ارتباط با ما در

پلیس کوتاه آمد، صدور سند خودرو فقط در دفاتر اسناد رسمی

دشتی اردکانی درباره اختلاف پلیس و دفترخانه‌های ثبت اسناد برای صدور سند خودرو توضیحاتی داد.

منتشر شده

به گزارش جامعه ایرانی؛ محمدرضا دشتی اردکانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران در نشست خبری که امروز (یکشنبه بیست و نهم مهرماه) برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تحولات دستگاه قضایی، کانون سردفتران هم بر مبنای این تحول برنامه‌های خود را برای خدمت رسانی به مردم تهیه کرده است.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران در خصوص ارتقای جایگاه سند رسمی گفت: رئیس قوه قضاییه تأکید کرد که اسناد رسمی باید ساماندهی شوند، بر همین اساس طرحی از سوی سازمان ثبت اسناد تهیه و به مجلس ارسال شد که اگر این طرح تصویب شود بسیاری از مشکلات در رابطه با سند رسمی حل می‌شود.

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۳۱۲ هزار و ۲۱۲ سند خودرو در ۶ ماهه نخست سال ۹۷ ثبت شد، افزود: در ۶ ماهه نخست امسال یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۲۴۵ سند خودرو ثبت شد که ۲۲ هزار سند رشد داشته است.

دشتی اردکانی در مورد صدور سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی گفت: در گذشته اختلافی بین پلیس و دفترخانه‌ها برای صدور سند خودرو وجود داشت که امروز این اختلاف‌ها رفع شده است، ماده ۲۹ تخلفات رانندگی اختلافات را پایان داده است و در حال حاضر پلیس کار تعویض پلاک را انجام می‌دهد و دفاتر اسناد رسمی سند خودرو صادر می‌کنند.

وی تصریح کرد: افزایش ۲۲ هزار سند خودرو در ۶ ماهه نخست امسال نشان می‌دهد که مردم به سند رسمی روی آورده‌اند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.