ارتباط با ما در

گزارش وزیر از کاهش دادن خام فروشی

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خام فروشی در کشور کاهش یافته و هر چه که جلوتر می رویم شاهد کاهش خام فروشی های کنونی نیز خواهیم بود.

منتشر شده

به گزارش جامعه ایرانی؛ رضا رحمانی امروز در بازدید از برخی واحدهای صنعتی شهر رشت و شهرک سپیدرود در گفت و گو با خبرنگاران گفت: امروز واحدهایی در استان افتتاح شدند که مصداق مبارزه با خام فروشی هستند.

وی افزود: بارها اعلام کردیم که هدف ما مبارزه با خام فروشی است و برای تحقق این امر مهم از سرمایه گذاری در این بخش از صنعت، به ویژه در صنایع فلزی نظیر فولاد و مس حمایت می کنیم.

رحمانی ادامه داد: جلوگیری از خام فروشی در کنار توسعه کالاهای ساخت داخل از اولویت های کاری ما است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود، سرمایه گذاران، مدیران و رسانه ها برای تحقق اهداف پای کار بیایند تا با گام نهادن بیش از پیش در این مسیر شاهد اشتغال زایی برای جوانان و توسعه مناطق در استانها باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: شناسایی مزیت های مناطق در دست انجام است و برنامه داریم با آمایش سرزمینی و صنعتی گام های موثرتری برای استفاده بهینه از ظرفیت های استانها بهره بگیریم.

وی گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده خام فروشی در کشور کاهش یافته هر چه که به جلوتر برویم شاهد کاهش روزافزون خام فروشی در کشور خواهیم بود.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.