ارتباط با ما در

قطع یارانه ۴۰۰ هزار نفر در دور دوم

یارانه نقدی ۴۰۰ هزار نفر از «یارانه‌بگیران غیرنیازمند» از بامداد جمعه و همزمان با واریز یارانه نقدی مهر قطع شد و بدین ترتیب مجموع کسانی که یارانه نقدی شان قطع شده به یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر رسید.

منتشر شده

به گزارش جامعه ایرانی؛ صد و چهارمین یارانه نقدی بامداد جمعه شب در حالی به حساب سرپرستان خانوار واریز شد که در این مرحله نیز تعدادی دیگر از غیر نیازمندان حذف شدند. بر این اساس، ۱۰۰ هزار خانوار شامل حدود ۴۰۰ هزار نفر از قطار یارانه بگیران پیاده شدند تا تعداد مجموع این افراد در دو مرحله یارانه های شهریور و مهر به یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر برسد. در شهریور که اولین مرحله از دور جدید حذف ثروتمندان یارانه بگیر آغاز شد، یارانه ۱۶۲ هزار خانوار معادل حدود ۷۰۰ هزار نفر قطع شده بود.

قرار است در هر ماه گروهی از جامعه که مستحق دریافت یارانه نقدی نیستند، از فهرست یارانه‌بگیران حذف شوند. بر اساس اطلاعات به دست آمده تمام سرپرستان خانواری که یارانه نقدی آن ها در مهرماه قطع شده، در گروه سه دهک بالایی جامعه قرار دارند.

همچنین بر اساس آن چه که پیش از این اعلام شده بود، قرار است تا پایان سال یارانه نقدی سه دهک بالایی جامعه یعنی دهک های هشتم، نهم و دهم شامل ۲۴ میلیون نفر قطع شود.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.