ارتباط با ما در

کاشت ابرو مناسب برای چه کسانی است؟

منتشر شده

Eyebrow transplant in Turkey - Natural Beauty Turkey Clinic

زیبایی یکی از مهم ترین دغدغه ­های امروزه افراد است. ابرو نیز، از مهم ترین عوامل زیبایی فرد است. کاشت ابروی طبیعی راه حلی مناسب برای درمان ریزش و کم پشتی ابروها می­ باشد. کسانی که تصمیم به کاشت ابرو دارند قبل از هر چیز باید به پزشک مراجعه کنند و مشاوره­ های لازم را بگیرند. انتخاب کلینیک کاشت ابرو معتبر کار خیلی دشواری نیست، شما با بررسی برخی فاکتورها که در ادامه به آن اشاره می­ کنیم، می­ توانید بهترین مرکز کاشت ابرو را به راحتی پیدا کنید. همچنین می­توانید با اطمینان خاطر کاشت ابرو را در کلینیکی معتبر و تخصصی انجام دهید.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو یک روش زیبایی است که در آن پیوندهای مو (گرافت های مو) به ناحیه ابرو شما منتقل می شوند. هدف این است که موهای جدید از این پیوندها رشد کنند و ظاهری زیبا تر و کامل تر روی صورت شما ایجاد کنند.

مراحل کاشت ابرو

کاشت مو کاملا شبیه کاشت مو به روش FUT می باشد. پیوند موهای ابرو از موهای بالای گوش شما گرفته می شود. یک جراح نه تنها موهای فرد بلکه فولیکول های مو را نیز منتقل می کند. این به شما اطمینان می دهد که به محض خارج شدن گرافت های مو و انتقال آن ها به محل جدید، موهای جدید قادر به رشد در ابروهای شما خواهند بود.

پس از تزریق بی حسی موضعی، جراح برش های کوچکی را در نواحی اهدا کننده فولیکول مو و همچنین در مکان هایی که قرار است ابرو در آن ناحیه کاشته شود انجام می دهد. سپس توسط یک میکروسکوب قوی گرافت های مو به فولیکول های مجزا تقسیم شده و در ناحیه ابرو کاشته می شوند. کل مراحل حدود ۲ تا ۳ ساعت طول می کشد.

More Natural Eyebrows with Eyebrow Transplantation | Women's Alphabet

مزایا و معایب

طرفداران کاشت ابرو اعتقاد دارند که موهای جدید کاملا طبیعی به نظر می رسند زیرا موی خود شما هستند. این روش همچنین ممکن است نیاز به آرایش ابرو را محدود کند.

با این حال، در مورد کاشت ابرو برخی مردم هنوز شک و تردید دارند. مهمترین دلیل آن ها هزینه کاشت مو نسبت به سایر روش های ترمیم ابرو می باشد. همچنین کاشت ابرو برای رسیدن به نتیجه دلخواه چندین ماه طول می کشد. همچنین در برخی موارد نادر پس انتقال همه گرافت های موی انتقال داده شده رشد نمی کنند و ترمیم مجدد و هزینه دوباره را بوجود می آورند.

دوره بهبودی کاشت ابرو

دوره بهبودی برای پیوند ابرو نسبتاً سریع است. ممکن است لازم باشد تا ۳ هفته بعد از عمل از ورزش شدید خودداری کنید. در صورت مشاهده هرگونه خونریزی ، تورم یا چرک در محل ، با جراح خود تماس بگیرید.

گرافت های کاشته شده بعد از چند هفته شروع به شروع مجدد می کنند و باز ممکن است دچار ریزش شوند، این کاملاً طبیعی است. ابروهای جدید تا ۵ ماه ممکن است ریزش و رشد داشته باشند. همچنین ممکن است بعد از آن نیز رشد زیادی داشته باشند طوری که شما مجبور به کوتاه کردن آن ها شوید.

اما پس از گذشت زمان و به مرور فولیکول های جدید در محل جدید خود سازگار می شوند و رشد آن ها طبیعی و مانند ابروهای قبلی شما خواهد شد.

خطرات مرتبط با خود جراحی نیز وجود دارد. در مورد عوارض احتمالی زیر با جراح خود صحبت کنید :

  • خون ریزی بیش از حد
  • آسیب عصبی
  • تورم
  • کبودی
  • عفونت
  • جای زخم

قبل از پیوند ابرو ، جراح شما با شما تاریخ پزشکی شما را پشت سر می گذارد. مطمئن باشید که از هرگونه بیماری اساسی و همچنین سایر داروها یا مکمل هایی که در حال حاضر مصرف می کنید ، فاش کرده اید.

