ارتباط با ما در

عملی که تنها روزنه مذاکره با آمریکا را بست

فعال اصولگرا گفت: ترامپ با تحریم‌ ظریف تنها روزنه مذاکره را بست و نشان داد در آمریکا یکصدایی وجود ندارد.

منتشر شده

حسین کنعانی‌مقدم فعال اصولگرا با اشاره به صحبت‌های آقای روحانی مبنی بر احتمال مذاکره مجدد با آمریکا، گفت: ما ایرانی‌ها مثال خوبی در این زمینه داریم مبنی بر اینکه «آزموده را آزمودن خطاست». چهل سال است که آمریکا امتحان خود را در برابر کشورمان پس و در تمامی این آزمون‌ها نشان داده است کشوری استکباری، امپریالیسم، دروغ‌گو و عهدشکن است؛ بنابراین در صورت مذاکره با این کشور خطایی راهبردی انجام داده‌ایم که نه‌تنها وضعیت مردم ما بهتر نخواهد شد بلکه قطعاً بدتر می‌شود.

او ادامه داد: آمریکا امروز نوعی جنگ روانی به راه انداخته و اعلام کرده است که حاضر به دیدار و مذاکره با مقامات ایرانی است و مکرون هم در این میان نقش پلیس خوب را بازی می‌کند؛ اما معتقدم که نباید در سیاست خارجی بازی‌های اروپا و آمریکا را سرمشق قرار دهیم.

کنعانی‌مقدم با اشاره به وضعیت فعلی کشورمان افزود: امروز ملت ایران در یک دوراهی قرار دارد که یک راه آن سازش و شکست و راه دیگر آن هم ایستادگی، مقاومت و پیروزی است. مردم ما پذیرفته‌اند که ایستادگی و مقاومت را تا زمانی که پیروزی حاصل شود سرلوحه خود قرار دهند؛ در نتیجه قطعاً راه مذاکره، سازش و تسلیم به شکست خواهد انجامید.

فعال اصولگرا تصریح کرد: به طور قطع باید در برابر دشمنانی مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاد و ملت ایران هرگز از این ایستادگی و مقاومت خسته نخواهند شد.

او تاکید کرد: آقای روحانی نباید تحت تاثیر جنگ روانی ترامپ و مکرون قرار گیرد و شرایط را به سمتی ببرد که وارد تله‌های آمریکا و اروپایی شویم. آنها جز سازش و تسلیم چیزی از ما نمی‌خواهند و ما هم جز ایستادگی و مقاومت و پیروزی راهی نداریم.

کنعانی‌مقدم در پایان با اشاره به تحریم ظریف توسط آمریکا گفت: تنها روزنه مذاکره ظریف بود که ترامپ با تحریم‌های خود این روزنه را هم بست و نشان داد که در آمریکا یکصدایی وجود ندارد زیرا ترامپ یک صحبتی را مطرح می‌کند، پمپئو و بولتون هم صحبت‌هایی متفاوت را بیان‌ می‌کنند. اما ما در ایران یک حرف داریم و آن ایستادگی، مقاومت و پیروزی است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.