ارتباط با ما در

واکنش وزیر راه به گرانفروشی بلیت‌‌ هواپیما‌

وزیر راه و شهرسازی در واکنش به گرانفروشی بلیت‌های هواپیمایی گفت: تعزیرات مسئول برخورد با گرانفروشی است و باید با هر شرکتی که این کار را انجام می‌دهد، برخورد شود.

منتشر شده

به گزارش جامعه ایرانی؛ محمد اسلامی در پاسخ به این سئوال که دلیل افزایش قیمت بلیت‌های هواپیما را توضیح بفرمایید و چرا گرانفروشی همچنان ادامه دارد؟ اظهار داشت: قیمت هیچ بلیتی افزایش پیدا نکرده است!

وی در واکنش به گرانفروشی بلیت‌های هواپیمایی افزود: تعزیرات مسئول برخورد با گرانفروشی است و باید با هر شرکتی که این کار را انجام می‌دهد، برخورد شود.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: قرار نیست که قیمت بلیت‌های هواپیما بی‌دلیل افزایش پیدا کند چراکه نرخ‌ها سالانه براساس قاعده و دستورالعمل قانونی تعیین و تصمیم‌گیری‌ می‌شود.

وی گفت: تعیین قیمت بلیت‌های هواپیما، اتوبوس و قطار تابع ضوابط است و هیچ قیمتی غیر از آن را هم نمی‌پذیریم و با هر کسی هم که اجحاف و گرانفروشی کرده، برخورد می‌شود.

اسلامی در واکنش به افزایش قیمت بلیت تهران ـ نجف به ۲.۵ میلیون تومان خاطرنشان کرد: این کار تخلف بوده و هر شرکتی که این کار را انجام داده، باید ۳۰۰ هزار تومان آن را پس بدهد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.