ارتباط با ما در

مرگ مشکوک دختر دانشجو در خانه دکتر دندانپزشک

همزمان با مرگ مشکوک دختر دانشجو در خانه یک دندانپزشک، با دستور بازپرس جنایی صاحب خانه بازداشت شد.

منتشر شده

به گزارش جامعه ایرانی؛ ساعت ۵:۳۰ صبح شنبه ۲۷ مهر مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب در تماس با بازپرس جنایی از مرگ مشکوک دختر دانشجوی دندانپزشکی در بیمارستان خبر دادند.

با شروع تحقیقات پلیسی و در بررسی‌های اولیه دکتر دندانپزشکی که این دختر را به بیمارستان منتقل کرده بود تحت بازجویی قرار گرفت. وی به بازپرس غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران گفت: «من یک کلینیک دندانپزشکی در شمال تهران دارم و این دختر جوان از مدتی قبل پیش من کار می‌کرد. اما کم‌کم به او علاقه‌مند شدم و رابطه عاطفی بین ما شکل گرفت.

تا اینکه چند روز قبل او خودرو مدل بالایم را به خواهرش داد و من از این موضوع بشدت ناراحت شدم. شب گذشته مینا و خواهرش در خانه من بودند که سر همین موضوع با هم بحث کردیم و خواهرش خانه را ترک کرد اما مینا پیش من ماند. نیمه‌های شب بود که متوجه شدم حالش بد است و بلافاصله او را به بیمارستان رساندم.» اما در ادامه بازجویی‌ها وی با تغییر اظهارات اولیه خود گفت: «آن شب مینا قرص خورد و به اتاق خواب رفت، خواهرش نیز آنجا نبود وقتی متوجه حال بدش شدم او را به بیمارستان رساندم اما مینا فوت کرده بود.»

باتوجه به اظهارات ضد و نقیض دکتر جوان، وی به دستور بازپرس پرونده بازداشت شد و در اختیار کارآگاهان جنایی قرار گرفت.‌

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.