ارتباط با ما در

نکات مهمی که در هنگام خرید پکیج باید بدانیم

از نکات مهمی که هنگام خرید پکیج باید بدانیم توجه به ظرفیت مناسب آن می باشد.

منتشر شده

اگر بخواهیم به این موضوع که درصدی عظیمی از مردم طرفدار پکیج هستند بپردازیم نگاهی به تفاوت های بین موتورخانه و پکیج می اندازیم. دو نکته ی قابل توجه در این موضوع به چشم می خورد، اول بحث هزینه مطرح است که، پکیج همه را در این قضیه رو سفید کرده، چون نسبت به موتورخانه کم هزینه تر می باشد. دوم بحث اشغال فضا مطرح می شود که پکیج در این قضیه هم نسبت به موتورخانه برتری دارد، چون جای کمی می گیرد که واقعا در مقایسه با موتورخانه ناچیز است، بنابراین قانع کننده است که پکیج را ترجیح دهیم.

بعد از شنیدن از اطرافیان و مطالعه درباره پکیج، این فکر به ذهن می رسد که بهتر است هرچه سریع تر اقدام کنم و از هزینه های اضافی راحت شوم. فکر خوبی است، پس پیش به سوی خرید. اما نه چند لحظه صبر کنید، فکر کردید که چه نوع پکیجی می خواهید، پکیج دارای موقعیت نصب دیواری یا زمینی هستند و در انواع گازسوز، گازوئیل سوز و یا دوگانه ارائه می گردند.

اگر همین طور بدون اطلاعات دقیق تصمیم بگیرید و خرید کنید احتمالاً ضرر می کنید. باید توجه داشت که برای خرید پکیج باید متراژ منزل خود را در نظر داشت. امروزه به دلیل استقبال فراوان از پکیج گرمایشی شرکت ها و گروه های صنعتی بسیاری اقدام به تولید این سری از سیستم ها با سطح کیفیت متفاوت نموده و سالانه دستگاه را تولید وروانه بازار رقابت می کنند. علاوه بر سطح کیفیت قیمت پکیج نیز مد نظر بسیاری از خریداران است.

از نکات مهمی که هنگام خرید پکیج باید بدانیم توجه به ظرفیت مناسب آن می باشد. تمامی پکیج های گرمایشی دارای ظرفیت حرارت دهی متفاوتی هستند، یکی از عوامل تاثیر گذار در انتخاب ظرفیت متناسب با نیاز ساکنین در نظر گرفتن متراژ محیط می باشد. به طور معمول پکیج های دیواری دارای ظرفیت حرارت دهی کمتری نسبت به نوع زمینی آن هستند و در اکثر سازه های آپارتمانی و اداری که دارای متراژ کمتری می باشند استفاده از پکیج دیواری گزینه ی مناسب و ایده آلی می باشد همچنین قیمت پکیج دیواری از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر می باشد. علاوه بر متراژ فضا، باید موقعیت ساختمان را نیز در نظر داشت، قطعا ساختمان هایی که در اقلیم کوهستانی بنا شده اند به ظرفیت حرارت دهی بالاتری نیازمندند و یا در مورد آفتابگیر بودن بنا نیز باید این نکته را مورد توجه قرار داد، که هرچه قدر تابش آفتاب به ساختمان کمتر باشد در نتیجه محیط درونی سازه سردتر خواهد بود، پس به پکیج گرمایشی با ظرفیت گرمادهی بالاتر نیازمندیم. بهتر است هنگام انتخاب ظرفیت مناسب با محیط از کارشناسان با تجربه در این زمینه درخواست راهنمایی و مشاوره داشته باشیم.

پکیج تک مبدل بخریم یا دو مبدله. در حال حاضر شرکت های سازنده پکیج هایی در دو مدل تک مبدل و دو مبدل طراحی و روانه بازار رقابت می کنند، اما تفاوت این دو در چیست و کدام یک بهتر است. وظیفه ی اصلی و مهم مبدل در تمامی مدل های دیواری و یا زمینی تامین گرمای مورد نیاز آب سرد ورودی به سیستم می باشد. آب ورودی به پکیج با عبور از مبدل حرارتی دمای موردنیاز را کسب کرده و اماده ی خروج از سیستم می شود. بنابراین به علت تماس مستقیم مبدل ها با آب شهری بدون شک بعد از مدتی دچار رسوب خواهند شد. همانطور که اشاره شد پکیج ها وظیفه ی تامین آبگرم بهداشتی موردنیاز ساکنین و نیز آبگرم سیستم های گرمایشی نظیر رادیاتورها را دارا می باشند. در پکیج های دو مبدل، یک مبدل آب گرم بهداشتی و دیگری به طور مجزا آبگرم مدار گرمایشی را تامین می کند در این صورت این نوع پکیج ها دیرتر دچار رسوب گیری خواهند شد. بنابراین در مناطق و شهرهایی که رسوب و املاح آب پایین تر استفاده از این نوع پکیج ها توصیه می گردد.

هنگام خرید پکیج گرمایشی به مارک سازنده آن توجه نمایید. با توجه به درخواست مشتری و نیاز بازار در حال حاضر شرکت های سازنده ی داخلی و خارجی بسیاری در این زمینه در حال فعالیت هستند که سالانه میلیون ها دستگاه را تولید و روانه بازار رقابت می نمایند. یکی از برندهای که در بازار ایران موجود بوده و از سطح کیفیت و بسیار مطلوبی برخودار است، از برندهایی که طی سالهای متمادی توانسته درصد قابل توجهی از بازار فروش به خود اختصاص دهد می توان به برند بوتان اشاره نمود، شما کاربر گرامی می توانید برای اطلاع از قیمت پکیج بوتان با کارشناسان گروه دماپویا تماس حاصل فرمایید. برند پکیج از این جهت حائز اهمیت است که علاوه بر اطمینان از کیفیت و اصل بودن کالا، می توان از دیگر خدمات که شرکت سازنده ی پکیج گرمایشی در اختیار مشتری قرار می دهد بهره مند شد. در دسترس بودن مراکز سرویس دهی، گارانتی و خدمات پس از فروش از سری مزایای خرید برند معتبر پکیج است که در صورت نیاز و بروز مشکل براحتی می توان از این خدمات بهره برد.
شما بازدیدکنندگان عزیز می توانید با مراجعه به فروشگاه دماپویا نسبت به مشاهده و خرید سایر سیستم های گرمایشی اقدام نمایید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.