ارتباط با ما در

شرط آمریکا برای عیادت ظریف از تخت‌روانچی/ ابتلای تخت روانچی به سرطان

آمریکا به ظریف اجازه عیادت از تخت‌روانچی را که به دلیل ابتلا به سرطان در بیمارستانی درنیویورک بستری است، نداد.

منتشر شده

یک نشریه آمریکایی روز جمعه به نقل از مقام‌های آمریکایی و ایرانی مدعی شده دولت «دونالد ترامپ» درخواست وزیر خارجه ایران برای دیدار با «مجید تخت روانچی»، نماینده ایران در سازمان که در بیمارستانی در نیویورک بستری است را رد کرده است.

نشریه «فارن‌پالیسی» با اشاره به محدودیت عبور و مرور وضع‌شده برای مقام‌های ایران جهت تردد در نیویورک نوشته است: «وزیر خارجه ایران تلاش کرد با مجید تخت روانچی که بیرون از محوطه نزدیک به مقر سازمان ملل در بیمارستانی در نیویورک  بستری بود ملاقات کند، اما دولت آمریکا این درخواست را رد کرد.»

تخت روانچی، سفیر ایران در سازمان ملل، به سرطان مبتلا است
همچنین خبرنگار نیویورک تایمز درتوییترخود نوشت: تخت روانچی، سفیر ایران در سازمان ملل، به سرطان مبتلا و در بیمارستانی در نیویورک بستری است. ظریف درخواست عیادتش را داشت.

آمریکا به ظریف اجازه عیادت از تخت‌روانچی را نداد/ ابتلای تخت روانچی به سرطان
وزارت خارجه آمریکا به او اجازه نداده و گفته است ابتدا یک زندانی آمریکایی در ایران باید آزاد شود.

ظریف برای خروج از منطقه محدود و مشخص شده برای او در نیویورک نیاز به اجازه دولت آمریکا دارد».

با سفر هیات ایرانی به نیویورک و انتشار تصاویر آن برخی رسانه ها از غیبت تخت روانچی در ملاقات ها بر خلاف عرف معمول خبر دادند و گمانه زنی کردند. حالا مشخص شده که دلیل این غیبت بیماری سرطان تخت روانچی و بستری بودن در بیمارستان بوده است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.