ارتباط با ما در

اگر این ویژگی‌ها را دارید، ۱۰۰ سال عمر می‌کنید

​یک محقق آمریکایی به مدت ۱۵ سال، سبک زندگی افراد با عمر طولانی را از سراسر جهان مورد مطالعه قرار داد و لیستی از عادات و اصول اساسی که این افراد را به جشن صدمین سال تولدشان می رساند، تهیه کرد.

منتشر شده

به گفته محقق آمریکایی، دن بوتنر، عادات افراد با عمر طولانی تقریبا در همه جای جهان مشابه است. این تحقیق با مشاهده افرادی از جزایر اوکیناوا (ژاپن)، ساردینیا (ایتالیا)، ایکاریا (یونان)، شبه جزیره نیکویا در کاستاریکا و شهر لوما لیندا در کالیفرنیا انجام شده است. لازم به ذکر است که در همه این مکان ها تعداد غیرمعمول زیادی از افراد بالای صد سال، زندگی می کنند.

بر اساس مشاهدات انجام شده، تقریباً همه آنها حداقل هشت ساعت در روز خواب می خوابند، تحرک زیادی دارند (لزوماً ورزش مد نظر نیست) ، خود را به مقدار متوسطی از الکل مجاز می کنند و غذاهای با کالری متوسط می خورند. بسیاری از آنها به “نیمه گیاهخواری” پایبند هستند، هنگامی که اساس رژیم غذایی غذاهای گیاهی است.

علاوه بر این، صد ساله ها، به طور معمول زندگی اجتماعی فعالی را پشت سر می گذارند، قادر به رفع استرس به موقع هستند، در زندگی هدف دارند، پیوندهای خانوادگی را حفظ می کنند و خود را به یک دین یا یک عمل روحانی مقید می کنند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.