ارتباط با ما در

رؤیای «معامله قرن» آمریکا تعبیر نمی‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به مطرح شدن طرح معامله قرن، گفت: رؤیای معامله قرن آمریکا تعبیر نخواهد شد.

منتشر شده

سید حسین نقوی حسینی درباره اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: روز قدس نماد حضور همه مسلمانان برای دفاع از حقوق یکدیگر و دفاع از قدس شریف است چرا که موضوع فلسطین مربوط به جهان اسلام است.

وی تاکید کرد: با توجه به عربده‌کشی‌های آمریکا در منطقه و ضرورت جلب توجه جهان اسلام به موضوع فلسطین، روز قدس امسال اهمیت و حساسیت ویژه‌ای نسبت به سال‌های قبل دارد.

نماینده مردم ورامین در مجلس ادامه داد: امیدواریم که همه مردم ایران و مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یابند و نشان دهند که از موضوع فلسطین و قدس شریف نخواهند گذشت.

نقوی حسینی با اشاره به مطرح شدن طرح معامله قرن، تصریح کرد: ملت ایران و همه مسلمانان باید نشان دهند که حاضر نیستند با قلدر منشی و زورگویی‌های آمریکا پای میز مذاکره بنشینند.

وی با تاکید بر اینکه رؤیای معامله قرن آمریکا تعبیر نخواهد شد، اظهار داشت: اگرچه آن‌ها برای این اقدام روی کشورهای وابسته منطقه حساب باز کرده‌اند، اما بدانند که قطعاً جهان اسلام اجازه نمی‌دهد که کسی روی حق مسلم جهان اسلام، یعنی قدس شریف و حقوق ملت فلسطین معامله کند.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره حضور پرشکوه مردم در صحنه‌های مختلف را نظاره می‌کنند، گفت: قطعاً حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس برای دشمنانمان به ویژه آمریکا مأیوس کننده است و این حضور باعث می‌شود که آمریکایی‌ها از انجام اقداماتی علیه جمهوری اسلامی ناامید شوند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.