در صورت داشتن موارد زیر کاندید مناسبی برای کاشت ابرو نخواهید بود :

  • آلوپسی آره آتا
  • اختلالات خونریزی
  • سابقه عوارض مربوط به جراحی زیبایی

نمونه کاشت ابرو در کلینیک خانه سفید

هزینه کاشت ابرو چقدر می باشد ؟

کاشت ابرو چون از رده جراحی های زیبایی است پس تحت پوشش بیمه نیست و خودش باید در صورت نداشتن بیمه تکمیلی کل هزینه کاشت ابرو را متقبل شوید. پیوند ابرو شبیه سایر روش های زیبایی از جمله تزریق ژل است.

قیمت دقیق پیوند ابرو بسته به تعداد گرافت مورد نیاز برای ترمیم، تخصص جراح کاشت ابرو و مکان زندگی شما متفاوت خواهد بود. به طور متوسط ​​، این روش ممکن است بین ۴ تا ۶ میلیون تومان هزینه داشته باشد. هزینه های اضافی مربوط آزمایشات قبل از جراحی و خرید داروهای بعد از عمل و هزینه اقامت را نیز باید در نظر بگیرید.

یک استثناء در قانون بیمه درمانی در صورتی است که پیوند ابرو به دلیل ریزش مو ناشی از حادثه یا یک وضعیت پزشکی اساسی ضروری تلقی شود. هرچند که چنین مواردی کمتر دیده می شود. شما هنوز هم مسئول هرگونه هزینه های مورد نیاز در برنامه بیمه خود هستید.

آگاهی از هزینه های احتمالی خارج از روش اولیه نیز حائز اهمیت است. به عنوان مثال ، اگر بعد از مرحله ریکاوری مایل به کاشت اضافی هستید، باید هزینه این درخواست اضافی را نیز بپردازید.

برخی از مراکز کاشت ابرو در تهران و شهرهای بزرگ ایران ممکن است تسهیلات خاصی را برای شما جهت پرداخت هزینه کاشت ابرو در نظر بگیرند، این تسهیلات ممکن است تخفیف های دوره ای یا پرداخت اقساطی نیز باشد.

کاشت ابرو مناسب برای چه کسانی است؟

انجام جراحی زیبایی کاشت ابرو بیشتر مناسب افرادی که به هر دلیل ابروهای خود را از دست داده اند. اما دلخوری از مدل ابرو و تراکم و ضخامت آن هم برای برخی افراد دلیل خیلی خوبی جهت اقدام به کاشت ابرو می باشد.

به هر حال داشتن ابروهای دلخواه و قابل رشد و طبیعی بهتر از کشیدن خطی به عنوان ابرو در صورت افراد است. به همین دلیل متقاضیان کاشت ابرو اکثر از افرادی است که قصد پاک کردن تتو ابروی خود و جایگزینی آن با ابروی طبیعی می باشند. اما در کل کاشت ابرو مناسب این افراد می باشد :

  • افرادی که ابروهای کم پشت و باریکی دارند.
  • خانم ­­­هایی که بر اثر برداشتن بیش از حد، ابروهایشان کم پشت شده و به مرور زمان خالی شده است.
  • کسانی که از فرم ابروهای خود راضی نیستند و می­خواهند با روشی غیر از تتو و هاشور آن را تغییر دهند.
  • افرادی که بر اثر عواملی چون زخم، جای بخیه و سوختگی قسمتی از ابروهای خود را از دست داده­ اند.
  • افرادی که بر اثر جراحت و شکستگی ابروهایشان دچار ریزش شده است.
  • کسانی که براثر کم کاری تیروئید ابروهایشان دچار ریزش می ­شود.
  • افرادی که بیماری­ های پوستی دارند و ممکن است دچار ریزش دائمی ابرو شده باشند.
  • کسانی که ابروهایشان براثر برخی از درمان­ها و جراحی­های پزشکی دچار ریزش شده است.
  • آن دسته از افرادی که مشکلات و نواقص مادر زادی دارند، تنها راه درمان آن کاشت می ­باشد.
  • داشتن خالکوبی می­ تواند یکی از عوامل ریزش ابرو باشد.
  • ژنتیک و ارثی بودن از عوامل ریزش ابرو است.
  • خانم­ هایی که ابروهای تتو شده و یا هاشور شده دارند برای از بین بردن جای تتو و هاشور می ­توانند از کاشت ابرو استفاده کنند.
منبع :www.whcl.ir

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.