ارتباط با ما در

ولایت مهم‌ترین پیام غدیر برای آیندگان است

سیدمهدی رضوی با اشاره به عظمت و بزرگی واقعه غدیر گفت: مهم‌ترین پیام این روز بزرگ و تاثیرگذار در تاریخ اسلامی و بشریت، ولایت و صیانت از آن برای آیندگان است.

منتشر شده

دکتر سیدمهدی رضوی ضمن تبریک عید بزرگ غدیر با تاکیددبر وحدت میان امت اسلامی گفت: غدیر عید بزرگ ولایت و امامت برای امت اسلامی و راهی روشن برای انسان هاست. 

وی ادامه داد: ولایت جوهر عید غدیر و تثبیت شده در آن بوده و از این رو این روز و واقعه عظیم از بزرگترین و مهم ترین اعیاد اسلامی است. 

دکتر رضوی با تاکید بر اهمیت اتحاد و همدلی بین مسلمانان اضافه کرد: وحدت یکی از نیازهای اساسی امروز امت اسلامی است و همه باید در راستای تحقق این امر با محوریت ولایت تلاش کنند. 

وی با بیان اینکه غدیر عید ولایت بوده و نباید فراموش شود، گفت: غدیر، ضامن دوام و بقای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 

این وکیل دادگستری با تاکید بر ترویج ارزش های غدیر و معارف در جامعه افزود: امروز باید بتوانیم در سطح جامعه آر مان های متعالی غدیر را گسترش دهیم. 

دکتر رضوی با بیان اینکه بشر اگر به درستی حضرت علی (ع) را می شناخت به درجات عالیه بشری دست می ‌یافت ادامه داد: انسان ها از غفلت و عدم شناخت حضرت علی (ع) متضرر شده و این قصور قابل جبران نخواهد بود. 

وی خطبه غدیر را بهترین دلیل بر اثبات امامت و ولایت عنوان کرد و گفت: به واسطه ولایت و غدیر، آینده مسلمانان و اسلام، تضمین خواهد شد. 

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.