ارتباط با ما در

تور تایلند شما را به کدام شهرها می‌برد؟

شهر بانکوک پایتخت کشور تایلند است. این شهر با این‌که بسیار مدرن و قابل رقابت با کشورهای دیگر نقاط جهان است از قیمت‌های پایین برخوردار بوده و تفریحات بسیار متنوعی دارد.

منتشر شده

بانکوک پایتخت رنگ‌ها

شهر بانکوک پایتخت کشور تایلند است. این شهر با این‌که بسیار مدرن و قابل رقابت با کشورهای دیگر نقاط جهان است از قیمت‌های پایین برخوردار بوده و تفریحات بسیار متنوعی دارد. این شهر در جنوب تایلند واقع شده. بنابراین حتی اگر در فصل باران‌های موسمی به آنجا بروید دچار مشکل خاصی نخواهید شد. این شهر دارای منطقه‌های گردشگری زیادی است. بخشی از آن‌ها شامل طبیعت بکر بانکوک می‌شوند و بخش دیگر معابد و ساختمان‌های تاریخی شهر هستند. با خرید تور تایلند و سفر به این شهر جادویی با تور بانکوک می‌توانید از تمامی این زیبایی‌های شهر دیدن کنید و با حضور در آن‌ها به اعماق تاریخ بروید. از آنجایی که مذهب رسمی این کشور بودایی است دارای معبدها و به خاطر آن‌ها مراسم و فستیوال‌های خاصی است. بنابراین اگر دوست دارید در زمان جشنواره‌ی خاصی در بانکوک حضور داشته باشید بهتر است طبق تاریخ آن‌ها نسبت به خرید تور پاتایا اقدام کنید.

این شهر به غذاهای رنگارنگش هم معروف است. بخش زیادی از فرهنگ مردم تایلند با خوراکی‌ها و غذاهای لذیذ در تمام دنیا شناخته می‌شود. به دلیل نزدیکی به اقیانوس می‌توانید تازه‌ترین غذاهای دریایی را در رستوران‌های این شهر میل کنید. همچنین دستور پخت‌ها و ادویه‌های خاصی که آن‌ها استفاده می‌کنند بسیار منحصر به فرد بوده و امکان ندارد بشود در جای دیگری این طعم‌ها را پیدا کرد. پس با خرید تور تایلند از بانکوک دیدن کنید و تجربه شیرینی را به دست آورید.

 

سواحل چشم‌انگیز پوکت

پوکت شهری ساحلی است و همیشه بسیاری از گردشگران تمایل زیادی برای دیدن آنجا دارند. به دلیل ساحلی بودن شهر پوکت شما می‌توانید با خرید تور تایلند از تفریحات آبی متنوعی بهره‌مند شوید. طبیعت بکر جنگلی و اقیانوس زلال مکان فوق‌العاده‌ای برای گذراندن تعطیلاتی مفرح در کنار خانواده است. اگر له قایق سواری علاقه‌مند هستید به طور حتم باید به تور پوکت بروید. در فصل‌های مناسب که هنوز باران‌های موسمی شروع نشده‌اند می‌توانید از ساحل فاصله بگیرید و حتی تا سخره‌های خزه‌گرفته‌ی وسط آب نیز برسید. در آن سخر‌ه‌ها و جزیره‌ها نیز تفریحات جالب و هیجان‌انگیزی مانند گردش در جنگل وجود دارند که تجربه آن‌ها به یادماندنی و خاطره‌انگیز خواهد بود. پارک ساحلی و آکواریوم سرپوشیده‌ی شهر پوکت هم از جمله بهترین مکان‌های گردشگری شهر هستند که با خرید تور تایلند می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید.

با این‌حال اگر به تفریحات آبی تمایلی ندارید باز هم شهر پوکت مقصد جالبی برای شما خواهد بود. به دلیل مذهب مردم تایلند معبدهای زیادی را در این شهر پیدا می‌کنید که بازدید از آن‌ها و مناسک‌های خاص مذهبی خالی از لطف نیستند. اما بزرگ‌ترین جاذبه گردشگری شهر پوکت در تایلند مجسمه بزرگ بودا است. جزئیات این مجسمه‌ی باستانی و چشم انداز خاصی که مجسمه در آنجا واقع شده بسیار دیدنی است و نباید از تماشایش غافل شوید.

این شهر به اندازه‌ی پایتخت تایلند مدرن نیست. اما در سال‌های اخیر با توجه به افزایش توریست‌هایی که اینجا را برای سفر انتخاب می‌کنند دچار پیشرفت‌های فراوانی شده است. بنابراین امروزه بدون هیچ‌گونه نگرانی و مشغولیت ذهنی‌ای می‌توانید به این شهر بروید و در اقامتگاه‌های راحتش از تعطیلات خود لذت ببرید. امنیت در این شهر نیز بالا است و مردم بومی برای توریست‌ها و گردشگران احترام بسیار زیادی قائل هستند. خرید بلیط اتوبوس انتخاب های متعدد با قیمت های مختلفی پیش روی شماست.

سخن آخر

تایلند با توجه به مکان‌های اعجاب‌انگیز گردشگری نظیر مجسمه بودا و همچنین سواحل بکر و زیبایی که دارد امروزه مقصد بسیاری از گردشگران است. شما می‌توانید با خرید تور تایلند از علی بابا به تفریحات کم‌نظیری دست بیابید. اما همیشه پیش از خرید باید از شهرهایی که قرار است با تور و در طی سفر از آن‌ها بازدید کنید اطلاع داشته باشید. پایتخت تایلند یعنی بانکوک و شهر پوکت از جمله شهرهای مهمی هستند که با خرید تور این کشور بهشان سفر می‌کنید و تجربه‌ای جالب را به دست می‌آورید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.