ارتباط با ما در

واکنش آیت‌الله جنتی به هجمه‌ها علیه شورای نگهبان

دبیر شورای نگهبان با اشاره به برخی سخنان اخیر در هجمه به شورای نگهبان گفت: راه برون رفت از مشکلات، عمل به مُر قانون، توجه به مشکلات اصلی مردم و پرهیز از حاشیه‌سازی است و بهانه‌جویی و سلیقه‌گرایی‌ها در انجام وظایف، مردم را راضی نخواهد کرد.

منتشر شده

به گزارش جامعه ایرانی؛ آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه (۲۴ مهر ۱۳۹۸) در ابتدای جلسه شورای نگهبان ضمن تسلیت و گرامیداشت ایام اربعین حسینی (ع)، راهپیمایی میلیونی اربعین را یکی از معجزات الهی دانست و افزود: توجه و بزرگداشت این حماسه عظیم موجب افزایش قدرت معنوی و اتصال قلب‌های مسلمانان به یکدیگر و باعث اعتلای کلمه حق و توحید در سراسر عالم می‌شود.

جنتی ادامه با اشاره به دستگیری سرشبکه جریان معاند آمدنیوز، اقدام سازمان اطلاعات سپاه در شناسایی و بازداشت روح‌الله زم را نشانه اشراف و قدرت‌نمایی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) دانست و افزود: این اقدام بزرگ که حاصل تلاش شبانه‌روزی عزیزان‌مان در سپاه بود، ضربه سختی به دشمن ملت ایران زد و آمریکا، اسرائیل و فرانسه که پشتیبان منافقین و عناصر ضد انقلاب هستند را حیرت زده کرده است.

دبیر شورای نگهبان تخریب فکر و ذهن جوانان و ناامیدی مردم از آینده روشن ایران را یکی از اهداف اصلی این جریان رسانه‌ای معاند خواند و گفت: اقدام اخیر که توسط نیرو‌های جوان و با انگیزه سپاه انجام شد، نشان داد می‌توانیم بر دشمن غلبه کنیم و اگر به توان داخلی خودمان در زمینه‌های مختلف امنیتی، دفاعی، اقتصادی و … اتکا کنیم توان شکست نقشه‌های شوم دشمن را داریم.

جنتی خاطرنشان کرد: من با همه وجودم از سپاه تشکر می‌کنم و از خداوند متعال عزت و سربلندی سپاه افتخارآفرین را خواستارم.

دبیر شورای نگهبان در ادامه با اشاره به برخی سخنان اخیر در هجمه به شورای نگهبان یادآور شد: راه برون رفت از مشکلات، عمل به مُر قانون، توجه به مشکلات اصلی مردم و پرهیز از حاشیه‌سازی است و بهانه‌جویی و سلیقه‌گرایی‌ها در انجام وظایف، مردم را راضی نخواهد کرد.

وی تأکید کرد: شورای نگهبان با فشار‌های سیاسی از عمل به وظایف قانونی خود عقب‌نشینی نمی‌کند و از ایستادگی در برابر مفسدان اقتصادی، اخلاقی و افراد ضد حاکمیت کوتاه نخواهد آمد.

جنتی در پایان، برگزاری انتخابات پر شور و افزایش نشاط سیاسی مردم را در گرو عمل مسئولان دولتی به وظایف قانونی خود دانست و افزود: شورای نگهبان اجازه نمی‌دهد حق کسانی که شرایط قانونیِ نمایندگی و انگیزه خدمت به مردم را دارند در فرآیند انتخابات پایمال و تضییع شود و در این راستا با دقت بر انجام وظایف قانونی بخش‌های اجرایی نیز نظارت می‌کند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.