ارتباط با ما در

زن بدشانس، سیبل تفنگ بادی شد

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: تمرین تیر اندازی با تفنک بادی در بالای پشت بام موجب اصابت تیر بر بالای قلب زن ۴۷ ساله شد.

منتشر شده

سرهنگ جمشید باقری بیان کرد: ساعت ۲۲ روز چهارشنبه خبر جراحت یک زن به علت اصابت ساچمه تفنگ بادی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی شد که مجروح توسط اورژانس به بیمارستان بعثت منتقل شده بود.

وی افزود: ماموان کلانتری ۱۱ شکریه در بیمارستان بعثت حضور یافته و در بررسی های مقدماتی دریافتند که این زن هنگام استارحت در منزل متوجه درد شدید از ناحیه شانه چپ (بالای قلب) شده که پس از آن دچار خونریزی می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: پس از تماس با مرکز فوریت های پزشکی و انتقال مصدوم به بیمارستان بعثت مشخص شد که علت بروز این خونریزی برخورد ساچمه یک تفنگ بادی به این زن است.

سرهنگ باقری ادامه داد: ماموران به محل حادثه واقع در خیابان بین النهرین مراجعه کرده و در بررسی ها متوجه می شوند که خانه زن حادثه دیده در طبقه دوم قرار دارد و ساچمه از شیشه اتاق پذیرایی عبور و سپس به این فرد اصابت کرده است.

وی بیان کرد: در تحقیقات مشخص شد که خانه های مجاور این واحد حیاط دارد و بنابراین شلیک از این خانه ها امکان پذیر نیست.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان پس از بررسی کوچه مجاور متوجه یک آپارتمان مشرف به خانه فرد حادثه دیده می شوند که با هماهنگی قضایی وارد این آپارتمان شدند.

سرهنگ باقری ادامه داد: پس از حضور در پشت بام این آپارتمان یک عدد سیبل دست ساز با آثار ساچمه های تفنگ بادی کشف شد و در تحقیق از همسایگان مشخص شد که این سیبل متعلق به یکی از ساکنان مجتمع است.

وی بیان کرد: مرد ۴۶ ساله که به تازگی تفنگ بادی خریداری کرده بود به اینکه نیم ساعت قل از بروز این اتفاق به پشت بام مراجعه کرده و در حال تمرین با تفنگ بادی بود اعتراف کرد.

سرهنگ باقری با بیان اینکه این مرد بازداشت و تحویل مرجع قضایی شد توصیه کرد: شهروندان از تیراندازی با تفنگ های ساچمه ای و بادی که به باور برخی مردم خطرناک نیستند پرهیز کنند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.