ارتباط با ما در

مدیرعامل ایران خودرو برکنار شد

سخنگوی دولت صبح امروز در نشست خبری هفتگی با اصحاب رسانه گفت: مدیر عامل ایران خودرو امروز به دلیل تغییر قیمت برکنار می شود و آقای علی آبادی جایگزین می شود.

منتشر شده

علی ربیعی سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اینکه آقای رئیس جمهور دستور مداخله بانک مرکزی در بازار ارز فردایی را صادر کرده‌اند و معاون سابق ارزی بانک مرکزی و جمعی از متهمان به همین دلیل محاکمه می‌شوند چرا ایشان مسئولیت این اقدام را بر عهده نمی‌گیرند؟ گفت: از زحمات آقای سیف و احمد عراقچی سپاسگزاریم اینها از مدیران پاک هستند و هیچ کدام نفع شخصی در این میان نداشتند ، بحث بر سر سیاست های تزریق ارز به بازار است.

وی گفت: تزریق ارز از طریق جاهایی غیر صرافی ها بوده و آمار و ارقامی از مداخلات دولت کشورهای کوچکتر از ما برای تعدیل و ثبات در بازار داریم که هیچ ایرادی هم ندارد و مجوز به هر روشی که باشد دست بانک مرکزی است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت با تخلف و فساد مبارزه می‌کند و مطمئن هستیم که آقای عراقچی و سیف هیچ سود شخصی در این کار نداشته اند، تاکید کرد: مداخله در بازار ارز طبیعی است هر مداخله ای بوده مسئولیتش با دولت است و مرجع درستی و اشتباه بودن این سیاست هم وجود دارد.
ربیعی ادامه داد: ۱۵۹ میلیون دلار خارج از آن چارچوب صورت گرفته است و مردم اطمینان داشته باشند که این مقامات به نفع خودشان سوء استفاده‌ای نکرده‌اند.

وی همچنین از برکناری مدیرعامل ایران خودرو خبر داد و گفت: مدیر عامل ایران خوردو امروز به دلیل تغییر قیمت برکنار می شود و آقای علی آبادی جایگزین می شود.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.