ارتباط با ما در

حسینی در گفت‌وگو با جامعه ایرانی مطرح کرد؛

تجاوز به حریم مرزی ایران را پاسخ می‌دهیم/ رفتار انگلیس غیردیپلماتیک است

منتشر شده

به گزارش جامعه ایرانی؛ وزیر دفاع انگلیس روز شنبه با ادعای حراست از آزادی دریانوردی در خلیج فارس، از اعزام سومین ناو جنگی این کشور به آب‌های منطقه خبر داد.

اعزام این ناو انگلیسی به آب‌های خلیج فارس بخشی از همکاری لندن – واشنگتن با هدف ادعایی تأمین امنیت دریانوردی در خلیج فارس برای کشتی‌های تجاری است.

محمد حسینی نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی به جامعه ایرانی می‌گوید: آمریکا و انگلیس در تاریخ برای ما شناخته شده هستند، ولی با توجه به اینکه برجام از سوی آمریکا مورد نقض قرار گرفت، اروپایی‌ها ما را معطل کردند که ما در برجام بمانیم. یکی از کشور‌هایی که نقش اصلی در معطل کردن ایران در برجام را داشت، انگلیس بود.

وی ادامه داد: امروز اروپایی‌ها در یک فضای مذاکره‌ای قرار می‌گیرند که خود را تابع تعهدات برجام می‌دانند، ولی از سویی، انگلیس که یکی از اعضای متعهد در برجام است رفتار غیردیپلماتیک و غیرعادلانه‌ای را از خود بروز می‌دهد و گویا آن‌ها به‌دنبال ایجاد تنش در منطقه هستند.

حسینی افزود: با اقدامی که سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در خصوص به گروگان گرفتن نفتکش انگلیسی انجام داد مشخص شد که ما از قدرت و توانمندی مقابله با رفتار‌هایی که قصد ورود به حریم مرزی ما را دارند، برخورداریم و هرگونه ورود به حریم مرزی کشورمان را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت.

این نماینده مجلس تاکید کرد: تشویش اذهان عمومی برای تحقق بخشیدن به استراتژی فشار از درون بر مردم ما و القاء ایجاد نارضایتی مردم از نظام نتیجه‌ای نخواهد داشت و مردم ایران همیشه هوشیار بوده و هستند و همه‌وقت پشت نظام‌شان می‌مانند، ولی در شرایط فعلی کارگزاران و مسئولان نیز باید با روحیه جهادی و انقلابی به این مردم خدمت کنند.

نماینده مردم تفرش در پایان خاطرنشان کرد: هرچه پیوند بین مردم و مسئولان زیادتر باشد بازی‌های کشور‌های غربی به‌ویژه انگلیس نقش بر آب خواهد شد. انگلیسی‌ها دنبال یک‌سری برنامه تدوین شده هستند تا بتوانند شرایط نامساعد را در داخل کشور رقم بزنند و لازم است همه برای مقابله با این نقشه شوم، آماده‌باش باشیم.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.