ارتباط با ما در

پست اینستاگرامی پدر روح الله زم پس از دستگیری پسرش +عکس

محمد علی زم پدر روح الله زم مدیر بازداشت شده آمد نیوز روز گذشته پستی با مضمنون گسترش فضای مجازی و ناهنجاری‌های آن منتشر کرد.

منتشر شده

به گزارش جامعه ایرانی؛ محمد علی زم در اینستاگرامش نوشت:

«زنده‌داشت فرهنگ»
آقای رییس جمهور؛ سلام!
جناب رییس!

گسترش شبکه‌های ماهواره‌ای، فضا‌های مجازی، کازینوها، کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها، قلیان‌سراها، خانه‌های اجاره‌ای ساعتی، خالکوبی‌های آشکار و مدرن و بالاخره پدیده‌های ۱۸-۱۷ میلیون کامنتی در پیروی از آن خواننده و تشییع جنازه چند میلیونی از خواننده موسوم به غیرخودی! و ده‌ها ناهنجاری! دیگر اگر منتسب به نیرنگ‌ها و مصداق‌های تهاجم فرهنگی غرب دانسته شود، این‌ها همه از مقولات سخت‌افزاری در حوزه فرهنگی است! و در اینصورت پرسش این است که بروز و ظهور و حاکمیت این ناهنجاری‌های پیاپی مدرن! در چه زمان و شرایطی کارآمد و اثربخش می‌گردد؟

آقای رییس!

بنده را عقیده بر آن است با از کارافتادن مغزافزار فرهنگی، زمینه کارایی انواع سختًافزار‌های دشمن فراهم می‌گردد، از اینرو باید همچنان پرهیز از نابردباری‌ها و رفتار‌های خشونت‌آمیز و حذف‌گون، در جبهه خودی را سرآغازی بر زنده‌داشت مغزافزار فرهنگی و مقدمه‌ای برای اصلاحات فرهنگی خود بدانیم و در این رهگذر، باید گره‌های ناشی از خصومت‌های تاریخی و هموندی‌های با شیطان را در جبهه اهل ایمان کور کنیم و بدانیم که راه مقابله با این مجازها، جز با بازگشت به داشته‌های حقیقی و فعال‌سازی مغزافزار و برنامه‌مندکردن نرم‌افزار‌های فرهنگی خود، ممکن‌پذیر نخواهد بود!

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.