ارتباط با ما در

نسل جوان امروز نسبت به سرنوشت انقلاب دلسوزترند

وکیل پایه یک دادگستری گفت: در حقیقت نسل جوان امروز در قیاس با برخی مسوولان سالخورده نسبت به نظام و انقلاب دلسوزتر هستند که باید بیش از هر زمان دیگر به آن‌ها بها دهیم.

منتشر شده

سیدمهدی رضوی در خصوص مهم‌ترین وظیفه مسوولان مبنی بر تلاش جدی برای کم شدن مشکلات مردم اظهار داشت: هرگاه که برخی از مسوولان در انجام وظایفشان کوتاهی کردند و این کوتاهی و غفلت‌ها منجر به نارضایتی مردم شد، مقام معظم رهبری با بیاناتشان راه را از بی‌راهه به مسوولان نشان داده و خدمت خالصانه به مردم را به آنها متذکر شده‌اند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، رمز موفقیت کشور در پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب را توجه به ظرفیت‌های داخلی و به خصوص توانایی‌های نسل جوان عنوان کرد و افزود: قوای سه‌گانه موظف هستند برای اجرایی شدن منویات رهبری تحت عنوان گام دوم انقلاب به ویژه در خصوص توصیه‌های ایشان برای به کارگیری جوانان متخصص و کارشناس در پست‌های کلیدی اهتمام ورزند؛ عدم تمکین مسوولان از این امر مهم منجر به افزایش مشکلات و بحران‌های موجود در کشور می‌شود.

دکتر رضوی، نظام پیرسالار اداری را یکی از چالش‌های بزرگ کشور دانست و گفت: مسوولان باید در وهله اول در تحقق منویات رهبری در بیانیه گام دوم، از قانون منع بکارگیری بازنشستگان تمکین کنند؛ چراکه این امر باعث می‌شود حضور نسل جوان در میدان گسترده‌تر شود.

این وکیل دادگستری با توجه به این نکته که اعتماد به جوانان منجر به شکوفایی و تحول اساسی در حوزه‎های مختلف کشور خواهد شد، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در دوران دفاع مقدس مگر جوانان برای دفاع از وجب به وجب خاک کشور جهاد نکردند؟ نباید اعتماد به این قشر از جامعه صرفا در دوران جنگ و بحران باشد و ما باید در حال حاضر که کشور در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با غربی‌ها قرار دارد، از تفکر، تدبیر و برنامه‌ریزی‌های آن‌ها الهام بگیریم.

رضوی با بیان اینکه برخی مدیران و مسوولان تشنه قدرت و وابسته به میز و صندلی‌های مدیریتی هستند، گفت: در حقیقت طراحی و اجرایی کردن قانون کناره‎گیری مسوولان و مدیران خسته و ناکارآمد از سِمت‎هایشان در راستای خدمت‎رسانی به کشور و مردم بود؛ لذا اطاعت بی‌چون و چرا از این قانون اولین گام در تحقق منویات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی افزود: در حقیقت نسل جوان امروز در قیاس با برخی مسوولان سالخورده نسبت به نظام و انقلاب دلسوزتر هستند که باید بیش از هر زمان دیگر به آن‌ها بها دهیم.

یک دیدگاه

یک دیدگاه

  1. امیر

    جمعه ۰۸ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۸:۰۱

    واعجبا!!!! یه جمله معروف میگه کسی که خوابه رو میشه از خواب بیدار کرد ولی کسی که خودشو زده به خواب هرگز نمیشه از خواب بیدار کرد!! آقای دکتر سید مهدی رضوی عزیز بصیرت! واقعا جوانان رو اینطور میبینید؟؟؟ احتمالا با طیف خیلی خاص و محدودی از جوانان در ارتباط هستید..

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.