ارتباط با ما در

آشنایی با جاذبه های تایلند در سفر و تایلند گردی

لنگ کی یک مجموعه رستورانی چینی میباشد که در پاتایا قرار داشته و به صورت بیست و چهار ساعت شبانه روز فعالیت میکند. انواع غذاها و خوراکی های دریایی، دسرها و خوراک های چیتی در این رستوران چینی عرضه میشود.

منتشر شده

واکینگ استریت

یکی از خیابان های شلوغ و پر ازدحامیست که در پاتایا قرار دارد. این خیابان را همه در پاتایا مشناسند ، همه مسافران و گردشگران حداقل یکبار ز این خیابان گذر کرده ویا شب گردی را در ان تجربه کرده اند. با توجه به گرما و رطوبت هوا در تایلند شب ها که کمی هوا خنک تر میشود مردم به این خیابان می آیند تا هم خنک شوندو هم با پیاده روی بازار های شبانه و اجناس خوش قیمت را از دست ندهند .در دو طرف ای خیابان کافه های متعددی وجود دارند که میتوانید بنشینید در انجا و ضمن سفارش دادن غذاهای مورد علاقه تان و امتحان کردن خوراکی های جدید جمعیت در حال تردد را نظاره گر باشید .از همه جای خیابان صدای موسیقی به گوش میرسد و با تاریکی شدن هوا کم کم شلوغ میشود .در کنار خیابان میتوانید دست فروش هایی را ببینید که مشوغل ارائه خوراکی ها و یا صنایع دسی خود هستند .پیشنهاد میکنیم حتما از خوراکی های انجا تست کنید .اول طول خیابان را یک دور پیاده روی کامل کرده و در برگشت به سراغ کافه ها و یا رستوران های کنار خیابان بروید تا چیزی را از دست نداده باشید .خوراکی هایی که توسط دست فروش ها در واکینگ استریت عرضه میشوند قیمت چندانی ندارند و تا کنتر از ده دلار میتوان دو نفر را کاملا با دسر ها و تنقلات و دستپخته های سنتی خوشمزه ی تایلندی سیر نمود .همچنین از صنایع دستی و زیور الات زیبایی که در این خیابان به فروش میرسد حتما دیدن کنید و هنگام خرید از دست فروشان حتما سر تسویه کردن چانه بزنید .نقاشی ها ، دیوا کوب های جالب ، کارهای هنری سنتی تایلند ، دستبند ها و گوشواره های ظریف لباس های راحتی و سایر اکسسوری ها توسط دست فروشان در این خیابان عرضه میگردند که قیمت هایشان از مراکز خرید و بوتیک های داخل شهر ارزان تر هستند.

باغ استوایی نانگ نوچ در پاتایا

این باغ استوایی در  تور تایلند داخل پاتایا همه روزه پذیرای کسانیست که علاقه خاصی به طبیعت گلو  گیاده دارند و با اینکه زیاد بزرگ نیست اما تنوع بینظیری از گل هاو پوشش گیاهی را در ان میتوان مشاهده نمود.طراح این باغ چند بار به خاطر حسن سلیقه و ظرافت طبع جایزه های گوناگونی را دریافت نموده .در این باغ بیش از ششصد گونه گیاهی جمع اوری شده و به بهترین شکل پرورش داده میشود .از دیگر جاذبه های این باغ محوطه ی بازی و نمایش فیل های اموزش دیده میباشد که برای توریست ها بسیار جالب است .بازدید از این باغ ممکن است نهایتا دو سه ساعت وقت شما را بگید ولی با توجه به شهرت و اهمیتش حتما توصیه مشود در سفر به تایلند بازدید از این مجموعه ی زیبای استوایی را از دست ندهید و حتما دوربین هایتان را به همراه داشته باشید.

ساحل کوه لارم

به گزارش سفر باتو ، جزیره کوه لارم از جزایر فی فی میباشد این ساحل کوچک همیشه مورد اتسقبال توریست ها ست و طبیعت بینظیر و بکری دارد. دارای شش بخش مختلف در طول خود میباشد که هر یک از این بخش ها خصویات تفریحیو  گردشگری خود را دارند .در این ساحل می توانید شب نیز در صورت تمایل اقامت داشته باشید ، اقامتگاه های ساحلی قابل قبول و با امکانات خوبی داشته و بهتر است از قبل برای ماندن تصمیم بگیرید تا این هتل ها پر نشده باشند .زیرا بخاطر زیبایی هاو طبیعت فوق العاده ای که این ساحل دارد گردشگران زیادی در انجا اقدام به رزرو هتل مینمایند.

رستوران لنگ کی

لنگ کی یک مجموعه رستورانی چینی میباشد که در پاتایا قرار داشته و به صورت بیست و چهار ساعت شبانه روز فعالیت میکند. انواع غذاها و خوراکی های دریایی، دسرها و خوراک های چیتی در این رستوران چینی عرضه میشود. این رستوران در محله ی چینی های پاتایا قرار دارد  وشما میتوانید هم از این محله بازدید کنید و هم در این رستوران بزرگ غذاهای چینی را امتحان کنید .جالب اینجاست کهمنوی این رستوران فقط در روز های سال نو عوض میشود و چند غذای گیاهی مخصوص کشور چین به ان اضافه میگردد.

رفتن به پارک آبی پاتایا

پاتایا پارک اولین پارک ابی پاتایا میباشد که میتوان برای فرار از گرمای روز از صبح تا عصر در انجا مشغول تفریح  شوید .به خصوص این مجموعه برای خانواده هایی که به همراه فرزندانشان به تایلند سفر رکده اند پیشنهاد میشود تا یک روز از صبح تا عصر در انجا با خیال راحت فرزندان خود را مشغول کنند .برجی به نام برج پارک  در محدوده پارک ابی وجود دارد که میتوان در انجا بهترین غذاهای سنتی تایلند را سفارش داد .این برج بلندترین رستوران ساحلی پاتایا محسوب میشود .همچنین در داخل پارک ابی میتوانید از انواع سرسره ها و وسایل بازی مهیجی که دارد استفاده نموده ولذت یک روز خوش و اب تنی در گرمای تایلند را به خاطرات سفرتان اضافه کنید.

ساحل پنانگ

پوکت دارای سواحل مشهور و محبوبی میباشد که از میان این سواحل ساحل پاتونگ و کارون از همه بیشتر مرود استقبال گردشگران هستند .این سواحل دارای امکانات عالی و بینظیری هستند که میتوان هم در انجا ارامش داشت و هم از تفریحات ابی لذت برد و هم حمام افتاب گرفت .در ساحل پاتونگ مراکز خرید متعدد و هتل های لوکس و درجه یکی وجود دارند که خدمات و امکانات عالی را در اختیار گردشگران قرار میدهند .مراکز خرید مدرن و باشگاه های تفریحی امکانات این منطقه را کامل نموده وبه همین دلیل همیشه ساحل پاتونگ شلوغتر از ساحل کارو نمیباشد .در عوض ساحل کارون مکانی برای داشتن ارامش بیشتر  و غواصی و شنا میباشد ولی امکانات ساحل پاتونگ را ندارد به همین دلیل خلوت تر است .در ساحل پاتونگ میتوان از تفریحاتی مانند غواصی قایق سواری در قایق های کف شیشه ای و جت اسکی و غواصی و .. در اب های فیروزه ای رنگ و تمیز اقیانوس لذت برد .همچنین برنامه ای جالب شبانه ای در این سواحل اجرا میشود که میتان از انها لذت برد مانند رقص با اتش و نمایش های تایلندیو  کشتی و…

 

 

 

 

 

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.