ارتباط با ما در

آخرین قیمت دلار

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان تعیین کرده همچنین قیمت درهم در بازار آزاد ۳ هزار و ۱۴۵ تومان و قیمت پوند ۱۴ هزار و ۴۱۸ تومان و قیمت دینار عراق ۹۷۰۰ تومان است.

منتشر شده

به گزارش جامعه ایرانی؛ صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم بدون تغییر نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱هزار و ۲۵۰ تومان خریداری می‌کنند.
بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲هزار و ۵۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲هزار و ۴۵۰ تومان است.

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

قیمت درهم برای فروش در بازار آزاد در روز جاری ۳هزار و ۱۴۵ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۴ هزار و ۴۱۸ تومان تعیین شده است؛ ضمن اینکه صرافی های آزاد، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱ هزار و ۳۵۳ تومان اعلام می کنند.قیمت دینار عراق برای زائران اربعین ۹۷۰۰ تومان است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.