد در زمان خراب شدن شارژر موبایل خود سراغ شارژرهای ارزان خواهند رفت.

منتشر شده

مشکل عمده‌ی بسیاری از کاربران اپلی در ایران خرید لوازم جانبی این گوشی موبایل خاص است، به طور مثال اگر شارژر آیفون، هندزفری، باتری و… خراب شود پیداکردن نمونه‌ی اصلی آن کمی سخت خواهد بود. از آنجا که استفاده از این گجت‌های پرکاربرد در حال حاضر بیشتر از سایر مواقع است، مهم‌ترین مشکل، خراب شدن شارژر آیفون می‌باشد. در حال حاضر ایران در شرایط تحریمی به سر می‌برد و نمایندگی‌های اپل، سامسونگ، ال جی در کشور فعالیت ندارند، بنابراین کالای تقلبی به وفور در بازار وجود دارد. اما اصلاً جای نگرانی نیست، برای پیدا کردن بهترین قیمت شارژر اصلی آیفون اینجا کلیک کنید

برای خرید شارژر آیفون در هزینه‌ها صرفه جویی نکنید!

شارژر آیفون و به طور کلی تمامی تولیدات اپل نسبت به دیگر برندها گران‌تر است، به همین جهت بسیاری از افراد در زمان خراب شدن شارژر موبایل خود سراغ شارژرهای ارزان خواهند رفت. این در حالی است که با این تصمیم نه تنها مشکل حل نخواهد شد، بلکه ممکن است آسیب‌ها و عوارض جانبی دیگر نیز داشته باشد. شارژر آیفون اگر تلقبی یا در اصطلاح عامیانه فیک باشد، ممکن است به باتری موبایل شما اسیب جدی وارد کند.

چنانچه شارژرها تقلبی باشند، ممکن است منجر به سوختن گوشی موبایل، برق گرفتگی افراد و… شود. بر اساس تست‌های انجام شده از شارژرهای تقلبی آیفون نتیجه آن شده که در ۹۹ درصد آن‌ها اصول ایمنی و اولیه ساخت شارژر آیفون رعایت نشده است. به طور قطع این آمار برای کاربران اپلی بسیار ناراحت کننده می‌باشد؛ چراکه تشخیص نمونه‌ی اصلی از تقلبی کمی سخت خواهد بود.

اصلی‌ترین روش‌های تشخیص شارژر آیفون اصل از تقلبی کدامند؟

  1. اولین و راحت‌ترین راه آن است که با دقت به نوشته‌های چاپ شده بر روی کابل شارژر نگاه کنید. عبارتی تحت عنوان ” Designed by Apple in California” بر روی کابل شارژر آیفون درج شده که در نمونه‌های تقلبی معمولاً غلط املایی وجود دارد. افزون بر این موارد دیگری از جمله نام، لوگو و حتی رنگ نوشته‌ی متن بر روی کابل شارژر آیفون در نمونه‌های اصل و تقلبی کاملاً متفاوت است. لازم به ذکر است که شارژرهای اصلی می‌بایست دارای علامت ایمنیCE باشد، بنابراین اولین قدم بررسی دقیق متن چاپ شده بر روی شارژر خواهد بود.
  2. از آنجا که شارژرهای تقلبی را با متریالی نامرغوب و بی‌کیفیت ساخته‌اند، ممکن است گوشی موبایل شما را شارژ نکند. همچنین شارژرهای تقلبی خیلی زود داغ می‌کنند؛ داغ شدن بیش از اندازه‌ی کابل موجب بروز جریان الکتریکی و به خطر افتادن جان کاربران خواهد شد. یک راه ساده‌تر برای تشخیص نمونه‌ی اصلی آن است که دو شاخه‌ی شارژر را به پریز برق متصل کنید، چنانچه فاصله‌ی بین دو شاخه‌های شارژر بیشتر یا کمتر از ۹.۵ میلی‌متر باشد، نشان از تقلبی بودن کابل دارد.
  3. از راه‌های دیگر برای تشخیص شارژ اصل از تقلبی توجه به وزن کابل است، وزن کابل‌های اصلی از کابل‌های تقلبی بیشتر بوده و اجزای داخلی بیشتری دارد. وزن آبداتور می‌بایست در حدود ۴۰ گرم باشد.
  4. جایگاه ورودی USB در شارژر آیفون اصلی و تقلبی ممکن است متغییر باشد، بنابراین توجه به این نکته بسیار ضروری می‌باشد.
  5. ظاهر پین‌های شارژر در نمونه‌ی اصلی معمولاً مات بوده و دارای شکلی مربعی است، اما در نمونه‌های تقلبی پین‌های شارژر براق بوده و شکلی مربعی و منظمی ندارد.
  6. اگر بخواهید شارژر آیفون اصلی را تشخیص دهید، کافی است به قسمت سوکت کابل توجه کنید این قسمت در نمونه‌های تقلبی معمولاً شکاف بزرگ‌تری وجود دارد، این درحالی است که شکاف سوکت در کابل‌های اصلی کاملاً اندازه‌ی USB می‌باشد.

به قیمت شارژر آیفون توجه کنید!

همانطور که گفته شد، بارزترین تفاوت میان شارژر آیفون اصلی و تقلبی قیمت آن است. قیمت شارژ آیفون اصل در واقع بیشتر از ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد، این در حالی است که اگر بخواهید در یک شارژر فیک و تقلبی بخرید می‌تواند آن را با قیمت ۵۰ هزار تومان هم تهیه کنید. معقولانه‌ترین کار آن است که برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار برای خرید شارژر آیفون هزینه کنید تا از طول عمر و کیفیت آن رضایت داشته باشید.

لازم به ذکر است فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید هم بر روی کیفیت خرید شما موثر است؛ یک فروشنده شارژر اصلی آیفون می‌بایست محصول خود را ضمانت کند تا مشتری با خیالی آسوده خرید نماید. بنابراین بهتر است برای محافظت از مال و البته جان خود شارژر آیفون را به صورت اصل تهیه کنید، مسلماً جبران خسارات پدید آمده ناشی از شارژر تقلبی قابل جبران نخواهد بود.

خرید اینترنتی شارژر آیفون اصل

با توجه به نکات فوق شما می‌توانید به راحتی شارژر آیفون را اینترنتی بخرید، کما اینکه خرید اینترنتی در شرایط کنونی جامعه بهتر نیز هست. برای خرید شارژر آیفون اصل می‌بایست بهترین فروشگاه اینترنتی را که در زمینه‌ی تخصصی فروش تجهیزات اصل گوشی موبایل فعالیت دارند انتخاب کنید. یکی از بهترین فروشگاه‌هایی که می‌توانید شارژر آیفون را به صورت اصل از آن تهیه کنید، بابافون می‌باشد. این فروشگاه که دارای نماد اعتماد وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز هست به همین جهت با اطمینان خاطر می‌توانید تجهیزات مورد نیاز خود را از آن خریداری کنید.

در فروشگاه بابافون پرداختی امن، ضمانت اصالت کالا، ضمانت هفت روزه‌ی بازگشت و ارسال سریع را تجربه خواهید کرد. با ورود به وبسایت رسمی فروشگاه بابافون می‌توانید به صفحه‌ی اینستاگرام و واتس آپ این فروشگاه نیز متصل شوید تا مشاوره غیرحضوری نیز بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که قیمت محصولات در این فروشگاه کاملاً به روز و در عین حال تضمین شده خواهد بود. بابافون بهترین مرجع فروش تجهیزات جانبی اصل و اورجینال، در دسترس شماست…

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.