ارتباط با ما در

مواردی که برای واریز یارانه باید پیگیری کرد

ستاد اجرایی تبصره ۱۴ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: چنانچه تاکنون یارانه خانوار شما واریز نشده و پیامک نیز دریافت نکرده‌اید، از مراجعه به ادارات، دفاتر پیشخوان خدمات دولت و پلیس + ۱۰ خودداری کنید.

منتشر شده

در این اطلاعیه آمده است: ممکن است شما مشمول دریافت یارانه باشید، ولی به یکی از دلایل زیر یارانه به حساب سرپرست خانوار واریز نشده است:

– تغییر یا فوت سرپرست خانوار

– اختلال در حساب بانکی واریز یارانه نظیر مسدود شدن و یا تغییر شماره حساب

– تاخیر در انتقال یارانه به حساب سرپرست خانوار توسط بانک

چنانچه پیامک حذف را دریافت ننمودید و یا برای اعلام نقطه نظرات در خصوص نحوه همکاری دفاتر پیشخوان خدمات دولت، با شماره ۶۳۶۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

بنابر این گزارش، سرپرستان خانواری که یارانه آنها قطع شده، باید منتظر دریافت پیامکی با سرشماره «یارانه» با متن «خانوار شما مشمول حذف دریافت یارانه نقدی است» باشند.

این سرپرستان خانوار در صورتی که به قطع یارانه نقدی خود معترض هستند، باید پس از دریافت این پیامک، با کارت شناسایی معتبر به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند و پیامک دریافتی را ارائه دهند.

پس از مراجعه به دفتر پیشخوان و ثبت اعتراض، «کد رهگیری» به سرپرست خانوار پیامک می‌شود و پس از آن باید به سایت ثبت درخواست رسیدگی برقراری مجدد یارانه نقدی به نشانی yaraneh10.mcls.gov.ir مراجعه و با وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار و کد رهگیری دریافت شده از دفتر پیشخوان اعتراض خود را ثبت کنند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.