ارتباط با ما در

جزئیات اینترنت رایگان هدیه دولت به خبرنگاران

جهرمی گفت: خبرنگاران امروز یکی از تولید کنندگان محتوا در شبکه ملی اطلاعات هستند که امروز ابزارشان متفاوت شده، روزی با روزنامه سر و کار داشتند اما امروز فضای مجازی است.

منتشر شده

محمد جواد آذری جهرمی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران امروز یکی از تولید کنندگان محتوا در شبکه ملی اطلاعات هستند که امروز ابزارشان متفاوت شده، روزی با روزنامه سر و کار داشتند اما امروز فضای مجازی است.

وی تاکیدکرد: برای حمایت از خبرنگاران دولت در گذشته مصوباتی داشت، امروز هم ما پیشنهاد دادیم خبرنگارانی که در جامعه خبری کشور فعالیت می‌کنند و ابزار اصلی کارشان فضای مجازی است مطرح کردیم که اینترنت رایگان داده شود و رئیس جمهور نیز موافقت کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ظرف یکی دو روز آینده سایت ثبت نام باز خواهد شد، اظهار داشت: خبرنگارانی که در جامعه خبری کشور فعالیت می کنند می‌توانند ثبت نام کنند. با وزارت ارشاد باید هماهنگی لازم صورت گیرد و لیست خبرنگاران باید مشخص شود.

جهرمی در خصوص خریداری گذرنامه برای ریجستری تلفن های همراه، گفت: فعالیت های که رو به سمت دور زدن قانون می‌آورد یک مفهوم درون خود دارد و آن این است که روال فعلی اشکالاتی را وارد دارد.

وی اضافه کرد: وارد کننده‌ای که می‌تواند گوشی را وارد کند و عوارض حداقلی هم می‌دهد دلیل ندارد که بخواهد چنین شیوه‌ای را استفاده کند و هزینه ای را برای خودش و مصرف کننده ایجاد کند.

وزیر اتباطات و فناوری اطلاعات گفت: واقعیت از دید ما این است که در ثبت سفارش و تخصیص ارز مشکلاتی وجود دارد و واردات رسمی دچار اختلال است که همین امر باعث این اتفاقات می‌شود.

جهرمی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی قانون اصلی دچار مشکل است مجبوریم محدودیت های بیشتری اعمال کنیم که در نهایت مردم را اذیت می‌کند.

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.